@tttii paljonko sulla on progesteroni sitten ollut? Mä kävin tiistaina labrassa ja arvo oli 106. Omakannassa oli vaan maininta että on normaali, mutta samoin siellä luki edellisestäkin joka oli vaan 3
ei poliltakaan kuulunut mitään, joten ei mitään käsitystä mitä tuo luku kertoo 
Ei ole ollut puhetta pistoshoidoista. Meillä on mun ovulaatio-haasteiden lisäksi miehellä vähän vähänlaisesti siittiöitä, joten tää edellinen gyne oli sitä mieltä että niiden takia mentäis jo ivf-jonoon jos ei tämä tärppää. Alunperin suunnitelma oli kolme inssi kiertoa.
Ei ole ollut puhetta pistoshoidoista. Meillä on mun ovulaatio-haasteiden lisäksi miehellä vähän vähänlaisesti siittiöitä, joten tää edellinen gyne oli sitä mieltä että niiden takia mentäis jo ivf-jonoon jos ei tämä tärppää. Alunperin suunnitelma oli kolme inssi kiertoa.

julkisella ainskin ivf jono mun käsityksen mukaan vielä aika pitkä, että voishan sitä olla fiksua yrittää inssiä siinä jonotellessa
oliko sulla mikä kierron vaihe just nyt menossa?
sinänsä raskasta että lääkäri on aina eri kun suunnitelmakin sitten elää vauhdilla, mutta toisaalta sitten tietysti saa myös useamman näkökulman..
ke lääkärin soittoaika
itse sitten halusin ottaa vielä ns. loman kannalta kuitenkin ja siirrettiin pistosten aloitus nyt tähän neljänteen hoitokiertoon. Toivottavasti saisitte vielä testata muutaman inssin edes samalla
Taisin just siirtyä pois siitä ryhmästä, ennen sun plussaa. Mutta ihana kuulla, että olette pienokaisen saanut syliin asti
Mulla myös ensi viikon ke ultra, toivottavasti olisi jo follin kasvu nähtävissä. Letroista sen verran, että tuossa viimeiset 3 kiertoa kun niitä käytin, niin kyllä mulla ne kuumat aallot, voi huhhuh, oli niin inhottavia. Toivottavasti pääsisitte jo inssiin silloin ensiviikolla. Ite kans toivon ettei tulisi kuukausien pituisia pistoshoitoja niinkun edellis kerroilla, ja päästäis inssiin parin viikon sisään
ootkos testannut nytten ovista?
Leo syntyi etuajassa 8/18, LA olis ollut 10/18 mutta terve poika on