Carris:
Kauheeta kyttäystä mullakin, tai siis täällä foorumissa että josko joku on tänne kuulumisiaan laitellu :) se on kyllä itsellä kans hienoo kun on tasanen kierto niin tietää tarkalleen koska menkat on tulossa ilman mitään kierron laskeskelujakaan.
Se on kyllä kurja jos oma tasanen kierto menee hormooneista ihan sekasin, toivottavasti tämän kierron vaan.
Huomenna olis testauspäivä ja oon tässä pedannu jo negatiivista tulosta ajatuksissani, että pettymys ei olisi niin suuri.
Toive omasta vauvasta/ yritystä takana kuukauden vaihtuessa se 3 vuotta. Joten voi olla totaaliromahdus ,myös ikävästä vuosipäivästä tai se iloinen pääsiäisyllätys.
Tuikku84:
Pää ihan sekasin tästä odotuksesta, mutt eiköhän se tilanne raukee aamulla.
Se voi olla että ne pelkää, mutta samalla pelkää itse että jos alkaa vaan puhuun niin ettei kenestäkään tuntuis ett taas toi paasaa lapsettomuudestaan etteikö oo muuta kerrottavaa. onhan mulla mutt itteltä se tuntuis ehkä siltä ja aika avoimia ollaan tiettyjen kavereiden kanssa mutta oon niin arka silti lähteen puhuun vaikka hyvähän olis puhua. Puhuuhan lapsellisetkin vain lapsista ja niiden vaipparallit ja unettomat yöt. ristiriitasesti siis tästäkin ajattelen, eh.