hei. olen 27 vuotias ja seuraavien menkkojen tullessa lasta toivottu mieheni kanssa tasan 3 vuotta.
Ensiviikolla ensimmäinen folliultra ja avain pihalla kaikesta uudesta mitä tuleman pitää.
Tarkotus olis tehdä inseminaatio omaan kiertoon, lahjasiittiöillä.
Vähän pelottaa jo valmiiksi miten pääkoppa selviää mukana, jos inssit ei tuota tulosta,
vaan joutuu pettymään kerta toisensa jälkeen.
Tsemppiä meille kaikille!
Moi!
Käytätkö mitään tukilääkitystä buustaamaan ovista tai kiinnittymistä helpottamaan?
Mulle tehdään inssit kans lahjasiittiöillä, kun ei ole miestä, yksin siis lasta haaveilemassa.
Hoitoihin lähtiessä mietin tota samaa, että kuinka kovaa pettyy, jos tulosta ei tule, että kestääkö pää. Että entä, jos minussa onkin jotain vikaa? Mitä jos en voikkaan saada lapsia? Ja yhtenä painavana asiana oli rahanmeno! Yksi hoitokierto mulla maksaa n. 1450€ eikä mun palkalla tollasia rahoja hetkessä säästetä!
Kolme ekaa inssiä oli tuloksettomia ja varsinkin niistä viimeisin oli tosi kova paikka! Mietin jo, että näinkö jään kokonaan lapsettomaksi ja tästä syystä tulevaisuuteni näytti tyhjältä ja synkältä! :/
Suurin haaveeni ikinä on olla äiti!
Pidin pari vuotta taukoa hoidoista, laitoin elämäni uusiksi ja säästin rahaa. Ekasta inssistä tärppäsi! Nyt poika on 1v 7 kk ja hän on elämäni suurin rakkaus! :)
Tällä kertomuksella yritän sanoa, että älkää antako periksi! Äläkä ressaa onnistumista etukäteen! Tiedän, että on helpommin sanottu, kun tehty, mutta omalla kohdalla tämä toimi! Heti onnistui raskautuminen, kun olin löytänyt sisäisen rauhani!
Paljon tärppionnea hoitoihin! :)