Inseminaatio/muut hoidot 2018

tsemppiä @Odottelua ja @Noaidi piinailuun!

mulla tuli tänään o+, seurantaultrassa reilu 18mm folli ja huomenna inssi päivällä. jos ei ole rakkula vielä sillon puhjennut, niin saman tien ovitrellen pisto.

tää on meidän kolmas inssi ja katotaan tehäänkö sit vielä yks yksityisellä jos ei tärppää. ens kierrossa varmaan kuitenkin välikierto kun kesälomat osuu päälle, ja halutaan ottaa ne rennosti. ja julkisen ensikäyntikin olis sit "kesälomakierron" lopuksi.

sinne meni inssi, helposti ja rakkulakin oli jo puhjennut eli ei tarvii ovitrelleä pistää. sit vaan luget käyttöön muutaman päivän päästä. kahen viikon päästä nähdään tulos...

sinne meni inssi, helposti ja rakkulakin oli jo puhjennut eli ei tarvii ovitrelleä pistää. sit vaan luget käyttöön muutaman päivän päästä. kahen viikon päästä nähdään tulos...

Tsemppiä odotteluun, toivottavasti tärppäisi.
Jotenkin tuntuu tosi pitkältä aina tuo 2 viikon odottelu, vaikka tekemistä riittää näin kesäisin. :)

Mitä ovulaatio testejä olette käyttäneet?
Meille myös polilta suositeltiin isosti cb digitalia. Ja oli kyllä hyvä, että ostinkin, sain sen elämäni ensimmäisen hymynaaman viime kierrossa siihen :happy: kivoja piinapäiviä vielä, toivotaan parasta mahdollista tulosta:dummy:

Huisisti tsemppiä piinapäiviin! Sinne kans paljon vauvaliima! :dummy:

Täällä myös uusi kierto tekee tuloaan, eli ei tuottanut tulosta toinenkaan inssi..:sorry: nyt tuleekin sitten todennäköisesti kahden kierron paussi ton heinäkuun sulun vuoksi.
Voi kumpa onnistuisi luomuna nyt

Tsemppiä myös noaidi piinailuun :love017

Täällä alkoi uusi kierto keskiviikkona 30.6. Kävin ottamassa edellisessä kierrossa, 7 päivää oviksen jälkeen progesteroni arvon, ja lääkäri oli sitä mieltä, että arvo ei taannut onko ovis sittenkään tapahtunut. Viiteväli pitäis olla 15- (olikohan jotain=) 90, ja mun arvo oli siis 15,7. Nyt tämä kierto piti olla ilman ultria, pelkillä letroilla ja ovistestauksella, mutta lääkäri siis haluaakin ultrata ja pistetään todennäköisesti irrotuspiikki matkaan varmistukseksi. Aijon pyytää tällä kertaa pregnylin, v 2018 mulla oli ovitrelle, mutta onhan se hitsisti kalliimpi:sick009

Meille ei inssi tuonut toivottua tulosta. :sad001

Luulen, että kuukautiset alkaa viimeistään huomenna. Vielä kerta mennään ja sitten riittää. :rolleyes:

Tsemppiä @Odottelua <3 onko teillä aikomusta jatkaa raskaampiin hoitoihin jos tarvetta?

täällä dpo10 ja ei oo kyllä oloja mihinkään suuntaan. Luget on käytössä ja nekin varmaan vähän hämää. Tiistaina pitäis testata.

Tsemppiä @Odottelua :Heartred onko teillä aikomusta jatkaa raskaampiin hoitoihin jos tarvetta?

täällä dpo10 ja ei oo kyllä oloja mihinkään suuntaan. Luget on käytössä ja nekin varmaan vähän hämää. Tiistaina pitäis testata.

Emme lähde rankempiin hoitoihin. Onneksi meillä on tämä maaliskuinen ihme! :Heartpink

Hän sai alkunsa toisesta inseminaatiosta, sisarusta oltaisiin toivottu hänelle. Tämä oli kolmas inssi nyt.

Tsemppiä sinulle! Toivotaan, että teillä onnistuu. :Heartred

Emme lähde rankempiin hoitoihin. Onneksi meillä on tämä maaliskuinen ihme! :Heartpink

Hän sai alkunsa toisesta inseminaatiosta, sisarusta oltaisiin toivottu hänelle. Tämä oli kolmas inssi nyt.

Tsemppiä sinulle! Toivotaan, että teillä onnistuu. :Heartred
Okei, toivotaan siis että vielä viimeinen kerta toden sanoo <3 onhan tämä tosiaan helpompaa, jos ei ole ensimmäisestä lapsesta kyse. Meillä esikoinen sai alkunsa luonnollisesti ja suht helposti. Tää nyt kans kolmas inssi meillä, uskoisin että jatketaan ivf mikäli näistä ei tärppää…

Luulen, että kuukautiset alkaa viimeistään huomenna. Vielä kerta mennään ja sitten riittää. :rolleyes:
Tsemppiä vimppaan yritykseen :Heartred meillä myös syksyllä kolmas, kunnes siirrytään sitten IVF jonoon.. Ekaa täällä hartaasti toivottais:Heartred

Toivottavasti viimeinen kerta toden sanoo :Heartred

Okei, toivotaan siis että vielä viimeinen kerta toden sanoo :Heartred onhan tämä tosiaan helpompaa, jos ei ole ensimmäisestä lapsesta kyse. Meillä esikoinen sai alkunsa luonnollisesti ja suht helposti. Tää nyt kans kolmas inssi meillä, uskoisin että jatketaan ivf mikäli näistä ei tärppää…
Lähdettekö siis heti kolmannen inssin jälkeen ivf:ään jos ei tärppää? Sormet ja varpaat ristiin kuitenkin että plussaa näyttää tiistaina:Heartred

Itse kävin perjantaina kp10 ultrassa, johtofolleja ei näkynyt tai kuulunut, limis 6mm. Edellisessä kierrossa siis oli kp11 jo 13mm folli. Tää kierto varmaan menee joko ihan pyllylleen, tai sitten venyy parilla päivällä. Ens tiistaina kp15 seuranta ultra, että kasvaako siellä mikään. Tapahtuis nyt edes jotain :smiley-angry017

Lähdettekö siis heti kolmannen inssin jälkeen ivf:ään jos ei tärppää? Sormet ja varpaat ristiin kuitenkin että plussaa näyttää tiistaina:Heartred

Itse kävin perjantaina kp10 ultrassa, johtofolleja ei näkynyt tai kuulunut, limis 6mm. Edellisessä kierrossa siis oli kp11 jo 13mm folli. Tää kierto varmaan menee joko ihan pyllylleen, tai sitten venyy parilla päivällä. Ens tiistaina kp15 seuranta ultra, että kasvaako siellä mikään. Tapahtuis nyt edes jotain :smiley-angry017
Mulla on ollu varsin erilaiset kasvut folleilla letrokierroissa, toivotaan et sullakin olis nyt vaan jostain syystä vähän hitaampi kehitys :smiley-angelic001

meillä on joka tapauksessa ens kierto välikierto lomien takia, mut saatetaan tehdä vielä neljäs inssi sitä seuraavaan kiertoon. Ollaan nyt yksityisellä ja julkisen ensikäynti on kuukauden päästä, eli jos siellä jatketaan ivf:llä niin odottelua väliin varmasti tulee…

Tänään alkoi kuukautiset. Mulla on ultra varattuna kp 13, pe 23.7. Sitten katsotaan mikä tilanne. Yleensä inseminaatio on ollut kp 16-18 välillä. Toivoisin, että olis parikin munasolua kypsynyt, niin olisi raskaudelle parempi mahdollisuus.

Viimeksi kun inseminaatio onnistui oli kaksi follia ja yksi vauva saatiin. :rolleyes:

Meidän piinapäivät päättyivätkin vuotoon ja koopee ykköseen, siirryn täältä tonne IVF ketjuun ja toivon ettei kenenkään täällä tarvitsisi seurata perässä. :rolleyes:Plussatuulia :happy093.

Muokattu viimeksi:
Meidän piinapäivät päättyivätkin vuoroon ja koopee ykköseen, siirryn täältä tonne IVF ketjuun ja toivon ettei kenenkään täällä tarvitsisi seurata perässä. :rolleyes:Plussatuulia :happy093.
Kaikkea hyvää, toivotaan että IVF toisi vauvan syliin saakka!:Heartred voi olla että siirryn kesän jälkeen sinne myös jo kuulemaan muiden juttuja ja kypsytteleen ajatusta, vaikka jonoon vasta sitten siirrytään.

Kaikkea hyvää, toivotaan että IVF toisi vauvan syliin saakka!:Heartred voi olla että siirryn kesän jälkeen sinne myös jo kuulemaan muiden juttuja ja kypsytteleen ajatusta, vaikka jonoon vasta sitten siirrytään.
Toivotaan ettei tiesi vie sinne asti ja saatte toivotun tuloksen ennen sitä! :Heartred

Täällä kolmas inssi tuotti tälläisen tuloksen. Gonal ja luget siis lääkityksenä, testi dpo14 pc:llä. Sitten toivotaan että pysyy mukana <3

Liitteet

• 953E07EC-6337-462F-BA89-FFF71B54B771.jpeg
    953E07EC-6337-462F-BA89-FFF71B54B771.jpeg
    372.3 KB · Katsottu: 114
Hei nyt on taas vähän epävarma olo näistä hoidoista. Eli mulla oli tässä kierrossa ovulaatio induktio, ja rakkula lähti myöhään kasvaa, eli kp18 oli 14 ja 12 mm rakkulat, Gonalilla ja Pergoveriksella kasvaneet. Lääkäri käski pistää Ovitrellen kun ovulaatio on +, vaikka kerroin etten ole koskaan ovulaatiota saanut kiinni. Eilen oli sitten o-testissä melkein yhtä tumma viiva kuin kontrolliviiva, tänään ihan hailakka, samoin sunnuntaina. Mutta en sitten laittanut ovitrellea koska ajattelin että ohjeen mukaan testi on negatiivinen. Tänään oli ultra ja sielä näkyi luhistunut rakkula 11mm, lääkäri sanoi että näyttää keltarauhaselta ja oli ihmeissään, tosin ei hirveän positiivisesti. Minua jäi vaivaamaan, miksi ovitrelle pitäisi pistää jos LH on +? Voikohan olla niin että mitään ovulaatiota sitten ei edes ollutkaan? Vai olisiko se sitten ns. kystarakkula? Vai onko kysta isompi? Voi han plääh, on se tämäkin kyllä työmaa, 4 ultraa juossut tässä kierrossa ja sit kävi näin :bored:

Muokattu viimeksi:
Takaisin