Inseminaatio 2017

Mulla ei ole vielä alkanut, mutta odotan kiitä alkavaksi viim maanantain. Olen tehnyt hyvin epämääräisiä raskaustestejä kyseenalaisin merkityksin :eek:
 
Heitsu: Juu. Uutta putkeen vaan vielä tämän kerran. Sitten siirrytään mekin IVF- jonoon, jos kolmaskaan inssi ei tuo tulosta. Soitan huomenna polille ja folliultraa varmaan viikon 41 alkuun.

Herukka: Kyllähän nuissa jottain näkyy! Toivotaan että saisit viivan ihan testiajalla lähipäivinä ja vahvempana. Tsemppiä! [emoji4]
 
Heippa tinkanen! Ootteko miettiny luovuttajan vaihtoa vai oliko sama luovuttaja kaikissa insseissä?
Ja oon ymmärtäny et naispareille tehdään hurjan monta inssiä, koska heteropareilla tavallaan yrityskertoja tai yhdyntöjä useampia niin ei tarvi olla välttämättä mitään ongelmaa vaikka ei oo tärpänny. Ja ivf kuitenkin rankka hoitomuoto.
 
Meillä ollut kaksi luovuttajaa 4+5 ja viimeksi oli uusi, jolla jatketaan nyt seur.kierto.

Ja niinkuin sofiask totesi, naispareilla ei ole muuta yritystä kuin hoidot, tai meillä ainakaan. Ja toki ivf on houkutellut, mutta se rankkuus huolettaa, ja se että jos kuitenkin onnistuisimme kevyemmillä...
 
Tinkanen: Tänään aamulla tein precheck testin joka näytti 25IU negatiivista. tuo testi minkä tein oli 10IU. Mutta ilmeisesti jotenkin viallinen kun testi ajan jälkeen tuli vasta tuo.
 
Tilanteen päivitystä omalta kohdalta:

Eli viime pe tosiaan kävin folliultrassa ja siellä näkyi oikealla (tuubattomalla) puolella yksi n. 7mm follikkeli. Vasemmalta löytyi kaksi 7-8mm follikkelia. Määrättiin pistelemään pe-su 75 IU Gonal F ja ma taas ultraan. Pe myös todettiin, että kohdun limakalvo oli ohuehko.

Eilen taas ultrattiin. No pistokset oli pikkasen auttanut, sillä selkeästi isompi n. 12mm folli vasemmalla (jee!). Limakalvo oli pikkasen paksuuntunut, ja nätti kolmekerroksinen kuulemma.

Nyt vielä keskiviikkoon asti iltaisin 75IU Gonal F ja to Pregnyl. Perjantaina inssi. Pyynnöstä sain Gonapeptyliä pistettäväksi 6 pv inseminaatiosta, kun ensimmäisessä inssissä kuitenkin tuli plussa, ja silloin pistin sitä. Kaikkea oon valmis kokeilemaan, että se plussa vaan tulisi, mut en tiedä sitten. Ajatukset seilaa positiivisesta, iloisesta tunteesta, että nyt onnistuu siihen maansa myyneeseen ettei minulle koskaan suoda omaa lasta. Äh..
 
Tilanteen päivitystä omalta kohdalta:

Eli viime pe tosiaan kävin folliultrassa ja siellä näkyi oikealla (tuubattomalla) puolella yksi n. 7mm follikkeli. Vasemmalta löytyi kaksi 7-8mm follikkelia. Määrättiin pistelemään pe-su 75 IU Gonal F ja ma taas ultraan. Pe myös todettiin, että kohdun limakalvo oli ohuehko.

Eilen taas ultrattiin. No pistokset oli pikkasen auttanut, sillä selkeästi isompi n. 12mm folli vasemmalla (jee!). Limakalvo oli pikkasen paksuuntunut, ja nätti kolmekerroksinen kuulemma.

Nyt vielä keskiviikkoon asti iltaisin 75IU Gonal F ja to Pregnyl. Perjantaina inssi. Pyynnöstä sain Gonapeptyliä pistettäväksi 6 pv inseminaatiosta, kun ensimmäisessä inssissä kuitenkin tuli plussa, ja silloin pistin sitä. Kaikkea oon valmis kokeilemaan, että se plussa vaan tulisi, mut en tiedä sitten. Ajatukset seilaa positiivisesta, iloisesta tunteesta, että nyt onnistuu siihen maansa myyneeseen ettei minulle koskaan suoda omaa lasta. Äh..
Tsemppiä kovasti ja toivotaan että tämä tärppää teillä :)
 
Moikka,

En tiedä muistetaanko mua enää mutta ajattelin tulla jakamaan iloiset kuulumiset :)
Takana kuusi inssiä, joista kolmas oli tuulimunaraskaus ja nyt tämä viimeisin onnistui jälleen. Toivottavasti pysyy kyydissä tämä Tyyppi :Heartred

Meillä alkoi jo usko (ja rahat) loppua. Ollaan naispari, joten maksettiin kaikki hoidot itse. Kotona hengailee mukana myös esikoinen 2v1kk, joka sai myöskin alkunsa inssillä (silloin kaksi onnistui, ensimmäinen meni kesken) onnistuin kuin onnistuinkin imettämään häntä hoidoista huolimatta eikä se tuntunut vaikeuttavan hedelmöittymistä :notworthy

Älkää menettäkö toivoanne, tsemppiä kaikille ja hurjasti plussatuulta :Heartpink
 

Liitteet

  • IMG_20171008_212143.jpg
    IMG_20171008_212143.jpg
    941.5 KB · Katsottu: 156
Takaisin
Top