Inseminaatio/muut hoidot 2018

Buubi, paljon onnea plussasta!! Toivotaan että kaveri pysyy kyydissä:cat: Oliko sulla oireita ennen raskaustestin tekoa? Tuo rintojen arkuus ja turvotus?

Kiitos:angelic: Ei muita oireita. Rintojen arkuus alkoi pari päivää ennen testiä, mutta se oli niin lievää etten uskonut sen olevan merkittävää. Rintojen arkuus ja turvotus on ollut mulla usein PMS oireenakin, mutta se on aina loppunut muutaman päivän ennen kuukautisia.
Tänään vasta ne on aristuksen lisäksi selkeästi turvonneet.
 
Itsenäisyyspäivä alkaa ankeissa merkeissä: early detection-testistä tyylipuhdas nega. Aion testata vielä oikeana testipäivänä uudestaan, mutta uskon kyllä, että tulos on oikea, ja testi lupaakin olla oikein tehtynä 99 % varma. Olo on tietysti pettynyt, mutta toisaalta olin kyllä koko ajan realisti ja ajattelin, että olisi kyllä todella ihme, jos näin helposti onnistuisi. Rankkaa tästä tekee se, ettei voi tietää, kuinka pitkä matka on vielä edessä ja mikä on sen lopputulos. Muutaman kuukauden päästä voisi olla ajankohtaista yrittää uudestaan. Musta tuntuu, että lääkärini on vähän ylioptimistinen, mutta itse olen ajatellut, että korkeintaan kolme inssiä ja sitten eteenpäin. Olen 39 v.
 
Voi ei Prometheia. Toivottavasti testitulos vielä muuttuisi, tsemppiä!! Kahden viikon odottelu vielä menettelee koska siinä voi vielä toiveikkaana olla ja kuvitella ja uskotella että jospa nyt tällä kertaa onnistaisi. Kun on testannut, vaikka olisikin muutaman päivän etuajassa niin se on niin musertavaa. En tiedä mikä oikein auttaisi henkisesti pärjäämään paremmin asian kanssa.

Ite oli pakko tehdä ovulaatiotesti tänään. Pelästyin että jo ovuloin kun merkit alkoi viitata siihen suuntaan (limat ja halukkuus) onneksi oli negatiivinen. Tänä iltana pistän Ovitrellen, irrotuspiikin. Ihanaa että on vika piikki vähään aikaan ja toivottavasti lopullisesti. Kattelin lasipurkkia mihin olen kerännyt käytettyjä neuloja ja hymyilin että purkki alkaa olee puolitäynnä :playful: olisipa se kuvainnollinen merkki jostain
 
Pidän peukkuja Hilja-Maaria! Josko toinen kerta toden sanoisi!

Mä ihmettelen täällä sunnuntai-illan ratoksi pari päivää liian aikaisin alkanutta vuotoa, joka on nyt siinä määrin runsasta, että pohdin pitäiskö soittaa naikkarille jo, että pitääkö olla huolissaan. En ihan nyt ymmärrä mitä tapahtuu, koska se toissapäivänä tehty testi oli kuitenkin selkeä negatiivinen.
 
Omat kuulumiset: Tänään tehty 2 inssi.

Siittiöiden määrä oli huomattavasti parempi edelliskertaan verrattuna. Pesun jälkeen oli viimeksi 3milj siittiötä ja tällä kertaa 19milj. Yksi 20mm munarakkula minulla oli ja ilmeisesti ei ollut munasolu vielä irronnut, iltapävällä tunsin pientä nippailua ovulaatio tapahtui varmaan silloin. Lääkäri sanoi että kaikki näytti hyvältä.

Suureksi yllätykseni he kehottivat testaamaan VASTA 30.12. eikä päivääkään aikaisemmin. Mä olin tosi yllättynyt että he haluavat että odottaisin 3 viikkoa ennen testaamista ja painottivat tätä todella vahvasti.

Tällä hetkellä on hyvä fiilis, saa nähdä miten se tässä vielä muuttuu...
 
Omat kuulumiset: Tänään tehty 2 inssi.

Siittiöiden määrä oli huomattavasti parempi edelliskertaan verrattuna. Pesun jälkeen oli viimeksi 3milj siittiötä ja tällä kertaa 19milj. Yksi 20mm munarakkula minulla oli ja ilmeisesti ei ollut munasolu vielä irronnut, iltapävällä tunsin pientä nippailua ovulaatio tapahtui varmaan silloin. Lääkäri sanoi että kaikki näytti hyvältä.

Suureksi yllätykseni he kehottivat testaamaan VASTA 30.12. eikä päivääkään aikaisemmin. Mä olin tosi yllättynyt että he haluavat että odottaisin 3 viikkoa ennen testaamista ja painottivat tätä todella vahvasti.

Tällä hetkellä on hyvä fiilis, saa nähdä miten se tässä vielä muuttuu...

Pakko kommentoida, että minä en kyllä ikinä pystyisi odottamaan noin pitkään! :eek: laughing7 ja toisaalta, eikös ne menkatkin ehdi alkaa ennen tuota jos ei olisi raskaanao_O
 
Jee Pupsis, hyvältä kuulostaa! Varmaan tuo kolmen viikon aika tuohon testiin ihan sillä, että normaali säännöllinen kk kierto voi viikolla heittää ilman raskauttakin. Mutta en kyllä itse todellakaan jaksaisi odottaa noin pitkään jos menkkoja ei näkyisi.:hilarious: Ehkä testaisin menkkojen myöhästyessä jollain tikulla ja sitten virallisena testipäivänä uudelleen digillä.

Mulla kp1.:arghh: No positiivista tässä on se, että seuraavista menkoista saan soittaa polille ja aletaan auttaa asiaa.
 
Joo itse olen tottunut siihen että pitäisi 2 viikkoa/ 14 päivää odottaa. Pohdiskelen että 23.12 olen vielä töissä mutta se olisi neljästoista päivä inssistä. Ehkä mä katson fiiliksen mukaan että haluanko aatonaattona/jouluaattona testata sillä riskillä että onkin negatiivinen ja juhlapyhä vähän pilalla vai odotanko suosiolla vaikka 27.12. päivä asti jolloin saisi rauhassa sulatella asiaa. Toisaalta olisi kiva tietää voiko joulupöydässä ottaa lasillisen viiniä vai ei :playful:

Tsemppia Aida* ! kp 1 on aina rankkaa vaikka se olisi kuinka ennakoitavissa/arvattavissa.
 
Omat kuulumiset: Tänään tehty 2 inssi.

Siittiöiden määrä oli huomattavasti parempi edelliskertaan verrattuna. Pesun jälkeen oli viimeksi 3milj siittiötä ja tällä kertaa 19milj. Yksi 20mm munarakkula minulla oli ja ilmeisesti ei ollut munasolu vielä irronnut, iltapävällä tunsin pientä nippailua ovulaatio tapahtui varmaan silloin. Lääkäri sanoi että kaikki näytti hyvältä.

Suureksi yllätykseni he kehottivat testaamaan VASTA 30.12. eikä päivääkään aikaisemmin. Mä olin tosi yllättynyt että he haluavat että odottaisin 3 viikkoa ennen testaamista ja painottivat tätä todella vahvasti.

Tällä hetkellä on hyvä fiilis, saa nähdä miten se tässä vielä muuttuu...

Oliko sama lääkäri?
Mulle edellisessä inssissä sanottiin, että kahden ja puolen viikon päästä testi, tein 16 vuorokauden kuluttua, koska edessä oli pitkä viikonloppu.
Ekassa inssissä oli eri lääkäri, ja se lääkäri sanoi, että testi tasan kahden viikon päästä. Silloin tein testin 14 vrk kuluttua, mutta ihan turhaan, kun verta vuosi jo samalla istunnolla.
En tiedä johtuiko ero vain lääkärin mielipiteestä vai jostain ajoituksesta, kun en kysynyt :bored:
 
Oliko sama lääkäri?
Mulle edellisessä inssissä sanottiin, että kahden ja puolen viikon päästä testi, tein 16 vuorokauden kuluttua, koska edessä oli pitkä viikonloppu.
Ekassa inssissä oli eri lääkäri, ja se lääkäri sanoi, että testi tasan kahden viikon päästä. Silloin tein testin 14 vrk kuluttua, mutta ihan turhaan, kun verta vuosi jo samalla istunnolla.
En tiedä johtuiko ero vain lääkärin mielipiteestä vai jostain ajoituksesta, kun en kysynyt :bored:

Oli eri lääkäri, joten se saattoi olla syy. Luulisi kuitenkin etät tuollaiset asiat olisi linjattu koko poliklinikalle.

Oli tänään tosi huono päivä töiden takia, olen ollut todella stressaantunut ja ahdistunut. Yritän rauhoittua mutta mietin miten tämä vaikuttaa mahdolliseen kiinnittymiseen. En halua työstressin takia pilata asioita. Tuntuu typerältä että tosi paljon saa lukea kaikkialla että stressi vaikuttaa hedelmällisyyteen :inpain: juuri nyt tieto lisää tuskaa
 
Tämmöinen tähän aamuun. Oon ihan shokissa. Kp28

Meillä siis tämä onnistuminen 3 inssistä. Ensimmäinen oli kemiallinen.
 

Liitteet

  • E5AE77B7-DD14-4FB3-A1F8-BE328065A4AD.jpeg
    E5AE77B7-DD14-4FB3-A1F8-BE328065A4AD.jpeg
    18.9 KB · Katsottu: 182
Muokattu viimeksi:
Täällä kp 29, inssi tehtiin 19.11. mutta siittiöitä oli vain alle 4milj/ml. Yksi 20 mm follikkeli ja kohdun limakalvo 12,5mm.
Siittiöiden määrä oli aika huono ja mieli oli matala. Yhdynnässä kuitenkin oltiin vielä samana iltana ja seuraavana päivänä, jolloin oli ovis.
Toivoa onnistumisesta mulla ei ollut, ja aloin varautua ivf-jonoon. Tänään odotin vuotoa alkavaksi ja läheisten painostuksesta tein liuskatestin. En vieläkään voi uskoa todeksi kahta viivaa! En ole ikinä tämän kahden vuoden aikana nähnyt kahta viivaa testeissä!
Sain varhaisultraan ajan 27.12. Tänään ostan vielä digitestin varmistukseksi.


Onnea tuhannesti Buubi

Jaksamista kaikille tasapuolisesti näissä puuhissa
 
Tämmöinen tähän aamuun. Oon ihan shokissa. Kp28

Meillä siis tämä onnistuminen 3 inssistä. Ensimmäinen oli kemiallinen.


Aivan loistava uutinen! Onnea Laventeliko, nyt toivotaan että tämä on se raskaus joka kantaa loppuun asti.
:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred Tässähän alkaa ihan oikeasti olemaan se plussatuuli mitä kaikki on toivonut, jouluksi useammalle hyviä uutisia.



Itsellä dpo 6 ja kaikki nämä päivät ovat olleet melko oireettomia. Nyt alkaa vähän nännit olemaan arat mutta voi johtua lugesteroneista. Harkitsen että milloin viitsisin tehdä raskaustestin, ensi sunnuntaina olisi dpo 13 jolloin tekisi mieli testata koska maanantaina olen töissä ja siitä mennään suoraan anopille yöksi ja ollaankin pari yötä poissa toisten nurkissa... Mutta onko dpo 13 liian aikaisin :nailbiting: en taida malttaa odottaa tapaninpäivälle joka olisi dpo 17
 
Laventeliko: Mahtavaa! Onnea ja paljon tarrasukkia! :happy093
Ihanasti lämmittää mieltä tällaiset uutiset. Huomattavasti mukavampaa odottaa omia inssejä kun täällä todistettu, että se toimii!:Heartpink

Pupsis: Kyllä varmasti dpo13 pitäisi jo näkyä plussa testissä. Jollain haamuja jo dpo10-11. Ja minulla ainakin alkaa tuossa dpo13 jo menkat.:oops:
 
Laventeliko: Mahtavaa! Onnea ja paljon tarrasukkia! :happy093
Ihanasti lämmittää mieltä tällaiset uutiset. Huomattavasti mukavampaa odottaa omia inssejä kun täällä todistettu, että se toimii!:Heartpink

Pupsis: Kyllä varmasti dpo13 pitäisi jo näkyä plussa testissä. Jollain haamuja jo dpo10-11. Ja minulla ainakin alkaa tuossa dpo13 jo menkat.:oops:

Kyllä ne näköjään toimii.:) Vieläkin oon, että mitä ja tuijotan tuota sunnuntaina raskaustestistä ottamaani kuvaa ja mietin, että voiko tämä olla mahdollista ❤️❤️

Sunnuntaina itkin onnesta, mutta nyt ihmeen rauhallinen olo.
 
Onnea tuhannesti Buubi

Jaksamista kaikille tasapuolisesti näissä puuhissa

Onnea sinullekin :Heartpink Onko sulla ollut oireita? Saitko ajan varhaisultraan?

Mulle tulee huomenna plussasta kaksi viikkoa ja ihan hyvin mennyt, vaikka viikonloppuna alkoi pahoinvointi. Puoleen päivään asti etoo ja on vaikea syödä mitään, mutta iltapäivästä helpottaa ja illalla voisi sitten ahmia kaiken mitä kaapista löytyy. Ei ole enää tarvinnut tehdä testiä joka päivä, kun uskoo jo että raskaana ollaan.
Varhaisultraan reilu viikko ja välillä iskee kauheat pelkotilat, että sykettä ei näy ja joutuukin keskeytykseen.
 
Takaisin
Top