Inseminaatio 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä tuo plussalta näyttäisi, koska eihän siihen mitään jälkeä muuten tulisi jos ei raskaushormonia olisi erittynyt! <3 Ihanaa, onnea MuuMuu! Ehdottomasti vaikutti omiinkin fiilikseen onnistumisuutinen, mahtava ilon piikki tähän harmaaseen päivään :)

Mun ohjeissa muuten lukee, että testipäivä olisi vasta 16 päivää inssin jälkeen. Mitä teille on ohjeistettu? Tuo on varmastikin varman päälle otettu ohjeistus, mutta kiinnostaisi tietää onko ohjeistuksissa miten eroja.
 
Meillä Naistenklinikalla testipäivä on ollut inssistä tasan kolmen viikon päästä.
Tosin, kuka sen kolme viikkoa jaksaa todellisuudessa odottaa? :wink
 
hmpp No niinpä! Täytyykin tilata testejä valmiiksi... :D Mutta aina samat ajatukset ton testaamisen kanssa... Pitäisi malttaa, ettei pettyisi turhaan, ja itsehän yleensä oon pettynyt monta kertaa kun hätäillyt testaamaan ajoissa, mutta en kuitenkaan ole luottanut varhaiseen negaan niin pettynyt vielä kerran tai kaksi viikon sisällä uudelleen uusien negojen myötä. Hölmöä, mutta minkäs teet kun toivoo niin kovasti. :/
 
ValkoinenOrkidea: Itelle lääkäri sano, että inssistä tasan 2 viikkoa (14 päivää) ja raskaustesti. Teinkin herkällä (4 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää) testillä juuri tuon aikaisen testipäivän takia. On tuolla kaapissa tuommoinen normaali testikin, jonka teen to tai pe aamusta. Ja aikaisemmin kirjoittelin, että tänään olisi kp24, mutta onkin kp26! Ja kiva kuulla, että on positiivinen vaikutus monelle omasta plussasta. :)
 
Mulle on ohjeistettu aiemmin aina 2vko (14päivää) inssistä, mut tällä kertaa poikkeus koska ovulaatio tapahtus näin myöhään eli vasta 16päivän jälkeen :)
 
Onnea MuuMuu! :) Plussauutiset tuo toivoa itsellekin, että näillä hoidoilla vois onnistua. Täällä vielä kaksi viikkoa piinailua. Meillekin naikkareilla sanottiin, että 3 viikon päästä inssistä voi testata.
 
Hei, vähä ot mut ihan mielenkiinnosta utelen että millainen alkoholipolitiikka teillä on ollu inssin jälkeen?

Tänään luvassa kalaa ja valkoviiniä ja pohdin tässä, et ottaisko lasillisen.. Herättää aika paljon kysymyksiä, jos tälläne viininlipittäjä yhtäkkiä kieltäytyy.. :D
 
Kiitokset, kissankäpälä! :) Tänään kyllä säikäytti suuresti, kun tuli rusehtavaa vuotoa. :'( no ei kun yksityiselle aikaa ultraan, ja mitä ilmeisemmin kaikki on hyvin.. Pari viikkoa pakko piinailla, ennen kun varmistuksen saa..
 
Yritän nyt sinnitellä testaamisen suhteen sinne ainakin dpo 10-12, ettei ainakaan Pregnylplussaa tulisi :) Eli viikonlopun jälkeen voisi testata, mutta oon koko ensi viikon toisella paikkakunnalla ja tärkeä viikko muiden asioiden kannalta niin siinä on riskinsä, että viikko menee ihan plörinäksi keskittymisen kannalta jos tulos olisi kumpi tahansa (toki aivan eri fiiliksissä jos olisi plussa <3). Torstai olisi siis ohjeenmukainen testipäivä, mutta jos menkat ei ole alkaneet JA malttaisi odottaa niin perjantaina voisi testata, niin pääsisi iltapäivästä kotiin oli uutiset kumpia tahansa. En mä ainakaan voisi pitää mieheltä salassa plussaa montaa päivää, enkä missään nimessä haluaisi kertoa puhelimessa.

Noh, katsotaan miten käy [emoji4]

kadonnut, Mä oon yrittänyt elää inssin jälkeen mahd. normaalia elämää. Eli jos ruoan kanssa olisi viiniä niin varmasti ottaisin lasillisen tai max kaksi jos maistuisi. Niin kauan ja usein tullut käyttäydyttyä aikaisemmissa kierroissa kuin olisin raskaana (ja siis turhaan), että ennen kuin oon oikeesti, niin yritän nauttia elämästä ja tiedän etten tee vahinkoa millekkään. :)
 
Ällövaroitus!
Onko muilla tullut inssin jälkeen veristä vuotoa? Mulla eilen illalla aamuisen inssin jälkeen tuli aivan kirkasta verta kirkkaan liman seassa. Sama homma tänään iltapäivällä. Ja veri on siis ihan tuoretta eikä mitään kuivunutta eiliseltä. Edellisistä insseistä ei mitään vuotoja ollut...
 
Ahma, ei oo kyllä tullu muutaku iha jotain ruskeaa tuhrua vähän. Siitäkin lääkäri varoittanut ennakkoon,että katetri raapaisi kohdunsuuta ja siitä voi tulla..

Huh mulla on iha kauheat kivut parhaillaan. Inssi oli eilen ja niin kovasti särkee vasenta munasarjaa. Ihanku tulis ovulaatio uudelleen, kauhee kipu :(
 
Ahma mullakin tuli tämän inssin jälkeen! Ja vieläpä aika paljon! Ensimmäistä kertaa... :O Ja heti inssin jälkeen myös ja samalla tuntui, että kaikki siittiöt valuikin pois :/
 
Pari päivää masistaukoilua täältä ja heti tapahtuu.. Ensin kiitokset tsempeistä:) lämmittää mieltä ja piristää muuten huonon olon keskellä..

MuuMuulle ihan hirmusesti onnea ja tsemppiä jatkoon. Toivottavasti kaikki menee hyvin:signs003

Jaksamisia piinailijoille! Toivottavasti plussatuulet osuu kohalle mahdollisimman monella:)

Ite lasken täällä päiviä siihen et alotan taas oviksen tikuttelun ja toivon parasta, ettei osu viikonlopulle, kun ei näistä omista kierroista enää osaa ennakkoon sanoa mitään. Jos nyt ois kuitenki parempi onni, eikä lipsahtais ohi. Polillakin sovittiin edelliskerroista oppineena, et seuraava inssi tehään samana päivänä, kun testi näyttää plussaa.. Mieluummin vähän etuajassa, kun se, et livahtaa ohi.. Saa kyllä hetken vielä ootella, kun menee varmaan se viikko-kaks, mut testailu alkaa sitte ens viikolla
 
Kiitokset, Nasukka! :) Ja tsemppiä sinne! Eilen tosiaan testasin illalla uudemman kerran (parin tunnin pidättelyn jälkeen) ja vahvemmat viivat pärähtivät. Kai se on uskottava, että raskaana ollaan..

Jännitän täällä taustalla jokaisen puolesta ja edelleen pidän peukut pystyssä ja muut sormet ristissä, että teillekin ne plussat pärähtäisivät! :) Hurjasti onnea jokaiselle koitokseen! :Heartred
 
Terve taas täältäkin! Pieni tauko ollut kirjoittelussa kun viimeisten menkkojen jälkeen tuli jotenkin totaalinen luovutusolo. Käytiin ekalla lkr käynnillä ja luulin, että sitten alkaisi tapahtua, mutta ei.. Taas uusi lähete ja nyt sitten odotellaan ilmeisesti useampi kuukausi kutsua polille. Ei kyllä mieltä lämmitä ei yhtään.:shifty:
Ovulaatio oli viime vkolla to-la, tarkkaa päivää en tiedä koska en jaksanut testailla reissussa. Nega olo on kyllä taas eli eiköhän ne menkat ala ensi viikon lopulla. Ja tänään alkoi tutut kohdun kuumottelu ja lievä kipuilu mikä taitaa myös uumoilla sitä negaa.
Miettii vaan, että miksei tämä voi jo onnistua.

Onneksi parin viikon päästä alkaa työt, joten ei ehkä kokoaikaa tarvitse miettiä menkkoja-ovulaatiota-menkkoja.

Tsemppiä piinallijoille ja onnea plussanneille!
 
ValkoinenOrkidea: On nyt ja oli jo ennen testausta, mutta kun en osannut yhdistää raskauteen. Sellaista menkkamaista jomottelua alavatsassa, alaselkä kipeä, tissit kipeät, (ARMOTON vitutus, joka oli rajumpi, kuin yleensä mutta se onneksi poistunut.) kylmä, siis ihan luihin kolottaa ja kauhea jano! Kylmyyden ja janon ajattelin johtuvan flunssasta, mutta muut oireet ajattelin, että menkat ovat alkamassa.

Ja Hemmis_: sinulle voimia ja tsemppiä. <3
 
Tulempas nyt tännekin seurailemaan :) Meillä ensimmäinen inssi takana ja kp2 menossa, ei siis tärpännyt ekasta. Ensi viikolle varattu ivf-hoidon suunnittelukäynti ja samalla ultrataan. Mulla on siin letrozolit käytössä ja varmaan nyt vielä ainakin yksi inssi kokeillaan ennen kuin aloitetaan ivf.
Te joilla on inssin avulla tärpännyt niin monennellako kerralla onnistui?
 
Takaisin
Top