Isyyspakkaus isälle

Nuo supermies isi jutut olis tosi kivoja, mutta mies on sanonu että hän on sitten iskä eikä isi :) Pitäis siis löytää jostain sellanen missä lukis iskä. Tosin jossai nettikaupassa oli sellainen hieno paita, jossa luki "downloading daddy 2015" ja sellanen lataus kuva. Se olis aika kiva.
 
Ah!

Mies lähti taas omille teilleen niin sain aikaa tehdä tätä juttua. Tänään vuorossa lahjakortit.

Kävin myös kaupassa ostelemassa noi sisut ja korvatulpat ja suojalasit. Ei puutu enää paljoa.

Vähän iski paniikki kun päätettiin rempata hiukan vaatehuonetta. Olin sinne jemmannut nämä kaikki kamat. Onneks omassa vaatekaapissa mies ei käy.. Ikinä.

On tää vaan niin kivaa puuhaa.

Meillä mies haluaa olla isä. Oon silti ostanu noita isi-juttuja, koska kai sekin kelpaa, kun ei muutakaan saa :D
 
Meillä se tuntuu olevan tosi tärkee asia tuo millä termillä sitten kutsutaan. Muutaman kerran oon sanonu jotai "meijän isi" ni samantien tulee sit että miä oon sit ISKÄ!
 
Meillä taitaa ollan ihan sama miehelle onko isä, isi vai iskä. Itse oon omaa kutsunut aina iskä tai meijän uko. :)
 
Olin unohtanut tän ketjun ihan kokonaan, kun syksyllä luin tätä viimeksi :) Ihania pakkauksia ootte jo tehneet! Oon kans tekemässä miehelle pakkausta, annan maaliskuussa kun sillä on synttärit :) Noita perusjuttuja mul on kans listalla (body, tutti, kuulosuojaimet, pyykkipoika, vaippoja, konu, sikarit, liukkari yms..), mut sain taas pari hyvää ideaa täältä kun lueskelin tätä keskustelua :)
joululahjaksi mies sai äidiltään ton vauvakirjan mistä täällä on puhuttu niin en varmaan mitään toista vauvakirjaa viitti ostaa..
Jeee, tiedän mitä teen seuraavana viikonloppuna, valmistelen tätä pakkausta!! :)
 
Kiitos :)

Onko jollakulla antaa vinkkiä mistä hommata niitä supermies-tuotteita? :p
 
Täälläkö joku mainosti että Hattentatista saa bodyihin oman tekstin, kiitos vinkistä! :) Löysin sieltä muutakin kivaa tilattavaa, mutta ainakin aion tilata bodyn missä lukee "faijan prinsessa" tms. Mun mies kun haluaa olla sitten faija, vaikka mä en kyllä osaa puhua siitä faijana :D Tuun varmaan sanomaan isiksi mut pikkuinen saa opetella faijan jos niikseen haluaa :)
 
Necklace, ihanaa! Tuut sitten kertomaan mitä mies tuumasi :wink

Mitä kaikkea päädyit pakkaukseen laittamaan?
 
Siellä on vaikka mitä! "Don't worry, its just a baby"-body, ruokalappu, helistinpehmo, pari kumiankkaa, talkkia, kylpysaippuaa.. Pääsen helpommalla, jos laitan kuvan tänne :D
 
Mun ois tän kuun aikana tehdä valmiiks. :) Ootteko löytänyt ton kirjan ihan kirjakaupasta vai tilannut netistä?
 
Siinä se ny on!

Sulla Timantti kun tuossa oli myös tuo "Mies hoitaa vauvaa" -kirja, niin vertailitko ostaessasi mistä halvimmalla löytyisi? Tekisi mieli hankkia miehen piristykseksi tuo. Varsinkin kun tuon toisen hauskan manuaalin olen itse jo saanut kavereilta vuosia sitten, eli löytyy hyllystä, vaikkei mies sitä välttämättä olekaan tullut huomanneeksi tai nyt ajatelleeksi (samaa vaivaa paketoisin sen :rolleyes:).
 
Necklace, ihana! :) onko toi pötkylä keskellä joku pyyhe?

Mä ostin ton kirjan netistä, en jaksanu käydä kaupoilla :D
 
Takaisin
Top