Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tulen nyt omanapailemaan ja panikoimaan tänne. Testasin äsken taas Raskauskeijun erittäin herkällä rt:llä (10MIU) ja CB:n ovulaatiotestillä, nyt on menossa dpo 12.
Huolestuttaa tuo raskaustesti, kun se on edelleen tosi haalea. Se on vahvistunut kyllä nyt kahtena päivänä, mutta silti. Heinäkuussa sain myös hailuroita eri testeihin ja nyt pelottaa, mitä näille tapahtuu päivien saatossa.
Halusin sanoa että one step kympiksi toi on musta hyvä viiva! Koska itse testi on, anteeksi vain, sysipaska tai kun monilla näyttänyt haaleita viivoja kun muilla tavanherkillä testeillä jo ihan hyvää viivaa. Sanoisin siis et osta vaikka muutama apteekin oma ja testailla niillä aamusin :)
Minä kans ilmoittaudun piinailijoiden joukkoon, onneksi ekat päivät on jo menty vauhdilla. Ke siirrettiin 2 - päiväinen alkio pakastimesta kyytiin. 12.10 on testaus. Jännittävää.
Toivotaan plussa-aallolle jatkoa. :)
Pahoittelut negan saaneille, se on kova isku aina.
Kulkaa hienosti nää One Stepin herkät luiskat vahvistuu, selkeästi jo tummempi tänään mitä aikaisemmin. Ostakaa muutkin näitä, helppoja ja varmoja käyttää!
CB:n ovulaatiotesti ja RFSU:n liuskatesti ovat myös positiivisia. CB:n viivat tänään eilistäkin vahvemmat, RFSU:n testiin en supertummaa viivaa saanut, mutta selkeän kuitenkin.
Uskaltaako näistä vetää jotain johtopäätöksiä vai pitääkö minun tosiaan hakea kaupasta joku luotettava testi?
Pahoittelut rasittavasta testisekoilusta ja -panikoinnista. Itse tulisin teidän tilassa caps lockeilla linjoja pitkin: "MENE OSTAMAAN KUNNON TESTI ÄLÄKÄ TÄÄLLÄ KYSELE!"
Minusta näistä voi vetää sen johtopäätöksen että olet raskaana! Onnea!! mä lopetin testien teon siinä dpo14 koska ne lisäs stressiä potenssiin sata. Oli mul toki 2 veritestiä tän jälkeen.
Piinailioiden keskelle tulen avautumaan omasta tilanteesta, vaikka Synarela keskustelu olikin jo pari päivää sitten.
Aloitin synarela sumuttelun kp19 (3viikkoa sitten). Koska vuoto ei alkanut kun piti niin siirtyi kaikki hoidot viikolla eteenpäin. Vuoto oli 6 päivää myöhässä. Eilen oli vihdoin 0-ultra ja pääsin aloittaa pistoksilla, annoksena Gonal-F150 UI. Synarelasta ollut vahvoja oireita, pahin on ollut jatkuva kova päänsärky. Kolmannella viikolla alkoi vasta hikoilu, ärtymystä ja näppylöitä naamassa on myös ollut. Nyt vaan odotellaan että gonal veisi päänsäryn pois ja että päästäisiin punktioon johon olisi vajaat 2 viikkoa. 0-ultrassa osasivat jo sanoa että tulevat antamaan antibioottikuurin punktion jälkeen sillä minulla on kummassakin munasarjassa kystat (3,5cm ja toisessa 4,5cm). Kystat ilmeisesti lisäävät tulehdusriskiä.
Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailioille!! :)
Minusta tuntui, että tyyliin ensimmäinen pistos auttoi Synarelan aiheuttamiin oireisiin melkein välittömästi. En tiedä oliko se oli lumevaikutusta, mutta ainakin auttoi ja riitti siinä vaiheessa. Toivottavasti sinullakin pian oireet helpottaa! :angelic:
Pystytäänkö sinulle tekemään tuoresiirtoa, jos ab pitää syödä punktion jälkeen?
Minulla on tänään dpo 13 ja testipäivä tiistaina, luultavasti sinne asti ainakin joudun testaamaan. En tiedä muuten onko julkisella verikokeita, olisi kyllä kiva päästä niihinkin.
Minulla on luget käytössä vielä tämän päivän, mutta pelkään lopettaa niitä, kun välillä tulee todella pahoja menkkakouristuksia ja pelkään, että vuoto alkaisi niiden lopetuksen jälkeen. Vitsi mitä panikointia ja uusien ongelmien keksimistä koko ajan!
Minusta tuntui, että tyyliin ensimmäinen pistos auttoi Synarelan aiheuttamiin oireisiin melkein välittömästi. En tiedä oliko se oli lumevaikutusta, mutta ainakin auttoi ja riitti siinä vaiheessa. Toivottavasti sinullakin pian oireet helpottaa! :angelic:
Minulla on tänään dpo 13 ja testipäivä tiistaina, luultavasti sinne asti ainakin joudun testaamaan. En tiedä muuten onko julkisella verikokeita, olisi kyllä kiva päästä niihinkin.
Minulla on luget käytössä vielä tämän päivän, mutta pelkään lopettaa niitä, kun välillä tulee todella pahoja menkkakouristuksia ja pelkään, että vuoto alkaisi niiden lopetuksen jälkeen. Vitsi mitä panikointia ja uusien ongelmien keksimistä koko ajan!