Laventeliko
Oman äänensä löytänyt
Onnea sinullekin Onko sulla ollut oireita? Saitko ajan varhaisultraan?
Mulle tulee huomenna plussasta kaksi viikkoa ja ihan hyvin mennyt, vaikka viikonloppuna alkoi pahoinvointi. Puoleen päivään asti etoo ja on vaikea syödä mitään, mutta iltapäivästä helpottaa ja illalla voisi sitten ahmia kaiken mitä kaapista löytyy. Ei ole enää tarvinnut tehdä testiä joka päivä, kun uskoo jo että raskaana ollaan.
Varhaisultraan reilu viikko ja välillä iskee kauheat pelkotilat, että sykettä ei näy ja joutuukin keskeytykseen.
Kiitos
Varhaisultran sain tammikuun alkuun. Tosin varasin sen yksityiseltä.
Oireina mulla on oikeastaan vain aikamoista väsymystä ja jatkuvaa palelua. 9 h yöunien jälkeen tuntuu kuin rekan alle jääneellä ja unta riittäisi vaikka kuinka paljon. Pientä pahoinvointia on ollut mutta vain muutamana päivänä. Kohdussa tapahtuu jotain ajoittain. Rinnat on ollut kipeät, mutta nekin sykleissä.
Aika helpolla olen siis päässyt.
Mä olen yrittänyt tehdä kaikkeni, että tää tyyppi pysyis kyydissä. Syön hyvin ja liikun. En jotenkin osaa stressata tätä asiaa. Tätä on kuitenkin useampi vuosi toivottu ja olen niin onnellinen. Tulevasta en voi tietää, mutta tässä hetkessä kaikki on hyvin.