Isyyspakkaus isälle

Meillä mies kyllä arvostaa ja sen enemmän mitä enemmän oon nähnyt vaivaa. Sillä on kans aina sellanen pilke silmäkulmassa niin oon aika varma, että innostuu tästä.
 
No vähän samanlaisia kommentteja oon aika monelta muultakin äidiltä kuullu, että miehet ei oo niin innoissaan ollu ku ois toivottu.
 
Kai seki vähä riippuu ihmisluonteesta ja paketin sisällöstä. Toiset osaa arvostaa, toiset ei.
 
Rosalina, missä on brejk patukoita! Mä oon niitä metsästäny ja mistää löydä, oon jo iha epätoivonen ja luulin ettei niitä enää missää myydä! Ja niihi tullu nyt raskaana vielä himo!
 
Eiks niitä myydä enää????:wideyed: Mä satuin ostamaan pari vk sitten vastaavanlaisen patukan... hmmmm... nyt kun muistaisin... olikohan se maraboun? Joku crisp..? Se oli mun mielestä samanmakuinen kuin brejk.

Höh kun toi oli niin hyvä tuohon pakkaukseenkin..:shifty: kaikki hyvät jutut aina häviää markkinoilta.
 
Tää oli päässy tipahtamaan kakkossivulle, joten pakko nostaa.. :smug:

Onko kellään vinkkiä, mistä kannattaa tilata? Oon siis ajatellut et hommais ainakin jonkun vauvabodyn ja tutin, jotka olis vähän persoonallisempia. Siis body tyyliin tekstillä; "Isin kulta" tai "isin pikku prinsessa" ja sit tutti missä olis "äänenvaimennin" tai sitten se muten merkki. Ja sitten se tähtää ylemmäs isi- ruokalappu.

Löysin netistä tommosen kun mussukat.fi. Siellä body 15 e ja tutti olikse 7 e ja ruokalappu 11e.

Onko jollain tiedossa paikkaa, josta tästäkin vois säästää? Pakko ruveta nyt jo kyhäämään, ettei sit mee jossain vaiheessa kaikki rahat siihen :)

Mä oon kyllä ihan varma et mies on tästä otettu, vaikka se onkin välillä mulkku. :happy:
 
Oiskoha ollu toi mussukat vai mikä, ku tilasin jo bodyn ja tutin, body tais olla tekstillä "isin pelikaveri" ja tutissa "äänenvaimennin" . Mä kans ajattelin, että pakko ruveta jo keräilee ettei mee kerralla kaikki rahat siihen.
 
http://www.spreadshirt.fi/

Tuommosen löysin. Mut kertokaas, jos tilaan bodyn, jossa edessä lukee "Isin pikku prinsessa..." ja takana lukis "ja vähän äitinkin", niin onko se ihan hullumaista?

Siis lähinnä tarkoitan tota vähän-sanaa tuolla välissä. Kokeeko ihmiset sen niin, että mä en pitäis sitä meidän prinsessana? Jotenkin "ja äitinkin" tuntuu niin kuivalta, et se vaatis siihen jotain :D
 
Mä tilasin äsken tuolta mussukat.fi sivuilta Isi -pipon MUTE -tutin! :) Rosalinan isyyspakkauksessa on ihan mahtavia ideoita! Sain nyt suurenmoisen inspiksen tehdä mun miehelle tälläsen! Ja varmasti teen kortin missä on vinkki että mistä pakkauksen löytää! :D Hän on nii lapsekas että todellakin innostuu tuollaisesta! :)
 
Nois nettikaupois on ihan liikaa kaikkee mitä haluisin tilata isyyspakkaukseen miehelle xD apua. Vaikeaa
 
Body ja tutti. :) Jos tässä piakkoin lähtis shoppaileen muut tavarat niin saa anettuu sit samalla, kun ite saa äippäpakkauksen.
 

Liitteet

  • 1421689996622.jpg
    1421689996622.jpg
    30 KB · Katsottu: 53
Takaisin
Top