Viviansylvia
Silmät suurina ihmettelijä
Menkat alko eli inssi toukokuussa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kivaa saada uusia tänne mukaan!!
Mä aloitin lugesteronit eilen sunnuntaina... Vähän on motivaatio hukassa noiden hormoonihoitojen kanssa, kun mahikset ovat olemattomat... Syökö teidän miehet jotain monivitamiinivalmistetta? Mä mietin, että ostaisin jotakin, jotta saadaan parempia simppoja onko suosituksia?
Kivaa saada uusia tänne mukaan!!
Mä aloitin lugesteronit eilen sunnuntaina... Vähän on motivaatio hukassa noiden hormoonihoitojen kanssa, kun mahikset ovat olemattomat... Syökö teidän miehet jotain monivitamiinivalmistetta? Mä mietin, että ostaisin jotakin, jotta saadaan parempia simppoja onko suosituksia?
Menkat alko eli inssi toukokuussa
Joo nyt välikiertoMiks teil on vasta toukokuussa inssi? Vai onks nyt välikierto? Meillä jostain syystä paukutetaan kaikki inssit "yhtäkyytiä" vaikka ollaan julkisella puolella hoidossa...en sit tiiä oisko parempi välillä kropan lepäillä noista lääkkeistä
Mulla on muutenkin alkanu noi letrot aiheuttaa nivelsärkyy sormiin / käsiin mikä on hieno homma kun oon kampaaja eikä meinaa harja pysyy kädes
Von maikki:
kuullostaa hyvältä follitilanne! Tsemppiä inssiin :) meille kätilö sanoi viimekerralla että 7mm limis on ihan ok ja riittävä, kerkes inssiin mennessä parilla millillä kasvamaan sitten vielä, jospa sullakin huomenna pikkasen paksumpi limis :)
Meillä huomenna ultrataan follitilannetta, jännää :) katotaan jos lauantaina tehtäis inssi nro 3.
Von maikki niinpä! Oispa kiva päästä piinailemaan porukalla :) sehän tässä nyt jännittääkin, kun tää kierto mennään ilman lääkkeitä. Voi olla että inssi siirtyy ens viikolle kun ei ole letrot oleet tukena, mutta katsotaan ja huomenna ollaan viisaampia :)
Ensimmäiset kaksi inssiä ollaan menty letroilla ja ovitrelellä varmisteltu irtoaminen. Lääkäri oli nyt sitä mieltä että kokeiltaisiin ilman letroja kun vaimo ovuloi luomustikin (ekan inssin kemiallisen raskauden jälkeen, seuraavasta kierrosta tuli luomusti täydellinen ovulaatio) ja viimeksi oli kypsynyt lääkkeillä vähän liiankin hyvin (2kpl).
Vaimo on itse kaksonen ja heillä suvussa muutenkin kaksosia, lääkäri pitää tätä riskinä, eikä mielellään lähde tekemään inssiä jos kypsyneitä folleja on enemmän kuin yksi. Mutta nyt jos kuitenkin näyttää ettei folli meinaa kypsyä ajallaan niin seuraavaan kiertoon taas letrot tueksi. On tää hankalaa