Isyyspakkaus isälle

Minäkin aloitin eilen isyyspaketin tekemisen :) kirjoittelin koneelle tavaroita, joita hankin ja niihin selityksen mihin ne on tarkoitettu. Sitte tulostan ne ja liimaan pikku sydän kartonkeihin ja laitan ne tuotteisiin kiinni :wink Aloitin myös tavaroiden hankinnan shoppailemalla netissä :D
 
Mä oon niin laiska et tuskin saan aikaseks, mennään sit keväämmällä yhessä ostaa vauvantarviketta ja autoistuin ja muuta tarpeellista... Tietääkö joku mistä sais harsoja edullisesti? Ihan törkyhintasii joka paikassa!!
 
Mira: Name It-harsot on ainakin suhteellisen edullisia moniin verrattuna. Hulluilla päivillä on muuten usein ollut niitä tarjouksessa. Sieltä taisi yksi paketti lähteä meillekin.
 
Voi ei! Jäinköhän kiinni :sad001

Kävin kattoo netistä äsken harsoja ja eksyin yhdelle isyyspakkaus-sivustolle :sad001

Mies siis etsi historiatiedoista jotai moottorisaha-juttuaan :/
 
Todennäköisesti mies on skipannut nuo isyyspakkaus-sivut ihan lonkalta ("jaa jotain ämmien vauvajuttuja taas") ja JOS on uhrannut sille ajatuksia tai edes tajunnut koko homman ideaa niin todnäk on vaan otettu eikä se kuitenkaan tiiä tarkkaan mitä saa. Ja kyllä se kuitenkin osaa sun näkemää vaivaa arvostaa, veikkaisin. :)
 
Niinpä! Ja kyllä mä mutisin et harsojen hintoja katselin.

Täytyy siis olla vaan ekstravarovainen, etten paljastu.
 
Mun mues on autoihmisii eli uskon et sit tykkää xD jotai muuta kivaa pitää vielä hommata kans :)
 
Noniin nyt on isyyspakkaus tehty. Aattelin tänään sen antaa ultran jälkeen. Mulle kun ei tuu mammapakkausta niin tää on jotenki kiva aika antaa kun on joku "syy". Meillä kun ei ole mitään merkkipäiviäkään ennen laskettua, paitsi toukokuun lopussa hääpäivä mut mä en vaan pysty pitään tuota salassa siihen asti Vaan tahdon nähdä miehen reaktion! :grin

Pakettiin tuli nyt siis:

Vauvan perushoitotarvikkeita (voidetta, talkkia jne)
Kotiteollisuus-tutti (mies armoton fani)
Kotiteollisuus-body
Korvatulpat
Vauvanhoito-opas (vai mikä se hauska kirja oli)
I love dad-sukat vauvalle

Isälle:
Pari tölkkiä red bullia
Nallekarkkipusseja (ainoo karkki mitä syö)
I love you-suklaatikkari (päänsäryyn auttaa kuulemma suklaa ja seksi, tässä tulee suklaa...)
Sisu-aski
I love you-nenäliinoja paketti (tunteelliseen ensinäkemiseen)
Mini-viskipullo miehen lemppariviskiä
Sikareita

Rakkauden huumaa-rakkausrunokirja (mies on oikein megahyperromanttinen joten se tulee olemaan tästä otettu)
American dineriin lahjakortti syömään se isoin burgerateria (oliko se joku reilu kiloinen burgeri. Mies kun väittää että ravintolaruuan jälkeen jää aina nälkä. Nyt ei varmasti jää ja saadaan hyvä tekosyy mennä kerrankin syömään jonnekin muualle kuin oman pöydän ääreen!)

Toivottavasti kelpaa! :Heartbigred
 
Muokattu viimeksi:
Mä lähen kans ens kuussa shoppailemaan loput tarvittavat niin sais antaa sitten äitiyspakkaksen kanssa samoihin aikoihin. :)
 
Mä siihen KELAn kirjeeseen laitoin päiväykseksi sen, jolloin jään äitiyslomalle. Ehkä sit aika pian sen jälkeen täällä mies saa omansa. :)
 
Mullakin on jo kovaa vauhtia pakkauksen "teko" käynnissä. Netistä tilannut suurimman osan ja loput yritän löytää kaupoista :grin En malta odottaa, että pakkaus olis jo valmis ja saisin sen miehelle antaa :happy:
 
Näitä ku lukee niin tekis mieli tehä sittenki toisestaki paketti :D Tässä viellä kerkiäis kehittelee valmistaudu isyyteen vol 2 :p

aiheesta poiketen ja tai liippaa läheltä. onko kukaan tehny pakettia isoillesisaruksille. jossain blogissa oli kirjotus sellasesta. Ihan vain ajatuksena että isompi saa oman huomioinnin ja tekemistä kun vauva saapuu kotiin.. Annettu siis vauvan ja äidin kotiutuessa.

Olikohan siin ainaki uus legopaketti. Peli perheen yhteiseksi tekemiseksi. isoveli ja pikkusisko paidat.
Omalle taaperolle ei idena ehkä viellä niin aukea,mutta mietin että jonkun oman jutun vois keksiä. Varsinkin ku sais isälle ja pojalle yhteisen jutun jos mä pien vauvan kanssa imetysmaratonia.
 
Mieki oon blogeista lukenu et jotkut on tehny sisarukselle sisko/veikka paketin. :) ne on ollu iha mielenkiintoisia kanssa :)
 
Täällä taas projekti päässyt eteenpäin.

Tänään vuorossa lahjakorttien väsääminen, jos vaan valmiiksi saisi nekin. Tuli kaupassa joku mielenhäiriö, ehkä siksi että noita yksiosaisia kortteja ei ollut kuin pinkkiä ja sinistä väriä. Otin ne pinkit ja sitten löysin toisesta kaupasta värillistä tulostuspaperia edullisesti. Päädyin tuommoseen roosan sävyyn tulostuksessa. Mutta taitaa noi pinkit kartongit mennä kaapin perälle ja käyn jotkut neutraalimmat ostamassa. Ehkä siksi, että on pian liian yliampuvaa.

Mutta niin, jotain vauvajuttujakin ostin samalla.

Nyt kamala pähkäily, että kirjoitanko erillisen "luettelon" selityksineen tarvikkeista. Vaiko sitten liimaan kartongille selitykset ja kiinnitän tavaroihin. Ehkä kuitenkin teen erillisen luettelon, pääsee vähemmällä askartelulla. :angelic:
 
hauska idea tuo isyyspakkaus.. Ja hyviä ideoita täällä :) täytyy ihan itsekin harkita, josko sais tuollaisen isyyspaketin kyhättyä. En oikein ymmärrä edes, miksi se Kelan pakkaus on nimenomaan ÄITIYSpakkaus, miksei voi olla vaikkapa VAUVApakkaus?
 
Takaisin
Top