Inseminaatio/muut hoidot 2018

Ai vehje noita rfsun testejä! Joka toinen puhdas nega ja toinen haamu plussa:smiley-angry016 testaan perjantaina uudestaan jos ei menkat ala ja aivan varmasti joku muu kuin rfsu!
Ja haamu tulee 5min sisään ja mieskin näkee ilman silmien siristelyä
 
Niinhän ne menkat meilläkin alkoi :/ myöskin neljä päivää myöhässä. Perseestä kun kerkes jo vähän elätellä toiveita :/ no eipä muuta kun uutta matoa koukkuun, pitäkää peukkuja pystyssä.
 
Viviansylvian: kuulostaa plussalta... Toivottavasti vahvistuu!!!

Mulla oli ultra. Yksi hyvin kehittynyt johtofollikkeli ja toinen melkein saman kokoinen. Mut ei niitä kaksosia kuulemma niin usein tule :bored: Ajoitus tulee olemaan pielessä. Ovis osuu lauantaille, mutta pyysin inssin perjantaina. Eli to illalla ovitrelle ja pe aamupäivällä inssi. Ainakin pystytään katsomaan pesutulos... Ja la tietty yritetään ehtiä puuhailemaan... En vaan jotenkin halunnut hukata kierrosta, kun mulle tulee välikierrot kuitenkin.
 
Viviansylvian: kuulostaa plussalta... Toivottavasti vahvistuu!!!

Mulla oli ultra. Yksi hyvin kehittynyt johtofollikkeli ja toinen melkein saman kokoinen. Mut ei niitä kaksosia kuulemma niin usein tule :bored: Ajoitus tulee olemaan pielessä. Ovis osuu lauantaille, mutta pyysin inssin perjantaina. Eli to illalla ovitrelle ja pe aamupäivällä inssi. Ainakin pystytään katsomaan pesutulos... Ja la tietty yritetään ehtiä puuhailemaan... En vaan jotenkin halunnut hukata kierrosta, kun mulle tulee välikierrot kuitenkin.

Mulla tässä viimeisimmässä tärppikierrossa oli ovis lauantaina. To-iltana irrotuspiikki ja perjantaina inssi. Raskautuminen on mahdollista! Tärppionnea! :)
 
Haaveilija****** tsemppiä inssiin. Kuulostaa todella hyvältä kun 2 follia kypsymässä. :happy093.

Amma86: pahoittelut menkoista ja pidän peukkuja pystyssä uuteen kiertoon teille. Toivotaan että "kala nappaisi koukkuun kiinni" :love7

Viviansylvia: mä en luota ollenkaan kyseisen valmistajan r-testeihin kun näyttävät mitä sattuu. Niin ovulaatiotestit että raskaustestit. Mutta pidän peukkuja että olisi plus saaa :love7:wav



2 viikon tauon jälkeen jos uskaltautuisi kirjoittamaan taas. Meillä oli 14.3 inseminaatio ja kaikki ei todellakaan menny niinku piti. :sad001 lääkäri oli aivan hirveä ja paasasi heti että meillä ei ole yhtään mitään toivoa raskautua inseminaatiosta että ivf on ainut mahdollisuus. Ja sen jälkeen hän alkoi isännän siittiöitten laatua moittimaan ja haukkumaan. Siis kirjaimellisesti. :eek:
No järkytyksestä selvitty ja nyt huomenna/ylihuomenna pitäisi menkat alkaa. Päätin tänään huvikseen töiden jälkeen tehdä testin (tai siis 4 testiä :excited001) ja tulos jokaiseen haamu :confused004

Voiko se olla totta?:dontknow:wtf Vielä ei uskalla kauheasti riemuita koska moni asia voi mennä pieleen. :sad010
 

Liitteet

  • IMG_20190326_181902.jpg
    IMG_20190326_181902.jpg
    10.8 KB · Katsottu: 232
Aristokatti: Kiitos tsempeistä! Aika kamalaa käytöstä lääkäriltä :sad001 hoitohenkilökunta ei aina tunnu ajattelevan asiakkaiden tunteita, ikävä kyllä :sad001

Varattiin tänään ensi viikon perjantaille seurantaultra, jospa sieltä löytyis tarpeeksi iso folli, lauantaina mahdollisesti inssi nro 3..

Jännä nähdä miten käy kun tämä on ensimmäinen kerta kun kokeillaan inssiä ilman letroja! Kemiallisen raskauden jälkeen oli ilman letroja kypsynyt yksi hyvän kokoinen folli, mutta ikävä kyllä ovis kerkesi mennä viikonlopun aikana ohi! Lääkäri vielä totesi että harmi kun meni ohi, oli kuulemma kaunis munasolu ja hieno verenkierto sen ympärillä
:sad001 ja nyt toisesta inssistä nega :/

Ei auta kun toivoa että seuraavasta tärppäisi kunnolla ja pysyisi matkassa loppuun asti. Meillä vielä siittiöitä jäljellä kahteen yritykseen, jossei kahdella seuraavalla kerralla tärppää niin pitänee miettiä jatkoa lääkärin kanssa..

Hirmusti onnea kaikille tuleviin koitoksiin :)
 
Aristokatti: näkyyhän tuossa testissä selvä viiva! Hyvältä vaikuttaa :) onnea jos tärppäsi :)
 
Haaveilija****** tsemppiä inssiin. Kuulostaa todella hyvältä kun 2 follia kypsymässä. :happy093.

Amma86: pahoittelut menkoista ja pidän peukkuja pystyssä uuteen kiertoon teille. Toivotaan että "kala nappaisi koukkuun kiinni" :love7

Viviansylvia: mä en luota ollenkaan kyseisen valmistajan r-testeihin kun näyttävät mitä sattuu. Niin ovulaatiotestit että raskaustestit. Mutta pidän peukkuja että olisi plus saaa :love7:wav



2 viikon tauon jälkeen jos uskaltautuisi kirjoittamaan taas. Meillä oli 14.3 inseminaatio ja kaikki ei todellakaan menny niinku piti. :sad001 lääkäri oli aivan hirveä ja paasasi heti että meillä ei ole yhtään mitään toivoa raskautua inseminaatiosta että ivf on ainut mahdollisuus. Ja sen jälkeen hän alkoi isännän siittiöitten laatua moittimaan ja haukkumaan. Siis kirjaimellisesti. :eek:
No järkytyksestä selvitty ja nyt huomenna/ylihuomenna pitäisi menkat alkaa. Päätin tänään huvikseen töiden jälkeen tehdä testin (tai siis 4 testiä :excited001) ja tulos jokaiseen haamu :confused004

Voiko se olla totta?:dontknow:wtf Vielä ei uskalla kauheasti riemuita koska moni asia voi mennä pieleen. :sad010


Ihan on selvä plussatuuli puhalta teille sinne :love7 hulluna onneaa ja tarrasukkia:Heartred:Heartred:Heartred
 
Alkoihan niitä plussia tänne tulemaan!! Kyllä kaikki haamutkin lasketaan, ellei ole lääkkeiden aiheuttamaa. Nyt hirmuisesti tsemppiä molemmille!! Kyllä ne siitä vahvistuu!! Onko teillä Viviansylvia ja Aristokatti kuinka pitkä yritys takana?

Tänään on ollut ajatukset tiiviisti tulevassa inssissä. Jännittää ne kaksi munasolua ja tietysti se pesutulos. Meille sanottiin, jos pesutulos on huono, siirrytään suoraan IVF:ään... Ei kai aikailla, kun ikää on...
 
Kiitos. Vielä en uskalla uskoa tätä todeksi kun niin haaleaa viivaa :oops: mutta ensimmäinen kerta kun mitään testiin saanut.
Toivotaan että vahvistuisi siitä ja kaikki menisi hyvin. :happy:

Amma86: joo ei todellakaan ajatella asiakkaita ja heidän tunteita ollenkaan välillä. Meilläkin ollut 3kk aikana 4 eri lääkäriä :bored:
tsemppiä tulevaan. Toivon todella että teillä tärppäisi seuraavasta ja pysyisi tarrasukkien voimalla matkassa :)


Haaveilija******: meillä tulee lauantaina 7 vuotta yritystä täyteen. Tämä olisi kyllä ihana "vuosipäivä yllätys." :love7 lääkkeistä ei pitäisi tulos kyllä johtua mielestäni koska tässä kierrossa ei irrotuspiikkiä tarvinnut käyttää ollenkaan kun oli munasolu kerennyt itse irrota. Vain letroja käytin kierron 3-7 päivät. :cat:
 
Vuosi vasta yritystä
Ei täällä ainakaan olla paksuna, sen vaan tietää:rolleyes:
Jos kaikissa olis haamu ni ehkä sit mut paskoja nuo rfsun testit
 
Heippa! Täällä uusi kirjoittelija. Letroja popsittu viisi kiertoa, yritystä takana reilu vuosi. Keskenmeno 1/17 ja ovis hukassa. Yksi luomu lapsi vuodelta 2016, diagnoosina selittämätön sekundäärinen lapsettomuus.

Saatiin uhkailuista huolimatta inssin suunnittelukäynti viime maanantaille ja siellä ultrassa näkyi kaksi 18mm follia ja 7mm limis. Eilen oli inssi ja nyt vaan hiljaiseloa pari viikkoa. Meillä siis ei nuo ovistikut ole ikinä toiminut, ja siksi aika usein tarkistettu ovis verikokeilla ym.
Tänään sitten pärähti lähes tasavahva viiva ovistikkuun, hurjaa!

Ihana vuosipäivä yllätys olisi pitkänpitkän yrityksen jälkeen Aristokatille, paljon tarrasukkia !!:Heartred:Heartred
 
Viviansylvia: voi mä niin jännitän täällä sun puolesta ja toivon että tulos olisi positiivinen :smiley-angelic001

Vehka: tsemppiä piinailuun. Lähettelen plussatuulia teille. :love7


Omaa napaa: täällä joka päivä testejä tehty ihan pöhkönä kun viivat lähtikin haalenee. Pieni pelko oli jo takaraivossa että se oli tässä sit kunnes piti käydä ostaa Clearblue testejä ja vahvat plussat tuli. Tänä aamuna vielä varmuuden vuoksi digi testi ja ehkä se on uskottava kun testissä lukee että raskaana ja samalla testi liuskaankin sain vahvan viivan :love7
Täällä ollaan onnesta soikeana ns. vuosipäivä ylläristä :love017 :happy093 mutta samalla pelonsekaisin fiiliksin että mitä jos.... :scared001:sad010

Sovittiin isännän kanssa et maanantaina soittoa naikkarille ja varaamaan ultra aikaa. Ehkä sitten kun tietää että siellä todella on joku pieni ihme niin uskoo lopullisesti tähän. (seitsemässä vuodessa tullut vainoharhaiseksi:laughing025)
 

Liitteet

  • IMG_20190329_055710.jpg
    IMG_20190329_055710.jpg
    23.6 KB · Katsottu: 177
Onnea Aristokatti!! Mahtavaaaa! Nyt vaan pää kylmänä ja niitä kuuluisia tarrasukkia (pikaliiman kera:)
 
Ihan mahtava uutinen Aristokatti! ❤️❤️ Onnea!! Hienoa että saatiin välillä iloisia uutisia tähän ketjuun, antaa toivoa muillekin
 
Mielettömän hienoa Aristokatti :smiley-bounce016 onnea ja ja ja kaikkea tarttuvaa!!!

Mä olin tänään ekassa inssissä (ja vikassa). Ei mennyt mennyt hyvin... Pesutulos oli huono 2,9 milj./ml ja mulla oli yksi lyhistynyt follikkeli (munasolu ehkä irronnut ennen aikojaan tai tuhoutunut) ja toinen oli vielä kiinni, mutta tosi pieni 16 mm. Eilen pistin Ovitrellen illalla... Meille suositeltiin IVF jonoon siirtymistä, mut saadaan vielä päättää yritetäänkö toisen kerran inssiä.

Inssi kuitenkin tehtiin ja ajatukset kyllä kääntyvät sinne IVFn puolelle jatkossa...

Nyt mulla on ongelma lugestronien aloituksen kanssa. Hoitolapussa lukee, että aloitan ne sunnuntaina kp 15. Lääkäri oli kirjoittanut aloituksesta kantaan että PD 18. Mitä se PD tarkoittaa? Enää ei ehdi soittaa ja viikonloppu tulee väliin. Eli milloin teille on neuvottu lugejen aloitus???
 
Vähän on pitkäveteistä nyt seuraavat 1.5vk. Puhuttiin miehen kanssa, että tavallaan tämän inssin myötä poistui myös se pahinstressi, että nyt on tehny oikeestaan kaikkemme asian eteen, että ei enää auta semmoinen "olisko pitänyt vielä kerran yrittää".
Ovista en tuntenut, uskon kuitenkin että tapahtunut kun viivat niin tummat (joskaan ei yhtä tumman kun kontrolli). Te jotka tunnette oviksen, onko se aina pistävä kipu? Yksi ilta tuntui kun joku olii hipsuttanut mahan sisäpuolelta, juuri munasarjojen kohdalta?:dontknow Tämä oli siis heti inssin jälkeen oliko sama vai seuraava päivä.
 
Takaisin
Top