Yritän nyt sinnitellä testaamisen suhteen sinne ainakin dpo 10-12, ettei ainakaan Pregnylplussaa tulisi :) Eli viikonlopun jälkeen voisi testata, mutta oon koko ensi viikon toisella paikkakunnalla ja tärkeä viikko muiden asioiden kannalta niin siinä on riskinsä, että viikko menee ihan plörinäksi keskittymisen kannalta jos tulos olisi kumpi tahansa (toki aivan eri fiiliksissä jos olisi plussa <3). Torstai olisi siis ohjeenmukainen testipäivä, mutta jos menkat ei ole alkaneet JA malttaisi odottaa niin perjantaina voisi testata, niin pääsisi iltapäivästä kotiin oli uutiset kumpia tahansa. En mä ainakaan voisi pitää mieheltä salassa plussaa montaa päivää, enkä missään nimessä haluaisi kertoa puhelimessa.
Noh, katsotaan miten käy [emoji4]
kadonnut, Mä oon yrittänyt elää inssin jälkeen mahd. normaalia elämää. Eli jos ruoan kanssa olisi viiniä niin varmasti ottaisin lasillisen tai max kaksi jos maistuisi. Niin kauan ja usein tullut käyttäydyttyä aikaisemmissa kierroissa kuin olisin raskaana (ja siis turhaan), että ennen kuin oon oikeesti, niin yritän nauttia elämästä ja tiedän etten tee vahinkoa millekkään. :)