Hei nyt on taas vähän epävarma olo näistä hoidoista. Eli mulla oli tässä kierrossa ovulaatio induktio, ja rakkula lähti myöhään kasvaa, eli kp18 oli 14 ja 12 mm rakkulat, Gonalilla ja Pergoveriksella kasvaneet. Lääkäri käski pistää Ovitrellen kun ovulaatio on +, vaikka kerroin etten ole koskaan ovulaatiota saanut kiinni. Eilen oli sitten o-testissä melkein yhtä tumma viiva kuin kontrolliviiva, tänään ihan hailakka, samoin sunnuntaina. Mutta en sitten laittanut ovitrellea koska ajattelin että ohjeen mukaan testi on negatiivinen. Tänään oli ultra ja sielä näkyi luhistunut rakkula 11mm, lääkäri sanoi että näyttää keltarauhaselta ja oli ihmeissään, tosin ei hirveän positiivisesti. Minua jäi vaivaamaan, miksi ovitrelle pitäisi pistää jos LH on +? Voikohan olla niin että mitään ovulaatiota sitten ei edes ollutkaan? Vai olisiko se sitten ns. kystarakkula? Vai onko kysta isompi? Voi han plääh, on se tämäkin kyllä työmaa, 4 ultraa juossut tässä kierrossa ja sit kävi näin
Mulla on ollut ovitrelle käytössä munasolun irrotukseen ja olen laittanut sen myös positiivinen ovistestin jälkeen. Varmasti sitten sen avulla munasolu irtoaa ja auttaa raskauden alulleen.
Mulla on aina ultrasta laskettu ovitrellen pisto ajankohta.
Mietin, että taisi olla joku verikoe vielä, mistä saisi varmuuden oliko sulla irronnut munasolu?