A
Amma86
Vieras
Aristokatti miten menee :)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Von maikki: onpas outoa.. jospa se pienempi follikin on sieltä irtoillut pikkasen viiveellä? Sen oon tässä matkan varrella huomannut että kaikki on todellakin mahdollista :D Täälläkin on mietitty irtosiko munasolu vai ei kun ei ole lämmöt nousseet :/
Tämä on rakettitiedettä ilmeisesti Kai voi ovuloida molemmilta puolilta, varsinkin jos on ollut lääkkeet tukena?? En siis tiedä, kunhan arvailen.
Mitään raskausoloja ei ole ollut. Nämä väsymykset, unet ja kiukutukset olen laittanut lugejen syyksi. Juuri tein testin pdo 12 ja negahan tuo näyttää olevan. Ajattelin uskoa testiä sen verran, että lopetan nuo luget kaksi päivää aiemmin, kun mitä oli määrätty...
Nyt siis menkkojen odottelu ja sitten soittoa IVF jonoon. Pidän aika epätodennäköisenä, että kokeillaan toista inssiä näillä tuloksilla.
Onneksi ollaan lomareissulla ja ajatukset saa johonkin muuhun!
Pahoittelut kaikille negoista.. Kylllähän se onnistuminen tuntuu niin kaukaiselle, ettei sitä osaa enää edes ajatella. Välillä tullut kotona vähän kärhämää minun pessimisti asenteesta, vaan juteltu asiat läpi ja lopulta mieskin tämän ymmärtänyt.
Tänään kp 27 ja pitäisi kohta soittaa hcg-verikokeen tuloksia, sekös jos mikä masentaa jo valmiiksi. Leuka rintaan ja kohti uutta inssiä.
Tuntuu että kaikki siskonserkunkumminkaimat, kaveri ja muut on seonneet tästä keväästä, ja jokaikinen tivaa milloin saadaan lisää lapsia. Tekisi mieli karjua päin naamaa, vaan ketäpä se auttaisi.. Kuulema meidän esikoinen on onneton jos ei ole kaveria. Varsin onnelliselle minusta vaikuttaa..
Onnea tuloksiin pidetään sormia ristissä et ois arvot kohonnu ootko pyytäny päästä verikokeisiin vai onko se jonku klinikan tapa?
Täällä määrättiin labrat heti inssin jälkeen. Negahan se pärähti. Meillä siis kaksi yrityskiertoa jäljellä jonka jälkeen laitetaan hanskat tiskiin. Suruttaa ja sapettaa vaikka sen kuinka itse jo tiesikin.
Jos lääkärille ok niin uutta vaan putkeen. Onneks ehtii mennä pääsiäinen todennäkösesti ohi. :)No varmasti onko nyt sitten välikierto vai heti uutta yritystä putkeen? Mutta ajatellaan näin että kaksi hyvää mahdollisuutta vielä
Jos lääkärille ok niin uutta vaan putkeen. Onneks ehtii mennä pääsiäinen todennäkösesti ohi. :)
Välillä tuntuu että rakettitiede on helpompaa kun tää lasten tekeminen ja ovulaation bongaaminen :D meillä letroilla ovis joskus kp 13, ilman letroja kp 16.. vähän hankalaa on välillä juu :D
Von maikki: ei oo vielä ainankaan mitään.. jos kiinnittyminen tapahtuu noin viikon päästä inssistä, jos on tapahtuakseen niin ens viikkoa odotellessa :) mitäs sulla? Onko oireita?
No voi höh.. Oliks teillä sit luomuna peiton heilutteluu vai menikö ihan välikierron nimissä?
Voihan se olla jos sullakin aikaistuu inssi kun mä laskin omani kp 15 mukaan eli ens viikon ma-ti akselille ni oli päättänykki munasolu kypsyä niin että tirisee ni tehtiinki sit inssi tänään eli kp 11
Pidämme siis peukkuja ! Meillä ne paljoo suostu arvuuttelee täällä et millon mahdollisesti inssi olis kun oon yrittäny tingata...sanoo vaan et päivä kerrallaan ni pakko sit aina lyödä työkalenterista 3-5 ehkä päivää kiinni onneks ne on sen suostunu kertoo et mies on aina klo 8 ja inssit aina klo 11
Aristokatti miten menee :)?
Minkälaisilla lukemilla teille tehtiin nyt inssi? Et onks jotain mikä voi parantua /osuu paremmin kohdalleen?