Mulle ei tuota gonapeptyliä ole kirjoitettu ollenkaan, mutta huomasin että sitä aika monella on ollut ja siksi kyselin, että mitä mihin sitä käytetään. Mulla on yksityiseltä puolelta 2019 vuoden alkupuolelta tutkimustulokset ja tuolla julkisella eivät nyt kesällä sitten ottaneet muuta kuin perusverenkuvan, hiv ja hepatiitit. Eli aika paljon luottoa laitettiin yli vuoden vanhoihin verikoetuloksiin.
Ihmettelen tässä sitä, että tosiaan huomiselle on aika varattuna alkion siirtoon eli kai ne sitten aamulla ilmoittaa, jos mitään siirrettävää ei olekaan... Millaisia teillä muilla on tuntemukset olleet ennen alkion tuoresiirtoa? Kun mulla siis meni punktio hyvin ja veren vuotoa ei ole ollut, melkoinen turvotus kyllä tuli mahaan ja eilen ja tänään on ollut sellaista menkkamaista viiltävää kipua ja sellainen epämiellyttävä tunne vatsanseudussa. Jotenkin itsestä tuntuu, että olo on kaikkea muuta kuin sellainen, että mikään alkio voisi kohtuun kiinnittyä. Tai sitten tämä on vain normaalia, kun tässä on muutama päivä täysin ilman mitään pistoksia, suihkeita yms takana ja osa voi toki johtua punktiostakin. Kaikki kun on uutta ja ensimmäistä kertaa, niin en oikein osaa näitä tuntemuksiani lukea.