Inseminaatio/muut hoidot 2018

Vähän pelottaa, että kasvaako molemmat follit yhtä isoiksi, kun eikös sitten oo iso riski saada kaksoset:nailbiting:
Itse haaveilen kaksosista! :Heartred Vaikka onkin varmasti rankempaa kuin yhden kanssa.

Tänään oli ultra ja pistosopetus, ja illalla alotan sitten pistämään Gonal F:ää. Mun korkean AMH-arvon takia alotetaan sillä 37,5iu annoksella, kun normaalisti alotusannos ois 50iu. Kuulemma hyperstimulaation riski on korkeampi. Viikon päästä labra ja ultra, ja katotaan täytyykö annosta nostaa.

Jännittävää! :cat:
 
Täällä tänään dpo20. Ihan en keskiviikkoon asti jaksanut odottaa testin tekemistä joka oli määritetty viralliseksi testipäiväksi.

Ja mitä sieltä löytyikään, elämäni ensimmäiset kaksi viivaa :love017 epätodellista! Nyt vaan kaikki toiveet ja rukoukset kehiin että pysyisi matkassa :Heartred
 
Okei, onkohan siitä ollut haittaa kun oon pitänyt jääkaapissa..
Ei varmasti ole haittaa. Gonal säilyy paljon pidempään, jos sen säilyttää jääkaapissa. Mutta kun sen sieltä ottaa pois, niin säilyy muistaakseni sen 30vrk huoneenlämmössä. Yleensä kun gonalia ostetaan se heti käyttöön tuleva määrä, niin ei toisaalta ole kauheasti hyötyä pitää jääkaapissa.
 
Paljon onnea Höperö!! :Heartred:happy7

Mulle myös neuvottiin säilyttämään Gonal F huoneenlämmössä, pitää käyttää 28vrk kuluessa avaamisesta.
 
Tosiaan kun se gonal tulee heti kuitenkin sit käyttöön, niin ei sillä kuukauden säilymisajalla ole enää merkitystä. Luulen et tuossa on vaan ajateltu et kylmä lääke voi pistettynä tuntua inhottavammalta kuin lämmin.
 
Mullakin alkaa Gonal F pistelyt tänään 37,5 annoksella, Letroilla ei ollu vastetta ja ei yhtäkään johtofollia. Perjantaina sit uus ultra ja katotaan miltä näyttää.

Mites te ootte tehny alkoholin suhteen hoidoissa? Onko ihan nollalinja vai kohtuullinen käyttö ok? Mulla lähinnä siis sellasta, että satunnaisesti viiniä ruokajuomana pari kolme lasia ja jälkkäriks kermalikööri, niin mietin että onko kohtuukäytöllä sen kummemmin haittaa :anyone
 
Mullakin alkaa Gonal F pistelyt tänään 37,5 annoksella, Letroilla ei ollu vastetta ja ei yhtäkään johtofollia. Perjantaina sit uus ultra ja katotaan miltä näyttää.

Mites te ootte tehny alkoholin suhteen hoidoissa? Onko ihan nollalinja vai kohtuullinen käyttö ok? Mulla lähinnä siis sellasta, että satunnaisesti viiniä ruokajuomana pari kolme lasia ja jälkkäriks kermalikööri, niin mietin että onko kohtuukäytöllä sen kummemmin haittaa :anyone

Mä oon hoitokierroissa ottanut sen linjan että positiivisesta ovulaatiotestistä alkaen oon ollut ilman alkoa kokonaan. Alkukierrossa oon ottanut miettimättä jos on tehny mieli (ylipäätään käytän korkeintaan pari annosta viikossa ellei satu jotain bileitä. Nykyään harvoin niitäkään enää :grin) Jotenkin mun maalaisjärki sanois ettei kohtuukäyttö oo vaarallista, kyllähän monet on alkuraskaudesta ihan hirveet perseet kun eivät vielä edes tiedä olevansa raskaana. Tai ainakin mun tutuissa on näitä :hilarious:
 
Mä oon hoitokierroissa ottanut sen linjan että positiivisesta ovulaatiotestistä alkaen oon ollut ilman alkoa kokonaan. Alkukierrossa oon ottanut miettimättä jos on tehny mieli (ylipäätään käytän korkeintaan pari annosta viikossa ellei satu jotain bileitä. Nykyään harvoin niitäkään enää :grin) Jotenkin mun maalaisjärki sanois ettei kohtuukäyttö oo vaarallista, kyllähän monet on alkuraskaudesta ihan hirveet perseet kun eivät vielä edes tiedä olevansa raskaana. Tai ainakin mun tutuissa on näitä :hilarious:

Joo mäkin olin muutamaa päivää ennen plussaa esikoisesta juonu :hilarious: Kai sitä voi heittää huoletta nää ajatukset hetkeks narikkaan ja nauttia lasillinen tai pari :angelic:
 
Hämmentävä uä tulos.. Oikealla follikkeleita ainakin 3, 12mm ja vasemmalla 2, 12mm..
Jatkan gonalia ja to uusi ultra..
Jos yli 2 kasvaa, niin ei saa yrittää raskautta.
 
Mullakin alkaa Gonal F pistelyt tänään 37,5 annoksella, Letroilla ei ollu vastetta ja ei yhtäkään johtofollia. Perjantaina sit uus ultra ja katotaan miltä näyttää.

Mites te ootte tehny alkoholin suhteen hoidoissa? Onko ihan nollalinja vai kohtuullinen käyttö ok? Mulla lähinnä siis sellasta, että satunnaisesti viiniä ruokajuomana pari kolme lasia ja jälkkäriks kermalikööri, niin mietin että onko kohtuukäytöllä sen kummemmin haittaa :anyone
Mennään samassa aikataulussa siis! :) Ite oon ajatellut että alkoholin kohtuukäyttö on ok. Eli normaalia elämää vaan, ja mahdollisimman vähän stressiä.
 
Hämmentävä uä tulos.. Oikealla follikkeleita ainakin 3, 12mm ja vasemmalla 2, 12mm..
Jatkan gonalia ja to uusi ultra..
Jos yli 2 kasvaa, niin ei saa yrittää raskautta.

Huh, jännät paikat siellä! Toivotaan että max 2 kasvaa! Mullekin sanottiin et pyritään siihen että olis vaan 1, koska on jo yks pikkukeskonen tullu niin kaksosraskautta pyritään välttämään.


Mennään samassa aikataulussa siis! :) Ite oon ajatellut että alkoholin kohtuukäyttö on ok. Eli normaalia elämää vaan, ja mahdollisimman vähän stressiä.

Jep samassa aikataulussa! Toivotaan molemmille pikasta vastetta :Heartred Uskaltauduin nyt tänään pari annosta juomaan. Oon siis anniskeluravintolassa töissä, niin mun viikonloppu alkaa kun muilla loppuu :hilarious:
 
Säilytättekö avattua gonalia jääkaapissa vai huoneenlämmössä? Mä oon pitäny jääkaapissa, mut apteekissa sanoivat että ei..
Gonal huoneen lämmössä, tai just apteekissa sanoivat, että tärkeintä on, ettei lämpötila pääse vaihtelemaan isommin! Eli joko jääkaapissa, tai sitten huoneenlämmössä, ite pidän huoneenlämmössä ihan siksikin, kun jos joutuu ottamaan sen mukaan johonkin matkalle. Ovitrelle sit jääkaappi säilytyksessä. Ja ohho :nailbiting:onpas siellä folleja, toivottavasti ei hyperiä pukkaa :wideyed:
Täällä tänään dpo20. Ihan en keskiviikkoon asti jaksanut odottaa testin tekemistä joka oli määritetty viralliseksi testipäiväksi.

Ja mitä sieltä löytyikään, elämäni ensimmäiset kaksi viivaa :love017 epätodellista! Nyt vaan kaikki toiveet ja rukoukset kehiin että pysyisi matkassa :Heartred
Voi ei miten ihanaa! Onnea! Ja paljon tarrasukkia! :dummy1::dummy:
Mullakin alkaa Gonal F pistelyt tänään 37,5 annoksella, Letroilla ei ollu vastetta ja ei yhtäkään johtofollia. Perjantaina sit uus ultra ja katotaan miltä näyttää.

Mites te ootte tehny alkoholin suhteen hoidoissa? Onko ihan nollalinja vai kohtuullinen käyttö ok? Mulla lähinnä siis sellasta, että satunnaisesti viiniä ruokajuomana pari kolme lasia ja jälkkäriks kermalikööri, niin mietin että onko kohtuukäytöllä sen kummemmin haittaa :anyone
No voi hitsi noiden follien kanssa :sad001 toivottavasti gonalilla lähtee ottaa spurttia! Mitä alkoholiin tulee, niin kyllä itse just esim lauantaina kaverin polttareita vietin ihan huoletta. Pääsin yhden baarin vessassa jopa pistämään gonalin ihoon :grin en niin usein kyllä muutenkaan juo, mutta oon ajatellut, että ennemmin ennen ovulaatiota, kun sen jälkeen en sit juo mitään ennen seuraavia menkkoja:p

Omalla kohdalla ei mitään jännää just nyt:rolleyes: ke ultraan.
 
No johan oli rentoutuminen eilen, join 3 lasia viiniä ja pistin Gonalin ysin aikaan. Aamulla pissasin purkkiin ja kastoin ovistestin ja oon nyt vähän äimänä, koska se oli PLUSSA :wideyed:

4E02A946-99A5-4BAC-B8F0-E8A6B4D5FB26.jpeg
 
No johan oli rentoutuminen eilen, join 3 lasia viiniä ja pistin Gonalin ysin aikaan. Aamulla pissasin purkkiin ja kastoin ovistestin ja oon nyt vähän äimänä, koska se oli PLUSSA :wideyed:

View attachment 105955


Siis pysyinkö mukana, eilen ei näkynyt johtofollia ja tänään ovis plussalla? Vai milloin se sun ultra oli? Huomennako sitten inssi? :wideyed:

niin ja kiitos kaikille, jännä nähdä mihin tämä päättyy :nailbiting:
 
Mä en itse tee ovistestejä, koska mulla ne näyttää plussaa vaikkei sitten todistetusti ultrassa näy mitään johtofollia :rolleyes: Tyhmä PCOS tänkin syynä.

Yllättävän helposti meni eilen eka pisto! Vähän jännitti että teenkö väärin sen, mutta hyvin meni. Voispa nyt pikakelata aikaa sinne asti, että oikea annos ois löytynyt. Mutta pitää nyt malttaa mieli.
 
Takaisin
Top