Isyyspakkaus isälle

Toi pötkylä on 6 vai 9 kpl harsoja :)

Ja tosiaan postilaatikossa odottaa miestä Kelan kirje, missä lukee, että isyyspakkaus myönnetty, "lainpykälät", mitä pakkaus sisältää. Kolmelta mies pääsee töistä ja parasta hakee se posti! :grin
 
Hyvä kuulla et tykkäs. Kylhä ny kaikkie miesten pitäis olla otettuja. XD mieki odotan et saisin oman pakkauksen valmiiks miehelle. Puuttuu viel jonki verran tavaraa xD
 
Pitäisi löytyä myös suomalaisesta kirjakaupasta. Omani ostin sieltä,oisko ollu hinta silloin noin 13e?
 
Mullon sama, et maaliskuussa annan synttärilahjaksi, mut en tiedä miten saan pidäteltyä sinne saakka kun oon muutenkin niin malttamaton kaikessa :p Tilasin eilen "äänenvaimennin" - tutin ja nimikoidun bodyn Hattentatista. Niissä kestää noin 10 päivää tulla :)

Asiasta viidenteen, sori et oon tungetellut teidän kesäkuisten puolelle! :grin Luulin, et tää on joku yleisketju kun oon kännykällä surffaillut ja etsinyt erilaisia ketjuja, mut nyt vasta koneelta huomasin, että onkin kesäkuisten.
No, ei kait täällä niin nuukaa ole missä kirjoittelee, meillä kun ei toukokuisissa ole isyyspakkaus-ketjua :)
 
Kirsikka, saa täällä käydä kirjoittelemassa, muitakin vierailijoita löytyy :wink
 
Mä tein isyyspakkauksen silloin kun esikoinen syntyi. Ehkä nyt voisi tehdä jotain vähän pienimuotoisempaa yllätystä... :)
 
Mun piti tänää askarrella niitä kortteja mut unohtu ihan ku eksyin kaupoille xD ja koht mies tuleeki taas kotii nii sillo ei voi xD
 
Pari äänenvaimennin tuttia ja harsoja, sekä lelu ja vauva omistajan opas tilattu miehelle. Toivottavasti ei seuraa tili tietoja kovin tarkasti, kun on yhteiset tilit käytössä. Meni ehkä muutama kymppi rahaa. Hups! :D
 
Mä koitan ensi viikolla päästä shoppaileen ja ostaan loput kamat. Jos sais annettua samaan aikaan, kun itse saa äp. :cat:
 
Takaisin
Top