Synarela ja tyhjennysvuoto. Onko kenellekään käynyt niin että vuotoa ei tullutkaan tai venyi tosi pitkälle tulo? Olen nyt kolmisen päivää odotellut vuotoa eikä mitään oireita - menkathan mulla tulee aina tyyliin sekunnilleen.
Kaikki itkettää ja unettomuus tullut. Lisäksi henkeä ahdistanut ja samantyylisiä hengitystievaikeuksia kuin koronassa niin testissäkin piti käydä. Hiukset super rasvoittuneet mut pahinta on jäätävä alavatsakipu ja turvotus. Saanut parahtelemaan kivusta. Väittäisin jopa et pahemmat kivut kuin oli vaikeassa kohtutulehduksessa. Ilmeisesti ei mitään mistä huolestua kun laitoin klinikalle viestiä ja tuli vaan et jos vuoto ei ala niin laita uudelleen viestiä... Onneksi on etätyöt niin ei tarvitse toimistossa kärvistellä mitä nyt eilen kouluttaessa meinasi välillä ääni murtua kun iski kipuaalto...
Kerroin tänään esihenkilölle mitä on käynnissä koska nyt epäilyttää että voi tulla yllättäviä poissaoloja hoitojen takia. Otti tosi hyvin asian ja työpaikka tukee kaikinkeinoin. Samaan aikaan huojennus mut samalla toisaalta vähän haavoittunut olo kun en haluaisi että asia sinällään sen kummemmin huomioidaan.
tulipas jotenkin tosi alavireinen viesti. Perus mieliala on positiivinen jne kaikesta huolimatta.
Mulla meni Synarelalla pari päivää kierto normaalia pitemmäksi ja menkat oli niukemmat kuin normaalisti. Itkuisuus ja unettomuus on ollut mulla koko tämän sumuttelun ajan. Samoin hillitön hiusten rasvoittuminen, lisäksi hikoilu/palelu. Kun aloitin sumuttelun, tuli jäätävä alavatsaturvotus ja kolmessa päivässä yli senttiä vyötärönympärykseen sekä alavatsakipu oli välillä melkoista. Nyt kun olen jos pistosvaiheen loppupuolella on turvotus ja vatsakipu hävinnyt. Näiden lisäksi mulla on särkenyt päätä välillä monta päivää putkeen, iho kuivuu ja välillä olen ollut kuin perseelle ammuttu karhu. Eli jos vaihdevuodet on tällaiset, niin voi luoja. Jos vaihdevuodet tulisi miehille, olisi niiden hoitoon panostettu jo ajat sitten ja toimivat avut olisi niihin löydetty. Joten jos luoja sois ja vaihdevuodet ei tulisi ainakaan 15 vuoteen vielä...