Isyyspakkaus isälle

Mitämitämitä! Onko uusi vauva-lehti tullu? :)

Mä päätin et enää en tilaa mitään, ostan loput mitä tarttee kaupasta :p
 
Nettikauppis on se huonopuoli et saattaa kans innostua enemmän xD ainakin mulla. Tavallisis kaupois osaan olla maltillinen mut nettikaupois innostun helposti
 
Vauva omistajan opas oli tipahtanut tänään postiluukusta. Tultiin miehen kanssa vielä yhtä aikaa kotiin ja onneksi salamana ehdin kerätä kuoren lattialta. Ilmoitin vain, että tämä on minulle ja juoksin jemmaamaan sen talteen. :)

En ole ihan vielä päättänyt, mitä kaikkea muuta pakkaukseen laitan mukaan, mutta kai ainakin korvatulpat ja pyykkipoika pitää lisätä. Äänenvaimennin tutit tulevat postista ja samaten harsoja tulee. Lelun liitän pakkaukseen myös mukaan. Pitää varmaan itse lukea tuo kirja, jos siitä vaikka löytyisi jotain tuikitarpeellista vielä lisäksi..

Tulee kalliiksi ostaa kaikki kahtena. Siksi en mitään bodyja ja muita varmaan liitä mukaan.
 
Nonnih, nassikan potkiessa masuun lähti Vauva omistajan opas tilaukseen. :) Tarkoitus olis keskiviikkona tai torstaina käydä shoppailemassa loput tavarat, kun miehen pitäis kaverinsa nähdä. :) Muuten menee perjantaille, kun vapaat ohi ja työt kutsuu niin pääsen tekee salaisia juttuja. Kauheeta, ihan ku joululahjojen paketointi. :D
 
Posti toi tänään i love dad-sukat, my daddy rocks- bodyn, äänenvaimennin-tutin ja tähtää ylemmäs, isi-ruokalapun <3 :D tuo vauvaopas tulossa myös , cittarista kävin hakee voidetta, talkkia, tuttia ja pulloo . Ja semmosen hauskan liberon kesäsetin missä oli kertakäyttö vaipanvaihtoalusia, joku pesuaine, parit sukat ja kosteuspyyhkeitä :) korvatulppia jne täytyy käydä etsimässä mut aikaa on ku meinasin maaliskuun lopussa antaa paketin, vuosipäivänämme <3 aivan ihanaa kerätä pakkausta, uskoisin että mies tykkää kovasti!! Rakastan yllätyksiä!!mies on niihin kyllä ehkä mun kanssa jo tottunutkin :D :D
 
Tulipa sit annettua tuo isyyspaketti miehelle ystävänpäivänä. Se reppana meni ihan onnesta ja häkeltymisestä sekaisin! :Heartred sen toki tiesinkin kun tuo yksilö on nyt vaan niin herkkä mieheksi.. Ensin kun lykkäsin paketin sille että "tuossa tulevalle isukille" se takelteli hetken et mikä ihme tää on. Sanoin sit vaan et avaa ja kato. Se oli ihan ymmyrkäisenä ihmetyksestä ja ilosta, kotiteollisuuskamat käytiin tarkasti läpi ja aina kun otti uuden tavaran ihmeteltäväkseen niin sopersi jotain häkeltyneenä. :love2 Monet kyyneleetkin tää herkkis vuodatti siinä vauvakamoja hipelöidessään ja toisteli ihmeissään koko ajan "en ois kyl osannu ajatella että teet tämmöstä MULLE" eli ilmeisesti jo pelkkä ajatus että oon nähnyt vaivaa ja etsiessäni hieman persoonallista kamaa pakettiin mukaan olivat jo SE juttu hänelle. Koko paketin sisällön tutkiminen kesti ukolta varmaan tunnin kun aina välillä piti mennä nenä niistämään ja mua halaamaan ja pussaamaan ja vannomaan ikuista rakkautta. :love7 ei onneksi ollut kuullutkaan mistään isyyspaketista ikinä, jotenkin senkin puolelta yllätys oli täydellinen. Mä NIIN onnistuin!! :grin:grin
 
Ihana reaktio <3
Sehän se yllätyksissä on parasta että oikeasti toinen yllättyy ja arvostaa tekeleitä, eikä vain heitä tavaroita sivuun välinpitämättömästi :)
Mä rakastan kanssa tehdä yllätyksiä yli kaiken ja nähdä ihmisten aidon ilon, tulee niin hyvä mieli :)
 
Toivottavasti oma tekemä isyyspakkaus saa yhtä hyvän vastaanoton kuin Katruskalla :)
Pakkaus vielä pitkälti suunnitelma-asteella muutamaa hankintaa lukuunottamatta. Meilläkin paketissa mukana mm. Vauva - omistajan opas ja paljastanpa loput sitten myöhemmin ;)
 
Heh, mä annoin pakkauksen kanssa ystävänpäivänä, kun olin itse tietenkin jo siitä aivan täpinöissäni ja lahja poltteli kaapissa :grin Jätin sen sängylle aamulla, kun muuten oltiin valmistautumassa lähtöön kotoa. Ensimmäisenä taisi kuulua, että "Mitä? Onko täällä joku lahja? Eihän meidän mitään pitänyt ostaa?", johon mä tietty vastasin että "Ei me kyllä mitään sellaista oltu sovittu!" (niin kuin ei tänä vuonna siitä ollutkaan ollut mitään puhetta :wink ). Lähdin sitten kävelemään kanssa makkaria kohti, ja sanoin että kyllä sulla pitää olla isyyspakkaus jos mullekin tulee äitiyspakkaus. Mies nopeasti penkoi siitä päällimmäiset läpit (kun meillä alkoi olla jo vähän kiirekin) ja sanoi, että "Jaaaaaaa! Kyllä tämmöisiä saa ostaa!" :hug003

Illalla sitten vasta penkoi sen kokonaan läpi ja ihasteli pehmoista tiikeriunirättiä ja pikkuista tiikeribodyä :Heartpink

Edit: Kuva seuraavassa viestissä, kun piti pistää eri laitteelta :rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Mä luulen, että mun tavoite antaa pakkaus samaa aikaan kun itse saa äp onnistuu. :) Keskiviikko illalöa ehdin ainakin askarrella vapautus ym kortit. :p
 
Minäkin sain annettua isyyspakkauksen ystävänpäivänä <3
Mies oli hämmentynyt ja mielissään. Hänkään ei tiennyt, että tälläisen voi saada :hug003

Kirjoitin tuoteselosteeksi sydänkortit:

Äänenvaimennussetti = Tutti vauvalle, korvatulpat isille
Viihdykesetti = Virikekortit (summanmutikka vauvan kanssa), Kumiankka kylpyhetkiin
Vaipanvaihtosetti = Kumihanskat, Pyykkipoika, Vaipat
Ruokailusetti = Tuttipullo, Maidonkorvike, Ruokalappu
Varpajaissetti = Viskiä, Sikareita
Selviytymissetti = Vauvan omistajan opas, Paussi-patukat, Battery- tölkki, Kahvijuoma
Sekalainensetti = Pipo ja T-paita vauvalle sekä Take away- keraminenmuki isille
Vapauskortit = 2 vapautus korttia vaipanvaihdosta, 2 vapaa ilta korttia ja 2 päiväuni korttia
Vaimo = Ei sisälly pakkaukseen, mutta tarvitsee hellyyttä ja läheisyyttä <3
 

Liitteet

  • WP_20150216_16_17_04_Pro 1.jpg
    WP_20150216_16_17_04_Pro 1.jpg
    246.8 KB · Katsottu: 58
Minä sain juuri viestin, että osa tavaroista odottaa pakettiautomaatissa. Huomenna on niin kiirus, että en ehdi sitä kyllä hakea, mutta jos keskiviikkona vaikka saisi käytyä ostamassa kaikki loputkin tarvikkeet (pyykkipojat jne.) kaupasta ja hakisi samalla tuon paketin. Mies on onneksi illan töissä, joten ehdin pakkailla rauhassa.

Ihania paketteja olette tehneet! Ja kiva kuulla, että vastaanotto on ollut noinkin positiivista miesten puolelta. Itse aion säästää pakettia vielä ensi kuun puolelle, kun miehellä on kolmekymppiset. Pakettiin sujautan sitten vielä jotain syntymäpäivälahjaa mukaan lisäksi. :)
 
Takaisin
Top