IVF/ICSI 2020

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Upunup
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Älkää tosiaan testatko ennen virallista päivää. Mä hölmö tein sen pp9 ja tyylipuhdas nega pamahti. Huomenna pp12 on virallinen päivä. Olen kyllä jo täysin valmistautunut negaan joten ei tule sitten valtavana järkytyksenä aamusta.
Yritän ajatella että tää oli vasta meidän eka siirto ja labrassa selvis että IVF ei toimi, joten icsi on se meidän toivo. Onneks pakkasessa on kolme alkiota jospa niistä joku selviäis sulatuksesta eikä tarvis heti aloittaa uutta piikitysrumbaa!

isot tsempit piinapäiville, ihan kauheita ne on!

Toivottavasti huomenna olisi se testi positiivinen :Heartpink voimia odotteluun, niin raastavaa se kyllä

Voiko Lugesteronit aiheuttaa huimausta jopa 5h ottamisen jälkeen? Annostus 2x aamuin illoin (alakautta), mutta pyörryttää vielä iltapäivälläkin :wideyed: pitäisikö olla huolissaan?

Voiko Lugesteronit aiheuttaa huimausta jopa 5h ottamisen jälkeen? Annostus 2x aamuin illoin (alakautta), mutta pyörryttää vielä iltapäivälläkin :wideyed: pitäisikö olla huolissaan?

Mulla oli ekalla kerralla tätä, annostus oli 1 kapseli aamuin illoin alakautta. En tiedä mistä johtui, sen jälkeen 2 kerralla en ole huomannut mitään sivuvaikutuksia.

Täälläkin käyty tänään hakemassa kolmas pas alkio kyytiin. 3päivän ikäinen, viimeinen kaveri jäi vielä huomiseen saakka jatkoviljelyyn siitä sitten pakkaseen mikäli kestää. :bag:

No mut onhan meitä aika monta täällä samaan aikaan elelemässä jänniä päiviä :)
Siis kuinka malttamaton voi ihminen olla. No näin malttamaton ku minä. Tänään siis pp6 ja testasin haamun :wideyed: ollut pari päivää sellainen olo että tää onnistui. Yksi raskaus takana niin jotenkin osasin aavistaa. Toivottavasti tarraa nyt tiukasti kiinni :shy: Mutta joo, tiedetään. Ihan kamalan aikaisin testattu..

Siis kuinka malttamaton voi ihminen olla. No näin malttamaton ku minä. Tänään siis pp6 ja testasin haamun :wideyed: ollut pari päivää sellainen olo että tää onnistui. Yksi raskaus takana niin jotenkin osasin aavistaa. Toivottavasti tarraa nyt tiukasti kiinni :shy: Mutta joo, tiedetään. Ihan kamalan aikaisin testattu..

Oiii, toivottavasti viiva tummuu!

Melkein hep! (piinailuun vielä matkaa... )

Laitanpa omat kuulumiset tänne myös. Aiemmin kesällä oli tuoresiirto 2. IVF:stä, mutta se kun ei napannut ja seuraavassa kierrossa ei ovulaatiota tullut (tai tuli mutta kp 36tms luultavasti) niin kierto venyi 50 päivään. Nyt pian aloittelen taas letrot ja toivon että tässä kierrossa se ovis tapahtuisi (mutta ei to, koska silloin ei päästä PASiin).

Huskymama, hienoa että hoidot jatkuu. Toivon onnea tähän matkaan ja onneksi nyt on jo ns. järeämmät keinot kyseessä. Haluan uskoa, että nyt onnistuu, sinun ja teidän puolesta. Voimia tuleville päiville, toivottavasti pääset siirtoon asti.

Ihanaa kun välillä tulee plussauutisiakin, onnea kaikille plussanneille! Ja me muut painetaan eteenpäin kuin höyryjunat, omaa unelmaa kohti. Muistakaa, että välillä voi astua asemalle hengähtämään, jos ei jaksa aina matkustaa. Ja eikö totta, että tämän junan kyydissä tutustuu kivoihin tyyppeihin? Nimittäin teihin kaikkiin.

Nyt tulee tosi tyhmä kysymys, mut mistä tulee lyhenne pp? Dpo on days past ovulation, mut nyt lyö tyhjää ppn kanssa..

Tsemppiä piinailijoille, ja plussien vahvistumista positiivisen testin tehneille.

Siis mikä tuuri, tulin kipeeksi ennen punktiota :meh:huomenna saikulle ja soitteleen aikaa koronatesteihin, onneksi sen ilmeisesti ehtii tehdä päivystyksenä ennen torstai klo 16, milloin siis punktio varattu.. Ja täällä alueella ei ole ollut ruuhkaa testauksessa, säästyttiin aiemmin keväällä myös tartunnoilta suureksi osaksi. Mut oon jotenki henkisesti nyt jossain pohjamudassa kun piti tämänkin nyt lykätä.. :arghh:

Nyt tulee tosi tyhmä kysymys, mut mistä tulee lyhenne pp? Dpo on days past ovulation, mut nyt lyö tyhjää ppn kanssa..

Tsemppiä piinailijoille, ja plussien vahvistumista positiivisen testin tehneille.

Siis mikä tuuri, tulin kipeeksi ennen punktiota :meh:huomenna saikulle ja soitteleen aikaa koronatesteihin, onneksi sen ilmeisesti ehtii tehdä päivystyksenä ennen torstai klo 16, milloin siis punktio varattu.. Ja täällä alueella ei ole ollut ruuhkaa testauksessa, säästyttiin aiemmin keväällä myös tartunnoilta suureksi osaksi. Mut oon jotenki henkisesti nyt jossain pohjamudassa kun piti tämänkin nyt lykätä.. :arghh:

Toivottavasti tulos nega ja pääset punktioon!

Voi mikä tuuri..toivotaan, että korona olisi nega! Toki, en tiedä, jos tulisi jokin tuollainen tilanne eteen, pystyttäisiinkö punktio tekemään jossaain extreme suojavarustuksissa? Tai ehditkö olla jo klinikkaan yhteydessä, mitkä ovat toimintamallit?

PP on piinapäivä. Mäkin noita jouduin miettimään aikoinaan :p

Nyt on ehkä sarjassa tmi kysymys, mutta onko muille Menopure tai Fyremadel aiheuttanut ylimääräistä vuotoa? Oon nyt kolmen päivän ajan huomannut sellaisen kirkkaan liman tulevan aina joskus pyyhkiessä. Vielä ei siis pitäisi olla ovulaation aika, ja ovislima on itsellä maidon väristä, ei tämmöistä kirkasta..

En enää itse muista mikä lääke mulla aikoinaan meni, kun esikoista yritettiin, mutta limat alko myös tosi aikaisessa vaiheessa, mutta niin sen kuuluikin eikä ovulaatio ollut silti yhtään liian aikaisin. Myös kirkas vuoto on hyvä merkki

Toukanäiti Muistan kans kun tein esikoisesta varmaan 6 päivänä siirrosta haamun! Oon niin malttamaton myös aina joka asiassa! Ja mua jännittää myös hirveesti toi luonnollinen kierto, että mitä jos se ei onnistu ku lääkkeelliseen onnistui niin hyvin!

Tänään testasin negan, se siitä sitten tältä kertaa. Osasin kyllä jo aavistaa.
Täytyy ottaa tänään yhteys klinikalle ja kysellä PAS-asiaa. Mulla viime IVF yritelmässä joka päättyi inssin meni kierto niin sekasin että tuskin ihan äkkiä on PASsiin asiaa. Hiljenen täällä hetkeksi ja koitan keskittyä muihin asioihin.

toivon paljon tsemppiä kaikille, myrskyä luvassa Ilmatieteenlaitoksen mukaan, oispa sen mukana kunnon plussamyräkkä.
Kiitos tuesta kaikille:Heartpink

Tarrasukkia Toukanäidille, toivottavasti viivat vahvistuu!

Itse testasin maanantaina negan ja lopetin Terolutit. Kunnon vuoto alkoi sitten eilen. Seuraavaksi sitten PAS jos alkioiden jatkoviljely menee kuten pitää.

Minäkin olin malttamaton (vaikka aiemmin päätin olla testailematta etukäteen) ja testasin maanantaina pp7 selvän negan. Tiedän ettei testi kerro vielä totuutta millään muotoa mutta mun pessimistipuoli nostaa päätään niin voimakkaasti että halusin tietää ettei mitään ole tapahtumassa :oops: Täällä ei ole juurikaan piinapäivillä oireita ollut, jotain pientä jotka varmasti johtuvat lugeista. Vahva tunne ettei tästä hoidosta tullut mitään mutta sen näkee viimeistään maanantaina testatessa.

Onnea sulle Toukanäiti, toivon että viivat pysyy ja vahvistuu:smiley-angelic001

J90 mukava kun tulit kertomaan kuulumisia, usein miettinyt että olettekohan uuteen hoitoon lähteneet.

Smip: toivottavasti viivat pysyy ja vahvistuu!

Mulla pp6, eilen oli menkkakipuja ja yöllä jäätävä päänsärky joka vielä tänäänkin vaivannut. Niska/hartiat mulla aivan jumissa joten johtunee siitä. Valkovuotoa ehkä normaalia enemmän. Muita oireita ei ole, jos oikeen kuvittelee niin nännit ehkä vähän arat :D Aiemmin olen googlea kuluttanut surutta ja etsinyt tietoa mahdollisista oireista, nyt yrittänyt sitä välttää.

Nyt vasta tämän huomasin, tulee niin paljon viestejä tänne. Ja juu kyllä heti oli selvää, että uudestaan hoitoihin lähdetään. Tänään oli punktio ja perjantaina siirto jos on siirrettävää, nyt elellään taas jännittäviä aikoja.

Nyt vasta tämän huomasin, tulee niin paljon viestejä tänne. Ja juu kyllä heti oli selvää, että uudestaan hoitoihin lähdetään. Tänään oli punktio ja perjantaina siirto jos on siirrettävää, nyt elellään taas jännittäviä aikoja.

Montako follia ja soluja oli saaliina? Pidetään peukkuja että sieltä lähtee huippuyksilö kehittyy ja tarraa kiinni kyytiin :happy:

Onko muille tullut Terolutista pahoinvoinnin tunnetta? Kolmessa ekassa siirrossa en huomannut mitään olon muutosta. Viime siirrossa phv tunne alkoi joskus pp10 ja jatkui vielä terolutin lopettamisen jälkeen useamman päivän, pas päättyi siis negaan. Nyt kolmatta päivää menossa terolut eilen siis pas ja taas semmoinen kuvottava tunne. :shifty:

Tääl on ollut sykkeet korkealla päivän kun oon yrittänyt saada aikaa koronatestiin :arghh: mut vihdoin ja viimein soitettiin takas, tunnin päästä testiin ja siitä kolmen tunnin päästä tulos!

Ihana hoitaja puhelimessa "nyt pelko pois, me saadaan sulle tulos ennen toimenpidettä. Nyt lepäät hetken ennenku tuut tänne testiin". :sad001

Montako follia ja soluja oli saaliina? Pidetään peukkuja että sieltä lähtee huippuyksilö kehittyy ja tarraa kiinni kyytiin :happy:

8 munasolua saatiin, viime kerralla 7, eli yksi bonus tuli tällä kertaa lisää. :D Folleista ei tietoa paljoko lopulta oli. Viime Pe ultrassa niitä oli 12. Meillä on nyt icsi ni jospa niistä edes jokunen hedelmöittyis.

Takaisin