Kiitos,Tsemppiä sulle ja toivotaan että inssin ajoitus olisi oikea.Pidetään peukkuja Heitsu! [emoji4] Mikä tilanne Herukalla?
Minä tulin juuri folliultrasta. Limakalvo 8mm ja folli 20mm. Huomenna inssi. Tänään kp13. Ehtiiköhän se folli karata? :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos,Tsemppiä sulle ja toivotaan että inssin ajoitus olisi oikea.Pidetään peukkuja Heitsu! [emoji4] Mikä tilanne Herukalla?
Minä tulin juuri folliultrasta. Limakalvo 8mm ja folli 20mm. Huomenna inssi. Tänään kp13. Ehtiiköhän se folli karata? :/
Vähä semmonen ”hälläväliä asenne” tähän mun endoepäilyyn sillä lääkärillä.
Toivottavasti sulla meni inssi hyvin!
[/URL]
Niin minäkin käytin yrityksen alussa.Nyt olisi viimeinen inseminaatio ja juon greippimehua.Apteekkista sanoivat että lääkkeillä ei ole yhteisvaikutuksia ja kysyin Mehiläisen chatissä vielä että onko vaikutusta lääkkeillä ja inseminaatiolla ei pitäisi olla haittaa.Silti mietin pitäisikö lopettaa vai odottaa folliultraa ja katsoa sitten ja kysyä ihan lääkärin kantaa asiasta.En tiiä miten tehä....Heitsu: kyllä Mä silloin joskus alussa join greippimehua mutta ei mulla ainakaan auttanut se mitään