Sain tänään tiedon että uusi suunnitteluaika menee 30.10, joten marraskuulle tai joulukuulle sitten varmaan menee hoito. Tyksissä ollaan. On alkanut kiinnostaa nuo lahjasoluhoidot myös, onko jollain kokemusta niistä? Meidän tapauksessa siittiöt on huonoja. Onko jollain teistä kokemusta , onko julkisella ihan mahdotonta saada käyttää lahjasiittiöitä? Tyksissä he ovat saaneet ruveta tällaisiä hoitoja tekemään tietääkseni alkuvuodesta, mutta ymmärsin että kriteerit niihin ovat aika kovat. Jollei seuraava kerta tuota tulosta, olen ajatellut hakeutua yksityiselle ja kysellä lahjasolu hoitoja sieltä.
Ymmärrän tuon tauon pitämisen! Ei tässä tosiaan auta kuin kerätä taas voimansa ja katse tulevaan päin!
Onko tmuilla muuten ollut mahat kipeänä IVF/ICSI hoidon jälkeen kun vuoto on alkanut? Mulla kouristelee tosi ilkeesti!
Jaksamista kaikille hoitojen eri vaiheisiin
Mulla alkoi eilen kunnon vuoto, mutta sellaiset perinteiset kovat menkkakivut ovat loistaneet poissaolollaan. Mulla yleensä se eka vuotopäivä on kivulias. Mutta, sitten sellaista ärsyttävää pientä kipua on ollut nyt eilen ja tänään. Ja vatsa ihan pallona, edelleen! Nyt jännittää, millainen megavuoto täältä tupsahtaa, kun kierto oli kuitenkin tyylin 38 päivää.
Myönnän, että tämän kierroksen jälkeen mietin, tuleeko meillekin vaan tulevaisuudessa lahjasolut kyseeseen. Meillä myös siittiöissä ongelmaa, että hoitomuodoksi määriteltiin heti lähtökuopissa ICSI. Toki sitten sekin mietityttää, jos sitten minussakin on jokin ongelma alkion kiinnittymisen suhteen, kun on kilpirauhasen vajaatoiminta
Mutta tosiaankin, en ole vielä mitään selvittänyt enkä kyllä vielä miehellekään tästä asiasta vielä puhunut. Täytyy sulatella asiaa.
Elevinelle onnea plussasta!
Ihanaa, että plussiakin tulee! Minäkin olisin varmasti ihan vauvahöperönä, nautihan tunteesta
Kissankäpälä, nyt peukut plussalle! Ja tosiaankin, hyvä motto meille hoidoissa oleville, raskaustesti positiivinen ja koronatesti negatiivinen! Ymmärrän tulonmenetysharmituksen, varsinkin kun ei kaikilla taida itse hoidotkaan olla palkallista sairaslomaa.
Mette82, voi harmi
Toivotaan, että tuntemukset olisivat jotain muuta kuin ennen menkoista!
Smip, onnea!
Nautihan tästä hetkestä, ja toivotaan että kaikki sujuu hyvin
Täällä on kyllä ihana porukka ja hyvä henki
Tsemppiä punktioon meneville ja siirtoa odottaville, ja piinailijoille tarrasukkia!
ON: Virallinen testipäivä ja kuten ounastelinkin eilen alkaneesta kunnon vuodosta, nega tuli. No, ensi vuoden alussa kohti uutta hoitoa. Suurimmat surut on jo surtu, ja katse on tulevaisuuteen. Elevine taisi kysyä, miten oma suhtautuminen on muuttunut hoitojen kuluessa. Ku ekalla kerralla suunniteltiin ICSI-hoitoa, minulle tuli suuret odotukset että nonniin, nythän me se vauva saadaan, vihdoinkin! Sitten löysin keskustelupalstat ja ymmärsin, ettei nämäkään hoidot välttämättä tuo toivottua lopputulosta. Eli sen jälkeen olen mennyt sellaisella aika tasaisen realistisella, mutta optimistista lopputulosta toivovalla asenteella.