Inseminaatio 2017

Henta ja Heitsu: Moikka typyt. Ei ole uutisia. Menkat alkoi. Nyt menossa kp 7. Huomenna meen folli ultraan. letroja ottanut 2tblt kp 3-7. Tää on meijän vimppo inssi. Eikun ajatukset vaan pankkiin ja kalliisiin hoitoihin..
 
Täällä kp2 (yk30), kierto jäi vaan 23 päiväiseksi. Oli siis välikierto, tähän tehdään viimeinen inssi ja otan taas letrot kp3-7. Usko raskautumiseen täysin nolla, ja ahdistaa tosi paljo ajatus jopa puolen vuoden jonottamisesta ivf:ään :sad001
 
Triana ja Herukka,Tsemppiä teidän viimeiseen inssiin.Ollaan samassa veneessä.Meillä myös tässä kierossa viimeinen inssi.Toivotaan että tärppää ettei kuitenkaan tarvii mennä ihan ivf hoitoon.
 
Vähän jo kerroin Trianan ja Herukan viestiin että täällä nyt menossa 1kp ja viimeinen inssi tässä kierossa.
 
Miten nopeaa teille soitetaan poliklinikoilta?Oon odotellut aamu 8 asti soittoa ja vielä ei mitään tai no onhan tässä tunteja aikaa soitella jos 16:00 menessä hoitaja soittaa.
 
Miten nopeaa teille soitetaan poliklinikoilta?Oon odotellut aamu 8 asti soittoa ja vielä ei mitään tai no onhan tässä tunteja aikaa soitella jos 16:00 menessä hoitaja soittaa.

Oysissa on se takaisinsoittojärjestelmö, eli ku soitan sinne niin automaatti vastaa ja kertoo monelta hoitaja soittaa mulle. Eiköhän sulle vielä tänään tuu puhelu :shy:
 
Oysissa on se takaisinsoittojärjestelmö, eli ku soitan sinne niin automaatti vastaa ja kertoo monelta hoitaja soittaa mulle. Eiköhän sulle vielä tänään tuu puhelu :shy:
Täälläkin sama homma täällä missä me ollaan hoidoissa.Ei kyllä koskaan oo jäänyt soittamatta niiden.
 
Onnea kadonnut! :) Heitsu, täällä viiminen inssikierto meneillään. Torstaina folliultra ja jos viime kiertoon on vertaaminen, niin inssi ens viikon alkuun. Jos ei tärppiä tästäkään, niin IVF- jonoon. Vähän vaikea on minunkaan inssin onnistumiseen uskoa. :/

Tsemppiä meille kaikki viimistä inssikiertoa käyville!
 
Heippa omaa napaa tässä!

Folliultrassa käyty. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan kasvaneet oli oikealla puolella. Siellä oli kolme follia 16mm, 15mm ja 14mm suurimmat. Mulla nyt kp 8. Inssi tehdään joko torstaina (kp11) taikka perjantaina (kp12) viimeistään.

Ovulaatiotestejen tekemistä siis piisaa täällä. Jos ke illalla o plussa niin torstaina toimenpide. Kiitos ja aamen :)
 
Henta,Toivotaan kuitenkin kaikesta huolimatta että inssi onnistuisi ja plussaat.
Herukka,Mukavaa oviksen plussaus hetkiä.
 
Tämän viimeisen inssiin itellä odotukset on korkealla kun viimeksi myös kävi niin että viimeinen inssi toi plussan meille ja tässä oli välikierto ja kohdunlimakalvon paksuuntumis ongelma ehkä on voinut parantua kun on välissä ollut kierto missä ei ole ollut käytössä lääkkeitä.Kysyin vielä polilta ja apteekkista että onko haittaa jos juon greippiä samaa aikaa kun on hoito kierto menossa niin sanoivat että ei ole estettä :)
 
Pidetään peukkuja Heitsu! [emoji4] Mikä tilanne Herukalla?

Minä tulin juuri folliultrasta. Limakalvo 8mm ja folli 20mm. Huomenna inssi. Tänään kp13. Ehtiiköhän se folli karata? :/
 
Henta, hyvältä kuulostaa! :happy: Tuleeko sulle vielä irrotuspiikki? Toivottavasti ei folli karkaa, ja toisaalta vaikka se ehtiskin irrota, niin onhan se vielä hyvän aikaa hedelmöittymiskykyinen.

Täällä kp5, letrot alotettu kp3. Kauheessa flunssassa ollu sunnuntaista asti, alkaa jo riittämään tää sohvalla makoilu :grin Tuntuu, että päivät matelee. Keskiviikkona sitte ultraan kattoo päästäänkö viimeseen inssiin tässä kierrossa.
 
Hei, taidan tulla tänne taas bumerangina takaisin. Sillon joulukuussa inssi tuotti tulosta, meni kuitenkin kesken rv8+3, huomattiin vasta rv11+3.
No toinen inssi ei tuottanu tulosta.
Nyt rv10+4 samanlainen olematon vuoto alkoi kun tossa keväälläkin kkm:ssä, ilman mtn kipuja. Huomen varmistuu, mut itse oon jo menettäny toivoni, et kesken tääkin on varmasti menny.
Eli, jos 2/3 inssistä on saanu meillä raskauden edes toks hetkeks alkamaan, niin jatketaankohan mulla insseillä, vai siirrynköhän suoraan ivf hoitoihin sit kun tää on ohi??
 
Julianna kunpa siellä olisi kuitenkin kaikki hyvin :smiley-angelic001
En osaa valitettavasti arvailla, miten teillä jatkot menee jos nyt on kkm. Tsemppiä kovasti!
 
Takaisin
Top