Mä voin niin täysin eläytyä Kanna sinun tuntemuksiin. Tiedän jo valmiiksi, että mikäli meillä käy lopulta hyvin tässä projektissa, tulen painimaan ihan samanlaisten tuntemusten kanssa. En varmasti tule hyppimään yläpystyä enkä hihkumaan innosta, vaikka onnellinen olisinkin. Tiedän myös, että ko. tilanteessa tuntisin huonoa omaatuntoa omista tuntemuksistani. Välillä mietin myös sitä, että onko kyse siitä, että olen niin tottunut nielemään pettymyksen kyyneleitä, etten edes uskalla iloita hyvistä asioista. Tulee heti sellainen tunne, että se ilon aihe otetaan multa pois, jos liikaa innostun. Lieneekö tässä sen sanonnan "kell onni on, se onnen kätkeköön" alkuperä.
@Kanna
Ymmärrän ton negatiivisen tunteiden koukun. Mä jään välillä oikeen "vellomaan" jotain negatiivisia tunteita. Onneks voi kumppanille avautua ja se ymmärtää ja auttaa kun saa purkaa omia ahdistuksia ja negatiivisia tunteita.
@Nupo80
Ihan samoissa omat fiilikset. Syytän myös itseäni niin paljon ajan hukkaamisesta tässä lapsettomuushoitoihin lähtemisessä, että en varmaan osaisi iloita edes siitä plussasta. Miettisin vaan mahdollista keskenmenoriskilukuja koska on enemmän ikää
Mä luulen, että mäkin käyn jossain juttelemassa tästä, kun täällä on ihmiset saaneet apua ammattilaisilta näihin tunteisiin.
Parin viikon päästä olisi taas alkionsiirto...Outoa. Tuntuu ikuisuudelta tämä 2 kuukauden tauko/loma hoidoista.