Inseminaatio/muut hoidot 2018

Joku nuista välikierroista tuolla aikaisemmin kyseli. Mulla on nyt omien aikataulujen vuoksi välikierto menossa. Ei olisi ollut mahdollisuutta käydä ultrassa oikeaan aikaan, joten odotteluksi meni. Kaikin puolin turhauttavaa, mutta uskon, että kropalle tämä on minun tapauksessa hyväksi. Mulle ei edellisen kierron lääkkeet sopineet ollenkaan ja olo oli aika ärsyttävä jopa. Nyt tuntuu hyvältä ”puhdistua” niistä liikahormoneista.
 
Niksu: tsemppiä viimeisiin piinapäiviin ja kiitos kuulumisista :Heartpink Mä käyn joka päivä täällä lukemassa, jos joku ois laittanut kuulumisia :happy:

Pitkästä aikaa mä en nyt oikein tiedä, mikä mun kierron/kropan tilanne on. Aloin tikuttaa ovista viikko sitten ja yleensä plussa tulee kp 12-13 ja nyt jo kp 17 ilman ovisplussaa. Lisäksi kp 15 alkoi pieni rusehtava vuoto. Siis mitääh, ennen ovulaatiota?? Onkohan mul joku super lyhyt kierto ja menkat tulossa vai voiko se edellisen kierron lääkitys aiheuttaa vieläkin ihme vuotoa o_O Mulla on melko tasainen kierto ollut aina 26-27 päivää ja joskus harvoin tiputtelua alkaen aikaisintaan viikko ennen menkkoja. Olin ajatellut, että mulle ei mitään kummempia vaikutuksia niistä hormooneista tullut, mut nyt alan epäilee, että ovatko ne laittaneet mun oman kierron sekaisin :confused:
 
Carris:
Kauheeta kyttäystä mullakin, tai siis täällä foorumissa että josko joku on tänne kuulumisiaan laitellu :) se on kyllä itsellä kans hienoo kun on tasanen kierto niin tietää tarkalleen koska menkat on tulossa ilman mitään kierron laskeskelujakaan.
Se on kyllä kurja jos oma tasanen kierto menee hormooneista ihan sekasin, toivottavasti tämän kierron vaan.

Huomenna olis testauspäivä ja oon tässä pedannu jo negatiivista tulosta ajatuksissani, että pettymys ei olisi niin suuri.
Toive omasta vauvasta/ yritystä takana kuukauden vaihtuessa se 3 vuotta. Joten voi olla totaaliromahdus ,myös ikävästä vuosipäivästä tai se iloinen pääsiäisyllätys.

Tuikku84:
Pää ihan sekasin tästä odotuksesta, mutt eiköhän se tilanne raukee aamulla.
Se voi olla että ne pelkää, mutta samalla pelkää itse että jos alkaa vaan puhuun niin ettei kenestäkään tuntuis ett taas toi paasaa lapsettomuudestaan etteikö oo muuta kerrottavaa. onhan mulla mutt itteltä se tuntuis ehkä siltä ja aika avoimia ollaan tiettyjen kavereiden kanssa mutta oon niin arka silti lähteen puhuun vaikka hyvähän olis puhua. Puhuuhan lapsellisetkin vain lapsista ja niiden vaipparallit ja unettomat yöt. ristiriitasesti siis tästäkin ajattelen, eh.
 
Muokattu viimeksi:
Tänään kävin ultrassa ja yksi muna siellä kasvaa kohisten. Vähän liiankin kohisten... pitää toivoo ettei ovis osuisi esim. pääsiäismaanantaille. Nyt siis kp8. Jotenkin olisi toivonut enemmän hyvän kokoisia folleja, mut yksihän sieltä luonnollisestikin vain pitäisi kasvaa isoksi. Ja lääkäri sanoi, että monet julkiset paikat ei edes suostu tekemään inssiä, jos enemmän kuin yksi munasolu kypsynyt isoksi.o_O
Eli täällä alkaa loppuviikosta ovistikuttelut.

Mukavaa pääsiäistä kaikille!:)
 
Kaiken paska myrskyn jälkeen tätä ei vielä sisäistä..
Mutta ekasta Inssistä plussa. :smiley-ashamed005

No niin, tulihan se sieltä se eka plussa tähän ketjuun :love017:Heartpink Suuret onnittelut!!:smiley-angelic003

Oi että, nyt sitten vaan paljon niitä kuuluisia tarrasukkia teidän pikkupapulle!! :grin

Kauan olettekin saaneet odottaa, varmaan sekavat mutta onnelliset ajatukset tällä hetkellä :happy: Nauti ihanista fiiliksistä ja ajatuksista :Heartpink Tämä nostattaa toiveita meille muillekin inssien onnistumisista :happy:

Tuikku84: Kiva, kun sinäkin pääset kohta piinailemaan :p
 
Hauskasti vaihtelee fiilikset ketjun ekasta raskausplussasta! Toisaalta antaa paljon toivoa ja innostusta, että itelläkin voi tärpätä ja toisaalta taas tuntuu siltä, että ei kuitenkaan omalle kohdalle käy niin!:confused::p
Täällä piinailen ovista... tänään onneks vielä ovistestin viiva haaleahko... jesjesjes:wideyed: Nyt on toivoa, että plussaisin oviksen tosiaan vasta huomenna! Silloin pystyisi sitten suorittaa inssin tiistaina tai keskiviikkona!Huh! Monta kertaa kuukaudessa saa jännittää... ensin oviksen tuloa ja ajoittumista, sitten inssiä ja seuraavaks mahd. raskautta!
No tälläsillä fiiliksillä täällä, mikäs muiden tilanne?:wacky:
 
Kiitos teille kun ootte hengessä mukana, niinkun kaveri joskus sanoi
"ootte niin kauan odottanu odottamista, ettet varmaan pysty oleen kertomatta kun oot raskaana."
Ja onhan tää salailu niin hemmetin vaikeeta! kun yrittäs ees siihen ekaan ultraan asti pysyä hiljaa mutta sisäisesti huudan ett pakko kertoo. Onneks tänne voi sitten kertoo ja kotona hehkuttaa. :)
Vaikka pelko on suuri että onni viedään, mutta yritän olla ajattelematta semmosia.

Toisaaltaan kyllä mietin niitä teidän fiiliksiä, kun tietää mitä se on kun toinen sanoo raskautuneen ja itse ei.
Mutta pohjimmiltani yritän löytää itselleni ja myös teille sitä positiivista vibaa, että inssilläkin voi onnistua, vaikka prosentit ei ole korkeita.

Tsemppiä piinailuun!
 
En tiedä oliko tää nyt tässä
Testi näytti tänään vieläkin 1-2 viikkoo ja nyt alkaa menkkamainen vuoto. :smiley-angry017
 
En tiedä oliko tää nyt tässä
Testi näytti tänään vieläkin 1-2 viikkoo ja nyt alkaa menkkamainen vuoto. :smiley-angry017

Ei, ei eii!! :nailbiting: Toivon, että ois vaan hidas hormonien nousu ja ihan normaaliraskauteen kuuluvaa vuotoa :smiley-angelic001 Tsemppiä ihan hirveesti!!

Mulla oli kuin olikin super lyhyt kierto nyt viimeksi, vain 22 päivää!! :wideyed: Laskujeni mukaan tsäkällä vielä hyödynnettin luomu ovulaatiokin, mut ei valitettavasti tuonut tulosta vaan nyt torstaina alkaa pistoshoidot ja maanantaina folliultra. Kohti seuraavaa inssiä siis...:cool:

Tuikku84: Mulla kans ihan sama, et fiilikset vaihtelee tosi paljon. Musta itseasiassa tuntuu välillä aivan täysin mahdottomalta edes ajatella, että mä tulisin joskus raskaaksi. Ja se, kun muut tulevat raskaaksi, on taas aivan täysin normaalia minusta. Niin ristiriitaista...:confused:
 
Niksu: Eikös osalla tule vielä hyvinkin menkkamaiset vuodot alkuraskaudessa ja todella usein tuhruttelua vähintään!?! Odota nyt vaan rauhassa! Pidetään peukut ja varpaat pystyssä!:hug013

Mä kävin tänään ultrassa ja ovis olikin menny kai jo sunnuntaina... ai vittu ku vituttaa! Tämä kierto olikin sit tässä!:sad010
Ja seuraava osuis laskujen mukaan joko vkonlopulle tai ehkä just paskimmassa tapauksessa vappupäivälle! Lääkäri vinkkas että yrittäsin säädellä kiertoa keltarauhasen avulla, eli laskisin ettei osuisi viikonlopulle! Mutta mites paljo lasket, kun kiertojen ovis on vaihdellut päivien 11-15 välillä!!?! Helvetti kun ottaa päähän nyt just! Tuntuu siltä, että tottakai tää seuraavakin kierto on jollain pyhäpäivällä sitten!:BangHead
No oli meillä luomusti seksiä just lauantaina, eli siitäkin voi tärpätä jos kauheen hyvä tsäkä olisi.

No nyt nostetaan Puregonia 75:stä 90:een ensi kierrossa.

Sori pessimistinen teksti, mut just nyt fiilikset ärsyttävän paskat!
 
Täällä ryhmässä hiljaista... kaikki taitaa vaan odotella seuraavia vaiheita jne. :wacky:
Meikälle ei nyt sitten tässä kierrossa nuo keltsut aiheuttanutkaan niin pahoja oireita, kuin taas viime kierrossa oli kaik mahdolliset. jessus kun voi kropan toiminta vaihdella eri kierroissa.

Niksu: mikä tilanne sulla?o_O
 
Kide-85: Pahoittelut :sad001 Kovasti tsemppiä tuleviin yrityksiin!!

Juu, odotteluvaihe menossa! Kohta kyl pääsee jo piinailee, vaik en mä kyllä sitä odota, se on henkisesti aika raskas vaihe mulle. Mutta siis torstaina on inssi. Nyt oon piikitellyt Gonal-f:ää ja huomenna irrotuspiikki (Ovitrelle). Sama setti siis kuin ekassa hoidossa, paitsi loppukierron keltarauhashormoni vaihdettiin Lugesteroniin ja annos tuplattiin, nyt 2x200mg kun oli sitä ruskeaa vuotoa viime kerralla.

Tuikku84: Harmi, kun pyhäpäivä esti inssin, ihan kuin ei muutenkin olisi epäreilua tää touhu.. :sad001Sulla siis piinapäivät meneillään kaikesta huolimatta? Hormonituki mukana, toivotaan, että tärppäis!:happy: Millaiset annokset sulla on sitä keltarauhasta? Mulle ei viimeksi tullut mitään oireita (paitsi ehkä se vuoto, joka saattoi johtua vaan siitä asettimesta), mut nyt vähän mietityttää, kun tuplasivat määrän. Toivottavasti en sekoo :p
 
Kide-85: Pahottelut kauheaan kokemukseen! Tsemppiä eteenpäin kuitenkin!:Heartbigred

Juu.. no piinapäivät tavallaan. En usko sitten millään, että oisin luomusti tullut puolivahingossa tässä kierrossa raskaaksi. Lähinnä odottelee sitä, että tulevan kierron sais säädettyä noilla keltsuilla kohdalleen,sinne vappuviikolle vaikka! Menee kyllä pitkäks kierto mun kohdalla.

Carris: Mulla siis Terolut 10mg aamuin illoin. Viime kierrossa tosiaan ihan kauheet oireet niin kropassa, kuin mielialassa.:devil10 Ja nyt vain ehkä pientä mielialojen vaihtelua!
 
Muokattu viimeksi:
Plussasi juuri ❤️toki erittäin realistinen olen tilanteelle, mitä vaan voi vielä sattua, mutta pakko oli tää teille kanssasisarille jakaatää oli luomukierto . Pitäkää meille peukkuja

Wauuu, onnea kovasti! :Heartbigred Oisko ne ollu sit ne macat taas, hehe :wink Täytyykin googlettaa, mikä juttu se on.. :smiley-angelic006 Pidetään peukkuja, että kaikki menisi onnellisesti loppuun asti! Positiivisia ajatuksia ja tietty niitä tarrasukkia teille :smiley-angelic003
 
Plussasi juuri ❤️toki erittäin realistinen olen tilanteelle, mitä vaan voi vielä sattua, mutta pakko oli tää teille kanssasisarille jakaatää oli luomukierto . Pitäkää meille peukkuja

Ihanaa!!!❤️ Toivottavasti kaikki menee hyvin ja peukkuja pidetään! Mahtavaa kun luomukierrosta tärppäsi mahdollisesti! Antaa toisenlaista toivoa myös taas tännekin suuntaan!
 
Hei.
Tuikku84 ja carris
Oikeassa olin. Kävin eilen lääkärissä ja eihän siellä mitään enään ollut. Kerkisin mä viikon olla tietoisesti raskaana. Se on enemmän kuin koskaan meidän kohdalla.

Toivottavasti Linnea 84 sinulla on parempi onni. Tarrasukkia sinne!
 
Takaisin
Top