Isyyspakkaus isälle

Haha, en mä usko et toi lehti kauheasti käyttöön tulee, taitaa olla jo aika vanhanaikaista, mut vitsinä vain :D toi lehtikin on jo vuodelta 2005, kävin läheisestä seksiliikkeestä ostamassa parilla eurolla :P
 
Öh, huomenna pitäisi pakkaus antaa, kun miehellä synttärit, mutta en ole sitä nyt ehtinyt laittaa yhtään kuntoon. Täytyy huomenna ryhdistäytyä ja antaa illalla, kun mies pääsee töistä. Menee aamulla niin aikaisin, että vaikka miten ajattelin herätä laittamaan jotain herkkuaamupalaa miehelle, en ehkä kuitenkaan nouse ennen kukonlaulua kokkailemaan. Kokkaan sitten illalla enemmän. Kyllä mies sitäkin varmasti arvostaa.. :)

Monikkoperheyhdistyksen tuotteet eivät ehtineet mukaan. Se on sääli.. :(
 
Noniin, pakkauksen annoin nyt kuitenkin aamulla, kun hereillä satuin olemaan. Mies oli vielä ihan uninen, joten ei varmaan ihan täysillä jaksanut keskittyä. Tykästyi kuitenkin, luulisin. Etenkin äänenvaimennin tutit tuntuivat olevan mieleen. :)
 
Mää olin ihana "vaimo" ja tein aamupalaa vuosipäivän kunniaksi, ja annoin isyyspakkauksen, se oli kyllä jackpotti :happy::love017Kannoin sen miehelle sänkyyn,eikä hää saanu sanaa suustaan, oli kyllä otettu. Sanoi että ihmettelikin kun patistin pokeri-iltaan eilen... sain kasattua paketin,askarreltua kortit jnejne. Eniiten mies oli otettu siitä kuin paljon vaivaa ja aikaa oon nähny kun tavaroita hamstrannu ja askarrellut laput siihen ja se että edes tuommonen tullut mieleen tehdä, .... tekstibody ja ruokalappu sai jopa vähän herkistymään:happy093Onnistuin!
 
Ääk mun pitäis käyä ostaa ne vikat pikkujutut vielä pakkaukseen :o jotenki jääny vaan kaapin perälle, kun mieskään ei koskaan oo ees pois kotoa että vois rauhassa tehä :D pitäs jaksaa joku yö valvoa sen verran kun se on töissä että sais näperreltyä..
 
Tosi kiva pakkaus! Meillä kanssa tuo vauva-kirja oli hitti! Yllätyin koska mies ei lue, mitään :D Nyt tuo kirja onkin vessan "aku ankkana" täysistunnoilla mukavaa luettavaa kuulemma :D Ihan sama,hyvä että lukee :D
 
Mie ostin isyyspakkaukseen kans ton vvauva omistajan opas mut sit ostin vielä samaan sarjaa kuuluvan koiran omistajan opas. Samanlainen kuin tuo vauva omistajan opas. XD tosi hauska jne
 
Tein, ei edes kiitetty :/ Näin hirveen vaivan vielä, askartelin sellasen pahvilaatikon, liimasin kartonkia joka sivulle ja maalasin kuvioita ja kirjotin. Noh, tietääpähän ettei tartte enää uudelleen sitten nähdä vaivaa...
 
Eikää, m85! :(

Tuli melkein itkukiukku sun puolesta. Mulla mies kyllä kiitti muttei oikeasti ensin tajunnut koko juttua, vaan heitti kirjeen muiden postien joukkoon. Kyllä sillon pääsi parku jos toinenkin. Kunnes hiukan tenttasin miestä että milloin se tulee ja hän sit luki uudestaan että on "noudettavissa vaatehuoneesta".

Eli meillä loppu hyvin, kaikki hyvin. Mut kamalaa se silti oli :( saati ettei olis kiitosta saanut
 
Joo kiitos ois ollu kiva... No eipä se oo vieläkään mitään sanonu. Ei varmaan sanokaan.. Oli kuulemma sen verta huono päivä! Ottaa kyllä aivoon tollanen-
 
Takaisin
Top