Inseminaatio 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pidetään peukkuja Heitsu! [emoji4] Mikä tilanne Herukalla?

Minä tulin juuri folliultrasta. Limakalvo 8mm ja folli 20mm. Huomenna inssi. Tänään kp13. Ehtiiköhän se folli karata? :/
Kiitos,Tsemppiä sulle ja toivotaan että inssin ajoitus olisi oikea.
 
Tsemppiä Julianna! Jospa kuitenkin ois kaikki hyvin.

Triana: Mulla jäi edellisestä kierrosta Pregnyl sinne Oyssin jääkaappiin kun eivät pistäneetkään. [emoji3] Että kaippa ne sen tuikkaavat huomenna jos niikseen. Vaikka jos inssin tekee sama lääkäri kuin viimeksi ja sama joka tänään ultras, niin ei varmana pistetä. [emoji3]
 
Henta onpa jännä ku eivät pistäneetkään o_O Mullaki viimeks tympäsi siellä (Oysissa) se inssin tehnyt lääkäri, kun ei kommentoinut mitenkään munasarjassa olevaa endometrioomaa minkä toinen lääkäri näki pari päivää aiemmin.. Ja se sama lääkäri oli meillä siis ensikäynnillä tammikuussa, ja jo sillon oli joku ylimääränen möykky siellä munasarjassa :shifty: Vähä semmonen ”hälläväliä asenne” tähän mun endoepäilyyn sillä lääkärillä.
 
Henta, nainen. En oo kertaakaa ees törmänny siellä mieslääkäriin :grin Muoks. nimee en muista, mut tummat melko lyhkäset hiukset hänellä.
 
Triana, mulla on siellä ollu kolme hoitavaa lääkäriä! [emoji3] Luulen tietäväni kenestä puhut. Mulla on ollu nyt kahessa viimisimmässä ultrassa se mies ja teki myös viime inssin. Ans kattoa kuka tänään on! :D Inssiin just menossa.

Se mies on kyllä ollu mukava ja kuulemma tosi kokenut. Ainoa miinus, että ollu joka kerta sillä opiskelijoita mukana...:D
 
Henta: täällä folli ultra eilen ja oli alustavasti sovittu inssi myös tälle päivälle, mutta ma ultran jälkeen ei ollut follit kasvaneet mihinkään eli inssi siirtyi maanantaille ja sain gonal-f 75IU pistettäväksi eilen, tänään ja huomenna. Sunnuntaina pregnyl ja sitten taas odotellaan. Melkein ollaan kiertokamuja :) hyvä folli sulla. Miten meni inssi? Oliko hyvät simpat? :)
 
Herukka,Tsemppiä maanantaina olevaan inssiin.Itellä alkaa tänään Gonal-F:än pistäminen ja viikon päästä ultra.
 
Henta mulle on sattunu vaan 2 eri lääkäriä ja ei kertaakaan opiskelijoita :grin Ihmetyttää siksikin tää mun lääkärin välinpitämättömyys endoepäilyyn, kun löysin netistä vähä semmosta tietoa, että hän ois jopa vähä ns. erikoistunu siihen :wideyed: Toivottavasti sulla meni inssi hyvin!

Täällä nyt jännitellään, että ku mä alan pikkuhiljaa parantua flunssasta, ettei tulis miehellekki. Nimittäin jos hän joutuu alkuviikosta saikuttamaan töistä, niin ei mitenkään voi ottaa enää loppuviikosta sitä perjantaita vapaaksi Oysin reissua (inssiä) varten. Laskeskelin tuossa stressaantuneena jo ettei ainakaa tälle vuodelle päästä inssiin jos ei nyt onnistu :sad001
 
Herukka: Niin ollaan! :) Niin sää pistät Pregnylin etukäteen? Mitä lääkettä oot syönyt ennen ovista?

Inssi meni hyvin. Folli oli 21mm ja pistettiin Pregnyl nyt samalla. Miehen näyte oli jälleen loistava. Melkein 100% liikkuvia joista 89% A+B luokan siittiöitä.
Me vähän jo jatkojakin puhuttiin. Sillä hitaammalla IVF- kaavalla mennään, ettei liikaa innostu munasarjat. Nenäsumutteella alkuun ja sitten pistokset. Pyöreesti noin 500e maksaa nuo hoidot. Maaliskuulla viimistään alotellaan niillä, jos tämäkään inssi ei tuota tulosta. [emoji4]

Nyt Triana kaikki poppakonstit flunssankarkotukseen käyttöön! Tsemppiä!
 
Henta tosi hyvältä kuulostaa! Toivottavasti nyt tulee plussa eikä tarvi enää hoitoja miettiä! :) Eli noin 5kk ois sit nyt Oysissa ivf-jono? Meille ei oo niistä juuri mitään vielä puhuttu, sopimukset on toki jo alussa tehty. Varmaan ne ens kerralla meillekki niistä kertoilee lisää.
 
Henta,Toivotaan että inssi onnistaa ja plussaat ja ivf ei tarvitse :)
Triana,Nyt vain toivotaan että pääsette inssiin eikä flunssa yllätä.
 
Triana, sitä luokkaa joo...Vaan se kuulemma riippuu paljon siitä minkämuotoseen IVF:ään mennään. Jos nopeempi temposeen, niin sinne oli pidempi odotusaika.

Vaan nuopa selviää sitten, jos pitää soittaa tästäkin että menkat alko.
 
Henta: nyt kyllä kuulostaa niin lupaavalta että voisin pistää pääni pantiksi onnistumisen suhteen! Voikun Voikun <3 joo pregnylin laitan Su iltana ja ma tehdään inssi klo 9 aamulla. Voikun mun follikkelit ois myös noin isot kun sulla oli. Turhauttavaa kun ei tiedä mistään mitään koko vloppuna pläh :( söin letroja kp 3-7 2tbl. Jännää sinäänsä, että letroilla kasvu jämähtää ja sitten luomuna folli kasvaa normaalisti. Tiedä näitä. Maanantaita odotellessa :)
 
[url=http://aijaa.com/vJWVgt][/URL]

Täällä gonal f avustuksella aika muhkea o+. Pistin just irrotuspiikin, huomenna inssi. Voikun Voikun olisi follit kasvaneet yli 20mm :smiley-angelic001

Yö oli ihan hirveä! Levotonta aluksi kun mentiin nukkumaan ja sitten klo 04 juoksin vessaan oksentamaan koko vatsan täydeltä. Oli ihan samanlainen fiilis kun ruokamyrkytyksessä, mutta herätessä ei ollut enää mitään.
 
Heitsu: kyllä Mä silloin joskus alussa join greippimehua mutta ei mulla ainakaan auttanut se mitään
Niin minäkin käytin yrityksen alussa.Nyt olisi viimeinen inseminaatio ja juon greippimehua.Apteekkista sanoivat että lääkkeillä ei ole yhteisvaikutuksia ja kysyin Mehiläisen chatissä vielä että onko vaikutusta lääkkeillä ja inseminaatiolla ei pitäisi olla haittaa.Silti mietin pitäisikö lopettaa vai odottaa folliultraa ja katsoa sitten ja kysyä ihan lääkärin kantaa asiasta.En tiiä miten tehä....
 
Takaisin
Top