Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea Kanna! Olet siis raskaana. Tehtiinkö sulla luonnonkiertoon siirto? Voit huoletta lopettaa Luget silloin kuin ohjeistettu, raskaus jatkuu kyllä ilman niitäkin. Ja mulla oli noita tosi pahoja kuukautiskramppeja ekat pari viikkoa plussan jälkeen mutta ne on vaan kohdun kasvukipuja. Mulla tuli yleensä kerran päivässä ja kerran yön aikana sellainen tavallisia menkkojakin kovempi kohtaus mikä meni ohi n. 10 minuutissa kun hengitteli ja kääntyi kyljelle tms, tyynyjä tueksi jne. Sitten ne vaan loppui yks päivä vkolla 6 ja etova olo tuli tilalle. Nauti ihmeestäsi nyt!
Onnea plussasta! Se taitaa vähän riippua julkisesta laittavatko verikokeisiin jossain ilmeisesti pelkkä kotitesti riittää. Meillä laittoivat lähetteen siirron jälkeen testipäivälle valmiiksi ja tarkoitus oli, että jos kotitesti on plussa niin samana päivänä vielä verikokeisiin.
Mulla oli sama olo lugejen kanssa, ne piti testipäivään lopettaa. Varsinkin kun luomukierrossa luteaalin kanssa ongelmia noin ahdisti niiden lopetus. Käytin sit pari päivää ylimääräistä, kun niitä vielä oli ja lopetin pikkuhiljaa.
Oltiin yksityisellä niin ite pyysin ja maksoin verikokeet mut julkisella vissiin tosiaan vaihtelee onko niitä. Mulla oli loppukierron tiputtelua ja mahdollisesti limakalvo-ongelmaa joten epäilin myös tukilääkkeiden lopetusta ja soitin siitä vielä erikseen niin lääkäri määräsi jatkettavan niitä varhaisultraan 7+0 asti. En tosin tiedä ohjeistiko näin ihan oikean syyn takia vai vaan mulle ns mielenrauhaksi.
Sunnuntai-iltapäivää kaikille! Todella nopeasti on hoitojakso edennyt. Eilen pistin viimeisen gonal-f:n ja tänäiltana viimeinen Synarela-suihkaus ja sitten klo 22 Ovitrelle. Sitten vaan huomenna pitäisi vaan möllistellä ilman mitään lääkkeitä ja pistoksia. Se tuntuu jotenkin oudolta ajatukselta nyt, kun muistutus on soinut kahdesti päivässä lääkkeiden merkiksi. Jännitys alkaa jo hiipiä, en voi sille mitään että punktio vähän jännittää/pelottaa. Tavallaan tähän asti olen vaan orjallisesti mennyt ohjeiden mukaan. Jos perjantaina jotain siirrettävää on, niin sitten saan tutustua tähän piinailuun. Luonnollisesti raskautta yrittäessä päivät menivät normaalisti ja vain pari kertaa menkat oli myöhässä edes sen päivän verran, jolloin sitten testasin ja sain sen negan. Nyt jotenkin huomaan olevani paljon enemmän herkillä tämän asian kanssa. Tosin suurin vaikutus lienee tuolla hormonimyrskyllä joka kropassa lääkkeiden takia jyllää. On ihan uskomatonta, miten paljon mun kroppa on löystynyt muutaman päivän aikana ja koko keskivartalo on turvoksissa. Paino ei ole noussut kuin pari kiloa, mutta näyttää niin kuin olisin lihonut vähintään 7 kiloa. Onneksi olo on muuten ihan ok. Miten teillä muilla, joilla on useampi hoitokerta takana, onko hoidot menneet samalla kaavalla ja vaihdellaanko lääkkeitä toisiin yrityksiin? Entä onko teidän "olot" niin kropassa kuin mielessä olleet suht samanlaiset jokaisella yrityksellä?
Sunnuntai-iltapäivää kaikille! Todella nopeasti on hoitojakso edennyt. Eilen pistin viimeisen gonal-f:n ja tänäiltana viimeinen Synarela-suihkaus ja sitten klo 22 Ovitrelle. Sitten vaan huomenna pitäisi vaan möllistellä ilman mitään lääkkeitä ja pistoksia. Se tuntuu jotenkin oudolta ajatukselta nyt, kun muistutus on soinut kahdesti päivässä lääkkeiden merkiksi. Jännitys alkaa jo hiipiä, en voi sille mitään että punktio vähän jännittää/pelottaa. Tavallaan tähän asti olen vaan orjallisesti mennyt ohjeiden mukaan. Jos perjantaina jotain siirrettävää on, niin sitten saan tutustua tähän piinailuun. Luonnollisesti raskautta yrittäessä päivät menivät normaalisti ja vain pari kertaa menkat oli myöhässä edes sen päivän verran, jolloin sitten testasin ja sain sen negan. Nyt jotenkin huomaan olevani paljon enemmän herkillä tämän asian kanssa. Tosin suurin vaikutus lienee tuolla hormonimyrskyllä joka kropassa lääkkeiden takia jyllää. On ihan uskomatonta, miten paljon mun kroppa on löystynyt muutaman päivän aikana ja koko keskivartalo on turvoksissa. Paino ei ole noussut kuin pari kiloa, mutta näyttää niin kuin olisin lihonut vähintään 7 kiloa. Onneksi olo on muuten ihan ok. Miten teillä muilla, joilla on useampi hoitokerta takana, onko hoidot menneet samalla kaavalla ja vaihdellaanko lääkkeitä toisiin yrityksiin? Entä onko teidän "olot" niin kropassa kuin mielessä olleet suht samanlaiset jokaisella yrityksellä?
Kertoisitko muir lisää tuosta flare up-kaavasta?
Minulla pitäisi olla tällä viikolla siirto. :) Huomenna ultra, päätetään siellä minkä ikäinen alkio laitetaan kyytiin.Tsemppiä Muir piinailuun! Ollaan näillä näkymin aika samoilla päivillä piinailemassa. Mulla huomenna pas, jos alkio selviää yön yli. Kiva, että on samassa rytmissä joku. Onko muita tällä viikolla saamassa alkiota kyytiin?
Tsemppiä Muir piinailuun! Ollaan näillä näkymin aika samoilla päivillä piinailemassa. Mulla huomenna pas, jos alkio selviää yön yli. Kiva, että on samassa rytmissä joku. Onko muita tällä viikolla saamassa alkiota kyytiin?
Luonnonkiertoon tehtiin siirto ja lugejs piti käyttää 12 päivää. Mietin tässä, että onkohan väärin, jos vähän käytän niitä pidempään, edes tiistaihin milloon on virallinen testipäivä?
Pakkausseloste sanoo: "Lugesteron-valmistetta pitäisi käyttää ainoastaan raskauden ensimmäisen kolmanneksen aikana..."
Mä varmaan tuossa tilanteessa lopettelisin vähitellen, eli käyttäisin muutaman päivän pienemmällä annoksella.
Onnea vielä Kanna ja tarrasukkia loppuun asti
Nupo80 Miten meni punktio ja millaiset olot?
Minkäverran teillä on ollut tuntemuksia alavatsalla piinispäivinä? Itsellä nimittäin tuntuu kuin olisi kivi alavatsalla ja todella kovia vihlaisuja mikäli nostan jotain raskaampaa. Pp11 menossa, tuhruvuotoja oli viikonlopun aikaan. Kun nyt malttais sinne perjantaille asti odottaa tuon testin kanssa