Isyyspakkaus isälle

Tai lähipäivinä. Tosin jos se valmistuminen kestäö ni sit ku on valmis :)
 
Mie suunittelin jos antaisin sen miehen syntymäpäivänä mut siihen on kyll aikaa xD toukuussa vasta xD kattoo miten sitä jaksaa piilotella
 
Meillä isäntä täyttää ensi kuussa 30. Ajattelin siihen sijoittaa tuon antamisen. Ta tarkoitus olisi löytää vielä jostain perus digikamera kohtuu hinnalla ja liittää mukaan pakettiin. Saisi sitten sairaalassa ottaa kuvia. :)

Mies eilen maksoi laskuja ja katseli, että rahaa on johonkin mennyt. Sanoin vain shoppailleeni, jonka jälkeen ei kysellyt enää mitään. Paljastin kyllä, että ehkä vauvoille jotain pientä.. :)
 
Mä en kestä!!

Tänään oli postilaatikossa kirjekuori. En ymmärrä miks otin sen enkä hae esim illalla töistä tullessani.

Mieshän oli siitä tosi kiinnostunut kun sitä ikäänkuin piilottelin. Ja itse en oikeasti tiennyt mitä se sisältää.

ImageUploadedByVau Foorumi1423733372.838911.jpg

Ah, ne oli kuitenkin just niin ihanat kun ajattelinkin! <3
 
Mä oon tota paitaa kans miettinyt, mutta vähän pelkään ettei mies sitä käyttäis.
 
Mä jopa koen ton paidan vähän "noloks" ja rumaks. :D siis jos ajattelis julkisesti kulkevan sen kanssa. Mä oon tota samaa kyllä miettinyt, mutta taidan tulla siihen tulokseen, että ostan samalla rahalla jotain jota se mies vois käyttää eikä piilotella. :D Ideanahan toi on kiva kyllä.
 
Muokattu viimeksi:
Mä oon tehny listaa mitä täytyy ostaa ja ens viikolla yritän pääsyä sopivassa välissä shoppailee. :)
 
Mustakin toi on nolo mut toisaalta ihan kiva. Muistaakseni toi maksoi 16,90 ja esim bokserit oli 18,90 tai jotain. Mä en vaan halunnut maksaa boksereista noin paljoa :D
 
Melkein 19€ bokserit?? Ei huhuhuh!! Mie ostan miehen bokserit aina dressmanistä ku on ota kolmet maksa kahdet xD hamstraan niitä aina sillo ison kasan aina xD

Huhuh.
 
Sori, se olikin 18€ ainakin tuolla mussukat.fissä.

Mut enivei, kun ei siitä laadusta aina tiedä :/
 
No joo on aika törkee hinta boksereista ja varsinkin, kun ei pääse kokeilemaan etukäteen miten laadukkailta tuntuu.
 
Osyi silmiin Vauva-lehestä isyyspakkaus.fi. Onko kukaan tilannut tuolta? :) nimitutit.fi myy tutteja lapsen omalla nimellä, tiedä saisko sieltä sit muitakin tekstejä.

Edit: olipas tyhmä mainos, tuohan ohjautui mussukat.fi-sivulle, josta on joku tilannutkin :D HÖH
 
Takaisin
Top