Carris, soittivat joo , enkä kyllä saanut kyllä mitään varsinaisia ohjeita kipuun tai muutakaan apua, lähinnä ihmettelivät! Kysyin myös voiko johtua lutinuksesta, niin sanoivat että ei johdu! Mun mielestä outo tää mun tilanne, koska ennen hoitoja mulla ollu normi kierto ja vuodon määrä myöskin normaali.nyt kun laittaa tamponit ja siteen(yöside), niin max tunti ni pitää vaihtaa, tulee muuten läpi?? Oon myös miettinyt paljon hoitoja ja miettinyt ettei jos inssit auta, ni ollaanko valmiita seuraavaan askeleeseen hoitojen suhteen? Ne on kuulemma rankkoja myös henkisesti ja kun vikaa ei kummassakaan ollut , ni jätetäänkö hoidot insseihin, ja toivotaan sitten vaan luomu onnistumista?
Ouh! Pahoittelut tosiaan, että ne menkat nyt sitten sinullakin alkoi
Todella kummallista kyllä! Voikohan joku varhainen keskenmeno aiheuttaa noita kovia kipuja ja runsasta vuotoa..? Tai sit jos luteaalivaihe on venynyt Lutinuksen takia, niin olisiko sitten se limakalvo kasvanut paksummaksi kuin yleensä ja sen takia menkat kivuliaammat ja runsaammat. Joka tapauksessa ikävää...
Mä ajattelin silloin heti inssin jälkeen, että en tiedä, olenko valmis ivf:ään, jos nää inssit ei onnistu... Vaikka se viiltävä kipu inssissä kestikin vain pienen hetken, niin jotenkin aloin aattelee, että tulen jännittämään seuraavia kertoja ihan kauheesti. En tiedä, kestäisinkö niitä kipuja, joita ivf:stä mahdollisesti tulee
Mut kyl mä nyt tän ekan pettymyksen jälkeen oon alkanut kelaa sitä ivf-hoitoa taas
Me ollaan myös selittämättömiä, mitään esteitä raskautumiselle ei ole löydetty. Meillä on vaan sellainen "polte" tässä taustalla, että kun mulla on nyt tauolla sellainen lääkitys, jota ei alkuraskaudessa saa syödä. Ollaan nyt jo tosiaan 1v8kk yritetty ja mulla alkaa henkisesti olee tosi hankalaa, kun kivut vaivaavat lääkityksen poissaollessa.. Mietin jo, että jos toinenkaan inssi ei onnistu, niin jos kokeilisi sitten kerran ivf:ää yksityisellä ja jos ei onnistu niin luopuu koko unelmasta
Noh, jos tästä taas pikku hiljaa piristyisi ja jaksaisi vaan reippaana käydä läpi kaikki kolme inssiä!!
Vaikeaa vaan yrittää pitää mieli positiivisena kaiken tämän keskellä!!
Tää foorumi on kyl ihan kiva, toivottavasti pystytään täällä edes hitusen auttaa toisiamme jaksamisessa ja tsempata