Isyyspakkaus isälle

Ihanaa kun alkaa tapahtua tällä saralla. <3

Hienoja paketteja ootte väsänneet!
 
Annoin miehelleni isyyspaketin, joka sisälsi ammeen, kylpytarvikkeita, tuttipulloja, tutteja, purulelun ja 2 isyyskirjaa. Erityisesti kirjat olivat mieleiset ja mies on mielellään esitellyt isyyspakkausta kyläilijöille.
 
Hei, mikä se sivu oli mistä saa tilattua isälle niitä bodeja mis oli niit kivoi tekstejä?
 
Sit on vauvabody.fi, mut toi mussukat taitaa olla se suosituin.

Se kans vähän riippuu et minkä tyylistä haluaa :)
 
Mua on alkanu kauhistuttaa et kun mies hiukan pyörittelee silmiään mun kirppisshoppailuille et jos se ei osaakaan arvostaa tätä :o
 
Oi että, kivannäköinen. :) Tänne sit heti kertomaan reaktio :P

Mä oon päättäny jättää varpajaissetin pois, eli sikarit (saako niitä ees kaupoista...?) ja viskipullon. Eiköhän tuo mies sitä viskiä saa itsekin ostettua jos ja kun on juotava :D
 
Ei meilläkää tuo polta yhtään mitään ja viskistä välitä. Mä otin sille ton siidetin ja karkit.

Ja tykkäshän toi, pusuja sateli. Mut niiku ajattelinkin, se osaa arvostaa, kun itse jaksaa toiselle moista väsätä. :)
 
Mulla oli kipparinpiippi ja piccolopullo kuoharia :wink

E: Joo... ihan PIIPPU :D :D
Kipparinpiippi, voi perse...... :D
 
Muokattu viimeksi:
Mä oisin ottanu nallekarkkeja muttei tossa kaupassa ollut ja en jaksanut lähtee ajelee niiden takia muualle. :D
 
Siis mies kyllä juo ja luulen et sen kaverit sille niitä sit ostelee.

Mulle tuli vikat tavarat tänään postiin ja sit ajattelin tehdä sen esittelyjutun.

Ihanaa et se on valmis. sit vaan pidättelemään sitä mahdollisimman pitkään.
 
Mut se oliski jos ostais niitä namipiippuja ja alkoholittoman lasten kuoharipullon :p
 
Takaisin
Top