IVF/ICSI 2020

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Upunup
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei kiva että täällä on kokemusta useammalla noista jatkoviljelyistä! Tänään meidän alkiot otettu sulaa eikä ainakaan tänään tullut soittoa,että olisivat nuupahtaneet :happy:

Hieno juttu! Leenuli!!! Se on mennyt sit teillä juuri niin kun piti :love017

Toukanäiti, onpa teillä ollut pitkä matka!! Ihanaa että saitte lopulta vauvan kotiin (ja Minnihiiri84 myös).

Täällä onkin ollut myös surullisia uutisia, isot pahoittelut teille Ylliste ja J90 :( :(. Sitä niin mielellään näkisi, että ihan kaikki täällä onnistuisivat eikä kenenkään tarvitsisi kestää valtavia pettymyksiä.

Omasta 5-päiväisen blaston siirrosta on tasan viikko, ja parin päivän ajan olemme nyt saaneet hämmästellä vahvistuvia plussaviivoja. Menkkamaisia tuntemuksiakin on, ja ne herättävät kovasti huolta vaikka miten koittaa ajatella, että varmaan ihan normaalia. Virallinen testipäivä on vasta lauantaina, joten varmaan maanantaina menen verikokeeseen jos sinne asti päästään.

ON: mulla on Alkion siirrosta 4 päivää ja aika kovia menkkakipuja, myös selkää ja päätä särkee.
Olo on aivan toivonsa menettänyt. Eihän tuollainen supistelu mitään hyvää ainakaan lupaa. Mieluummin sitä olisi täysin oireetta. Millaisia oloja muilla on ollut alkionsiirron jälkeen?

p.s ilmavaivat ovat myös läsnä!

Toukanäiti, onpa teillä ollut pitkä matka!! Ihanaa että saitte lopulta vauvan kotiin (ja Minnihiiri84 myös).

Täällä onkin ollut myös surullisia uutisia, isot pahoittelut teille Ylliste ja J90 :sad001 :sad001. Sitä niin mielellään näkisi, että ihan kaikki täällä onnistuisivat eikä kenenkään tarvitsisi kestää valtavia pettymyksiä.

Omasta 5-päiväisen blaston siirrosta on tasan viikko, ja parin päivän ajan olemme nyt saaneet hämmästellä vahvistuvia plussaviivoja. Menkkamaisia tuntemuksiakin on, ja ne herättävät kovasti huolta vaikka miten koittaa ajatella, että varmaan ihan normaalia. Virallinen testipäivä on vasta lauantaina, joten varmaan maanantaina menen verikokeeseen jos sinne asti päästään.

Mahtavaa, varovaiset onnittelut! Viivojen vahvistuminen noinkin aikaisin kuulostaa todella lupaavalta.

ON: mulla on Alkion siirrosta 4 päivää ja aika kovia menkkakipuja, myös selkää ja päätä särkee.
Olo on aivan toivonsa menettänyt. Eihän tuollainen supistelu mitään hyvää ainakaan lupaa. Mieluummin sitä olisi täysin oireetta. Millaisia oloja muilla on ollut alkionsiirron jälkeen?

p.s ilmavaivat ovat myös läsnä!

Tässä on tullut harrastettua aika raivoisaa googlausta, ja sen perusteella sanoisin että melkein mikä tahansa oire tai sen puute voi tarkoittaa ihan mitä tahansa... mutta aika klassisia oireitahan noi ovat!

Itselläni on ollut pientä kramppailua oikeastaan siirtopäivän jälkeisestä yöstä asti. Pahoinvointi alkoi pari päivää siirrosta ja jatkuu edelleen. Tissit on vähän kipeänä ainoastaan siksi, että olen sörkkinyt niitä niin helkkaristi kokeillessani, josko ne olis kipeänä. Ilmavaivoja riittää mutta siinä ei ole mitään uutta :D

Onnea Smip, minulla alkoi myös tasan viikko blastosiirrosta menkkamaiset jomotukset, testasin 10 pvää siirron jälkeen. Eli Kauramaito, nuo jomotukset voi hyvin olla niitä alkuvaiheen kohdun kasvukipuja. Mulla ei ollut muuta oiretta, mutta ne kivut olikin sitten tosi kovia (pahempia kuin menkkakivut) aina viikolle 6 asti, sitten helpottivat.

Tässä on tullut harrastettua aika raivoisaa googlausta, ja sen perusteella sanoisin että melkein mikä tahansa oire tai sen puute voi tarkoittaa ihan mitä tahansa... mutta aika klassisia oireitahan noi ovat!

Itselläni on ollut pientä kramppailua oikeastaan siirtopäivän jälkeisestä yöstä asti. Pahoinvointi alkoi pari päivää siirrosta ja jatkuu edelleen. Tissit on vähän kipeänä ainoastaan siksi, että olen sörkkinyt niitä niin helkkaristi kokeillessani, josko ne olis kipeänä. Ilmavaivoja riittää mutta siinä ei ole mitään uutta :D
Olen ollut takuulla yhtä kova googlettelija, välillä on pakko sanoa itselleen että puhelin pois ja rauhoitu! Alkaa homma lähteä jo vähän lapasesta!
yhden linkin luettuaan on kaikki toivo heitetty ja tunnin päästä luen vähän eri hakusanalla ja taas toivo vähän herää.

Olen ollut takuulla yhtä kova googlettelija, välillä on pakko sanoa itselleen että puhelin pois ja rauhoitu! Alkaa homma lähteä jo vähän lapasesta!
yhden linkin luettuaan on kaikki toivo heitetty ja tunnin päästä luen vähän eri hakusanalla ja taas toivo vähän herää.

Toivotaan Smip:ille viivojen vahvistumista! ja Kauramaidolle sormet ristissä, että on "oikeat" oireet matkassa :)

J90 mukava kun tulit kertomaan kuulumisia, usein miettinyt että olettekohan uuteen hoitoon lähteneet.

Smip: toivottavasti viivat pysyy ja vahvistuu!

Mulla pp6, eilen oli menkkakipuja ja yöllä jäätävä päänsärky joka vielä tänäänkin vaivannut. Niska/hartiat mulla aivan jumissa joten johtunee siitä. Valkovuotoa ehkä normaalia enemmän. Muita oireita ei ole, jos oikeen kuvittelee niin nännit ehkä vähän arat :D Aiemmin olen googlea kuluttanut surutta ja etsinyt tietoa mahdollisista oireista, nyt yrittänyt sitä välttää.

Siis onpa muuten jännää että täällä jännäilee niin moni samaan aikaan :) kaikille hurjat tsempit! Mä liityn joukkoonne toivottavasti huomenna

Täällä onkin ollut myös surullisia uutisia, isot pahoittelut teille Ylliste ja J90 :sad001 :sad001. Sitä niin mielellään näkisi, että ihan kaikki täällä onnistuisivat eikä kenenkään tarvitsisi kestää valtavia pettymyksiä.

Joo matka ollut pitkä siihen että saatiin tuo ensimmäinen lapsi. En osaa ottaa hirveää stressiä tästä toisesta. Vaikka ehkä vielä yksi kokonaishoito pitkästä aikaa tehdäänkin jos paseista ei tärppää. Meillä oli useampi vuosi hermojen lepuuttamista noiden hoitojen suhteen. Nostan hattua heille, jotka jaksavat äärettömän määrän hoitoja ja pettymyksiä.

Osaatteko kertoa miksi pitkässä ivf tarvitaan synarela käynti? Meille tuli nyt vahvistus että mahdutaan aloittamaan.

Mutta kp 21 tulee synarela käynti jossa lukee:
Synarela nenäsumute 2+2 suihkausta/vrk alkaa käynnillä.Synarela-käynti tarvitaan

Perhonen: sillä varmistetaan että synärrla on toiminut toivotusti. Munasarjst lepotilassa js limakalvo ohut. Mikäli näin niin piikittelyt alkavat siitä.

Onnea plussista!

Perhonen: sillä varmistetaan että synärrla on toiminut toivotusti. Munasarjst lepotilassa js limakalvo ohut. Mikäli näin niin piikittelyt alkavat siitä.

Onnea plussista!

Mutta tää käynti on ennen kun ne alkaa edes. Toi käynti on siis ennenkuin saan aloittaa Synarelat..

Mutta tää käynti on ennen kun ne alkaa edes. Toi käynti on siis ennenkuin saan aloittaa Synarelat..

Mulla oli se käynti, siinä siis ihan vaan tehtiin ultraus, keskusteltiin terveydentilasta jne. Toki itse olin silloin ensikertalainen :) Silloin sai myös itsekin kysyttyä vielä mieltä askarruttavia asioita.

Smip, onnea viivojen vahvistumisesta! :)

Ylliste, osanottoni isoäitisi takia ja pahoittelut negasta :sorry: *rutistaa isosti* Eipä näissä hoidoissa kuin vaan täydy asennoitua siihen, että elämä jatkuu ja uudet hoidot koittavat. Ollaan kyllä aikamoisia urheita ja rohkeita naisia! Isabelille myös tsemppiä ja samat sanat :Heartred

Oma napa: Testasin eilen negan, dpo 14 jos laskin oikein :sad001 Alkuillasta tuli myös joku ihmeellinen lima-veriklöntti ja jotain omituista ruskeaa tuhrua oli aamulla pikkuhousunsuojassa. Eilen illalla meni viimeinen luge, joten eiköhän se kunnon vuoto kohta ala. Oli hyvä, että sai pehmeän laskun lopputulokseen ja surra rauhassa kun oli siihen hyvä päivä. Perjantaina on virallinen testipäivä, toki testaan silloin mutta usko plussaan on koetuksella. Toivotaan muille parempia plussatuulia :Heartred

Hei Vilja ja Isabel, joilla sama testipäivä kuin mulla 11.9 pe. Lueskelin ettei teilläkään tainnut onnistua...Kesken meni täälläkin, kunnon veri alkoi virrata tänään. Ei epäselvää miten kävi. On tämä paskaa. Voimiameille kaikille pettymyksen käsittelyyn!

Pakkasessa ei mitään. Vielä ois kolmas yritys jäljellä. Kyllä se aijotaan käyttää.

Mullakin on huomenna tällainen käynti. Varmistettaiskohan siinä vain, että kierto on oikeassa vaiheessa, eli ovulaatio jo tapahtunut tai milloin se suunnilleen tapahtuu. Ja ettei ole mitään poikkeavan näköistä, esim. kystia tai vastaavia, jotka voisi vaikuttaa koko hoidon aloitukseen. Mulle vaan lääkäri sanoi, että varaa tietylle kierron päivälle käynti, niin sovitaan synarelan aloituspäivä. Mulla tämä käynti on niihin aikoihin, kun yleensä ovuloin.

Mulla oli se käynti, siinä siis ihan vaan tehtiin ultraus, keskusteltiin terveydentilasta jne. Toki itse olin silloin ensikertalainen :) Silloin sai myös itsekin kysyttyä vielä mieltä askarruttavia asioita.

Smip, onnea viivojen vahvistumisesta! :)

Ylliste, osanottoni isoäitisi takia ja pahoittelut negasta :sorry: *rutistaa isosti* Eipä näissä hoidoissa kuin vaan täydy asennoitua siihen, että elämä jatkuu ja uudet hoidot koittavat. Ollaan kyllä aikamoisia urheita ja rohkeita naisia! Isabelille myös tsemppiä ja samat sanat :Heartred

Oma napa: Testasin eilen negan, dpo 14 jos laskin oikein :sad001 Alkuillasta tuli myös joku ihmeellinen lima-veriklöntti ja jotain omituista ruskeaa tuhrua oli aamulla pikkuhousunsuojassa. Eilen illalla meni viimeinen luge, joten eiköhän se kunnon vuoto kohta ala. Oli hyvä, että sai pehmeän laskun lopputulokseen ja surra rauhassa kun oli siihen hyvä päivä. Perjantaina on virallinen testipäivä, toki testaan silloin mutta usko plussaan on koetuksella. Toivotaan muille parempia plussatuulia :Heartred

Pahoittelut negasta ja tuosta tuhruttelusta! :Heartred Joskus toki tiputtelusta huolimatta voi vielä tulla plussa.

Pahoittelut negasta!

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja paljon onnea plussaajille!

Itselläni on eka punktio nyt takana ja olo ihmeenkin hyvä :) saalis oli yllättävänkin iso meille kun sieltä saatiin 18 munasolua, ja huomenna saa tietää sitten kuinka moni hedelmöittyi, toivon mukaan nyt edes yksi :nailbiting:

Takaisin