Meillä vaan pesutulokset huononee
nyt oli 1.1miljoonaa ja näyte muutenkin kuulemma olematon...lääkäri ei edelleenkään pitänyt huonona kuitenkaan
ja arveli et pidättäytymis aika syynä 1vrk.
Mut sen sijaan mun kohdun limakalvo päätti ryhdistäytyä ja oli huomista ovulaatiota ajatellen oikeen nätti
eikä tällä erää sattunu inssi eikä tullu verta 
Sitten päivän outous... sain ihan hirveät nootit..siitä Royal geleestä.. niitä ei pidä syödä kun ne on luontaistuotteita eikä niitä oo kuulemma tutkittu tarpeeks..eli kaikki luontaistuotteet roskiin
ja ostamaan apteekista vitamiineja
ja arveli et pidättäytymis aika syynä 1vrk.Mut sen sijaan mun kohdun limakalvo päätti ryhdistäytyä ja oli huomista ovulaatiota ajatellen oikeen nätti
eikä tällä erää sattunu inssi eikä tullu verta Sitten päivän outous... sain ihan hirveät nootit..siitä Royal geleestä.. niitä ei pidä syödä kun ne on luontaistuotteita eikä niitä oo kuulemma tutkittu tarpeeks..eli kaikki luontaistuotteet roskiin
ja ostamaan apteekista vitamiineja
aika tehokkaasti ne osaa kyl laskea nuo päivät
joten uskon että natsaa!!
ihan jännityksellä ootan miltä oikee ovulaatio "tuntuu" vai tuntuuko miltään
ni tehtiinki sit inssi tänään eli kp 11
! Meillä ne paljoo suostu arvuuttelee täällä et millon mahdollisesti inssi olis kun oon yrittäny tingata...sanoo vaan et päivä kerrallaan
onneks ne on sen suostunu kertoo et mies on aina klo 8 ja inssit aina klo 11

onks teil yleensä tullu ihan selkeet ovis oireet? Mua jäi tietty ny vähä jännittää ku ei oo mitään fiiliksii ollu/tullu et tuliko se ovis ja munasolun irtoominen ny
mut fyysiset oireet jäi vähemmälle..Et sit taas letroista tulee enempi fyysisiä oireita. Kovasti oon kyllä lueskellu noist lugeista et hirmu monella on alkuraskautta muistuttavia oireiden kirjoa 

pidetään peukkusiaa! Onks ollu mitään nipistelyi/sukkapuikko tuntemuksia?