Isyyspakkaus isälle

Mä töissä just kauhistelin bodyn+ruokalajin hintaa, olikse postikuluineen n. 40€.

Huhhuh.. Täytyy sitten jostain muista säästää
 
:smiley-bounce022 Jippiaieee!!

Nyt on body, tutti ja ruokalappu ostettu. Kahdesta eri paikkaa päätysin ostamaan. Onneks vain toinen paketti tulee suoraan kotiin. :p

Tuosta kirjeestä, joka paljastaisi tämän isyyspakkauksen sijainnin, niin voisko joku ihana ehkä ottaa kuvan siitä virallisesta äitiyspakkaus-saatekirjeestä? Voisin sen pohjalta tehdä miehelle kirjeen isyyspakkauksen saapumisesta.

Ja sitten nuo lahjakortit. Ne on mahtava idea! Siis "vapautus vaipanvaihdosta" jne jne, niin mitä?
 
Hitto vie ku mä tein sen kelan saapumislapun, mutta en tiedä missä mä sen tulostan, kun meidän oma tulostin on rikki. En kehtais käydä anooin tai appiukon luona. :D Oisko hyvä syy ehdottaa tulostominen hankkimista? :D

Mulla on siinä myös toinen ongelma, mitä jollei se avaakkaan sitä heti. :D
 
Mä oon taas saanut projektia vähän eteenpäin!

Tein eilen kansilehden, jonka kanssa tulee sitten luettelo isyyspakkauksen tuotteista.

Tänään tein Kelan kirjeen isyyspakkauksesta. Musta siitä tuli parempi kuin mitä odotin.
 
Mie löysin jo kirjan sinne isyyspakkaukseen :) ja pari vaatetta kanssa. Meinasin kans et teen sellaisia kortteja "saa nukkua pitkään" "vapaa viikonloppu koirien hoidosta :wink" ja oma vapaa viikon loppu ja tuollaisia :) mut haluisin askarrella ne nii pitää odottaa et mies ei oo kotona xD
 
Mäkin ajattelin ainakin jonkunverran askarrellen tehdä ne.

Ehkä jotain vaaleanpunaisia kartonkeja ja koneella teen ne tekstit. Sit hiukan "repii" ne tulostuspaperin reunat ja liimaan. Ei siis mitään kovin vaikeaa. :P
 
Joo mä teen kans noita vapautus kortteja. :) Ja sit aion ostaa sellasen humoristisen vauvan käyttöopas kirjan. :D
 
Mä uskoisin et mun ukko tykkää, se osaa otta kaikki tollaset oikeel asenteella. :)
 
Tuo kirja on ainakin auto-/tietokonemiehille niin osuva! :) jopa meiän ukkeli, joka on vähän juro, tykkäsi tuosta.
 
Takaisin
Top