Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle muuten määrättiin nyt joku uus lääke laitettavaksi kun alkio on 6pv ikäinen (gonapeptyl) kuulemma saattaisi auttaa kiinnittymiseen onko muilla kokemusta tästä?
Mulle muuten määrättiin nyt joku uus lääke laitettavaksi kun alkio on 6pv ikäinen (gonapeptyl) kuulemma saattaisi auttaa kiinnittymiseen onko muilla kokemusta tästä?
Moikka moi! 2018 aloitettiin hoidot Ovumiassa. Miehellä siittiöiden kehityshäiriö, mulla matala AMH. 0,33 ja nyt toukokuussa-20 AMH arvo oli 0,008. ensin oli ivf ei onnistunut. toinen icsi josta saatiin kaksi alkiota. tytär syntyi 03/19 maaliskuussa 2020 pas ei lähtenyt. uusi hoitokierto viisi munasolua kerättiin kolme löytyi kaksi tyhjää. yksi vain hedelmöittyi. istutettiin 15.7 testi näytti plussaa. meni kesken 6+3. Nyt ollaan jonossa taysiin.
kiitos! ja tsemppiä teille myös!Tsemppiä jonotukseen! Ja pahoittelut keskenmenosta! Meillä esikoinen lähes saman ikäinen, 04/2019 syntynyt (sai alkunsa edellisen ivf-kierroksen viimeisestä pas-hoidosta) ja nyt yritetään sisarusta. Mullekin ivf-tuoresiirto tehtiin heinäkuussa ja tuli elokuun alussa varhainen keskenmeno. Meillä on vielä kolme alkiota pakkasessa, joten odotetaan pas-hoitoa (lokakuussa,jos kaikki näyttää ok:lta).
Niin iso helpotus, sillä koronatesti oli negatiivinen. Huomenna punktioon! :)
Voi mikä helpotus!! Tsemppiä punktioon!Niin iso helpotus, sillä koronatesti oli negatiivinen. Huomenna punktioon! :)
No mutta niin ku sanoit niin se tulos voi vielä muuttuaMinäkin olin malttamaton (vaikka aiemmin päätin olla testailematta etukäteen) ja testasin maanantaina pp7 selvän negan. Tiedän ettei testi kerro vielä totuutta millään muotoa mutta mun pessimistipuoli nostaa päätään niin voimakkaasti että halusin tietää ettei mitään ole tapahtumassa Täällä ei ole juurikaan piinapäivillä oireita ollut, jotain pientä jotka varmasti johtuvat lugeista. Vahva tunne ettei tästä hoidosta tullut mitään mutta sen näkee viimeistään maanantaina testatessa.
Onnea sulle Toukanäiti, toivon että viivat pysyy ja vahvistuu
Tehdäänkö Taysissa icsi-hoitoja? oon niin pihalla julkisen puolen jutuista, kun tähän asti oltu yksityisellä.
Käsittääkseni julkisella tehdään ICSI-hoitoja hoitopaikasta riippumatta.
Pidän peukkuja täällä kaikille piinailijoille, joilla on testipäivät lähellä. Nyt kunnon plussamyrsky tänne käyntiin, kiitos!
Oli juuri PASin kontrolliultra. Menossa on kp 12, limakalvo oli 11mm, vasemmalla follikkeli 14mm ja Clearbluesta tuli aamulla vilkkuva hymynaama. Ovis luultavasti 3 - 4 päivän päästä. Pakkasessa on yksi 6D ja kaksi 2D alkiota, eivät vielä tiedä minkä niistä siirtävät ja kasvatetaanko 2D-alkioita, sitten kun ne siirretään. Sain ruinattua itselleni Conapeptylin kiinnittymisen tueksi Lugesteronien rinnalle. :angelic: Nyt hemmetti on pakko onnistua!
Meillä ainakin on 2D alkioita seurattu aina seuraavaan päivään, että lähtevät jakaantumaan eteenpäin. Viime kierrossa kylläkin perjantain takia siirsivät sulatuspäivänä jo alkion.