Tervetuloa porukkaan Johanna!
Jaahas... tänään oli aamulla ultra ja taas oli vaan yks folli riittävän kokoinen!
Lääkärikin tokaisi, että mulla taitaa olla kropan oma mekanismi aika vahva, koska pukkaa luonnonlakien mukaan vaan yhtä follia kypsymään vaikka tuolla annoksella (Puregon 90) pitäisi alkaa jo kypsyä enemmänkin.
Nooh folli oli JO 18,5mm vaikka vasta kp.9! Kyllä nyt kypsyy muna niin että tirisee!
Mutta tämän vuoksi sain Pregnylin pistettäväksi jo tänään ja huomenna tehdään inssi!
Eli palttiarallaa lauantaiks olis odotettavissa ovis!Mun kroppa on ruvennu aika nopeeks!!!
Kyllä tuntuu säätämiseltä taas... mikä ei jostain syystä nosta toivetasoa onnistumisesta kauheesti! Mutta onneks pystytään tehdä inssi kuitenkin loppuun.
Kysyin tänään samalla lääkäriltä, että monestako inssistä kunnallinen on maksusitoumuksen tehnyt ja kuulemma neljästä. Selitti myös että jos IVF:n asti jouduttais mennä, niin keskussairaaloista tulevat lähetteet menee hieman jonossa ohi, eli jos jono on puoli vuotta-vuosi, niin keskussair. lähetteellä pääsee n.4kk jonoon! Tämä siis kai sen vuoksi, kun keskussairaalat hoitavat itse just nää inssivaiheet tms. No joo... mut tää tarkottais että meillä tän jälkeen vielä kaksi inssimahkua jäljellä.
Huomenna tulis vieraita illalla ja istutaan iltaa viinilasien ääressä. Tuntuu ettei muka viittis edes hiprakoita juoda, kun ajattelee että sillä pilaisi raskautumisen mahkut! Ja pah... pääkoppa sekoilee, mut en aio stressata, joten vedän plon punkkua!