Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sen toki tiesinkin kun tuo yksilö on nyt vaan niin herkkä mieheksi.. Ensin kun lykkäsin paketin sille että "tuossa tulevalle isukille" se takelteli hetken et mikä ihme tää on. Sanoin sit vaan et avaa ja kato. Se oli ihan ymmyrkäisenä ihmetyksestä ja ilosta, kotiteollisuuskamat käytiin tarkasti läpi ja aina kun otti uuden tavaran ihmeteltäväkseen niin sopersi jotain häkeltyneenä.
Monet kyyneleetkin tää herkkis vuodatti siinä vauvakamoja hipelöidessään ja toisteli ihmeissään koko ajan "en ois kyl osannu ajatella että teet tämmöstä MULLE" eli ilmeisesti jo pelkkä ajatus että oon nähnyt vaivaa ja etsiessäni hieman persoonallista kamaa pakettiin mukaan olivat jo SE juttu hänelle. Koko paketin sisällön tutkiminen kesti ukolta varmaan tunnin kun aina välillä piti mennä nenä niistämään ja mua halaamaan ja pussaamaan ja vannomaan ikuista rakkautta.
ei onneksi ollut kuullutkaan mistään isyyspaketista ikinä, jotenkin senkin puolelta yllätys oli täydellinen. Mä NIIN onnistuin!!