Inseminaatio 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa seurailemaan Babe!

Mulla tärppäs esikoisesta molemmilla yrityksillä. Eka meni vaan kesken. Toista lasta yritetään ja nyt toinen yritys meneillään ja piinailu. Testipäivä vasta 16.3 :)
 
Kuinka kauan teillä on näkynyt pregnyl tikuttaessa? 10 pv taitaa olla se varoaika, mutta miten teillä? Kadonnut; onko sinulla ollut mitään tuntemuksia? Mulla on ollut inssistä lähtien, mikä johtuu varmaan tuosta pregnylistä. Tänään tuli uutena oireena kylläkin aivan järkyttävä pahoinvointi [emoji53]
 
Sarahe: mä en tiiä tosta pregnylistä, ku laitettiin ekaa kertaa. Ihan vieras hommeli siis.. Ei oo ollu muutaku kovaa kipua ja vitutusta :-D pitäs alottaa tänää viel luget, äääh en tykkää yhtään. Niistä tuli ainaki viimeks oireilua, epämääräistä oloa koko ajan :/
 
Mulla oli Pregnyl ainakin eilen hävinnyt, kun mielenkiinnosta testasin. Negaa näytti ja Pregnyl pistetty viime viikon to. Eli viikon päästä ei enää näy plussana ainakaan itsellä :)
 
Kuka mahtoikaan pohtia sitä alkoholin käyttöä, en muista, mutta mä kyllä pyrin elämään suht normaalisti kokoajan. Ei kyllä hirveästi tule alkoholia muutenkaan käytettyä, että tarttis vähennellä käyttöä :wink
 
No niin... Taas alkoivat menkat. Ja alkoivat kesken työpäivän, että vaikea keskittyä töihin enää sen jälkeen. Yrittää vessassa raapia itsensä jotenkin kasaan, että jaksaa puristaa vielä loppupäivän. Vaikka mua ei itkettänyt, niin olisin vaan tahtonut olla hetken yksin.

Tämän jälkeen vielä yksi inseminaatio ja sitten siirrytään raskaampiin hoitoihin... Voi että mä toivon, että tän vikan inssin kohdalla tapahtuisi ihme.

Ollaan siis sovittu lääkärin kanssa, että kuusi inssiä ja sitten IVF. Pää on aika tyhjä nyt. Viikonloppuna töitä, joten siinähän se menee, päivä kerrallaan.

Tsemppiä meille kaikille! Olen lukenut kaikkien teidän viestit ja ymmärrän niin hyvin nuo fiilikset, kun välillä masentaa, pelottaa, surettaa, toivoo ja kaikkea siltä väliltä. Ja kun ei vaan jaksaisi enää mitään niistä ja toivoisi, että prosessi olisi jo päätöksessä ja plussa tikussa. Ihanaa, kun MuuMuu sai plussan ja saihan Hellukin.

Uuteen nousuun vaan, vaikka hetken rämpisikin!
 
Kyllä sitä itseään kiduttaa kun löysin apteekista testin jolla voi testata jopa 6 päivää ennen, niin olihan se pakko ostaa. Nyt tein sen 5 päivää ennen oletettuja menkkoja ja negaahan se näytti. Eli hirveä pettymys ja paha mieli....mutta mitä jos se vielä muuttuisikin plussaksi. Hirveää itsensä kiusaamista
 
Muokattu viimeksi:
Tänään on viikko inseminaatiosta. Tänään on tullut vähän verta, jota ei koskaan aiemmin ole kierroissa tullut. Mitä lie. Toiveajattelin, että liittyisi jotenkin kiinnittymiseen. Edelleenkin on lisäksi jatkuvaa nipistelyä vatsallakin. Saapa nähdä [emoji1]
 
Sarahe, mulla kans viikko inssistä ja oireina arat nännit. Tosin niin ne on olleet aiemminkin, joten en iloitse vielä. Eilen pyyhkiessä vähän vaaleanpunaista vuotoa, mitä lie.
Ollaan reissussa thaimaassa ja tekis mieli ostaa matkalaukullinen vauvajuttuja kotiin viemisiksi :)
 
Mulla kans kohta viikko inssistä, mutta ei mitään oireita. Paitsi ihan jäätävä vitutus elämää kohtaan :D ei vaan aika kulu. Ärsyttävää odottelua
 
Mulla kohta kaksi viikkoa inssistä ja loppuviikosta viimeistään odottelen menkkoja alkaviksi... Ihan negaolo, hyvin olemattomat oireet. Kävin just ostamassa Multivita Raskaus ja imetys-tabuja + E-vitamiinia lisäksi ensi kierron avuksi... Eihän noista tietenkään haittaa ole jos vaikka raskaana olisinkin (tietenkin se pieni toivo elää taustalla), mutta olenpahan valmistautunut myös seuraavaan. Toivotaan kuitenkin, että meillä oireettomilla ja oireilevilla kaikilla tärppäisi :)
 
ValkoinenOrkidea: täällä myös kohta 2 viikkoa kulunut ja negaolo täälläkin. Silti mietin, että joko vkloppuna testailen jos ei ala menkkoja kuulumaan.
 
Uusi ilmoittautuu.Tässä kierrossa päästiin viimein tosi toimiin. Aloitettiin gonal-f ja pregnyl irroituspiikkinä. Inseminaatioon ei sitten päästykään kun ovis osui lauantaille. Eli ajoitetuilla yhdynnöillä mentiin. Lugesteronit aloitin dpo 2 ja dpo 13 asti olisi tarkoitus jatkaa.Täällä piina viikko käynnissä. Dpo 9 mennään ja lauantaina saisi aikaisintaan testata.
 
Tänään takana inssin suunnittelukäynti ja koska menossa kp 8 niin tähän kiertoon tarkoitus yrittää ekaa inssiä koska jokainen kierto on kotiinpäin tän endon kans kilpaillessa.uuden jännän äärellä ollaan siis ja yritän pitää jalat maassa ettei alkais toivoa aivan liikoja..
 
ValkoinenOrkidea: onko lisä E:stä jotain tutkittua hyötyä raskautumista ajatellen? Että suunnistanko NYT päivystävään apteekkiin :joyful:

Mä syön myös jotain raskausvitskua ihan jo sen foolihapon vuoksi ettei montaa nappia tarvihe ottaa. Itse syön vähän huononlaisesti ja kiitos vatsavaivojen, luulen ettei ravintoaineet imeydy niin hyvin mitä voisi. Nyt mietin, että ottaisiko hiukka lisää B-ryhmän vitamiineja vielä.

Join jopa greippimehua pari kiertoa..enää ei jaksa kiusata itseään sillä hirveellä litkulla :hilarious:

Rupesin tuossa pohtimaan, että onkohan menkkojen vuodon määrällä jotain tekemistä limakalvon paksuuden kanssa? Mulla on aika niukka vuoto ja niukentunut tässä muutaman kuukauden aikana vähän lisää. Ennen kuitenkin (ennen esikoista) oli ihan kohtuullinen vuoto. Ja pointtina se, että jos limakalvo on liian ohut siihen minkään kiinnittyä:bored: Tähän mennessä tehdyt testit on kuitenkin olleet ok (verikokeet).
 
Hemmis; Mulla on aina todella niukka vuoto ja kestääkin vaan pari päivää. Limakalvo on kuitenkin ollut aina hyvän paksuinen, että minulla ei ainakaan niukilla kuukautisilla ole yhteyttä siihen.
 
Uusille tervetuloa!

Piinailuporukalle tsemppejä. Teitähän on nyt monta siellä jännäämässä =) Toivottavasti niitä plussia alkaa ilmaantumaan lisää tähän ketjuun..

Parin viikon lomailun ja sairaslomailun jälkeen pitkästä aikaa töihin. Ihan mukavaa kun on vähän muutakin ajateltavaa välillä. Tosin oviksen tikuttelu alko tänään.. Jännityksellä ootan, et kuin monta päivää tällä kertaa saa tikuttaa. Sen verran sekasin ollu kierrot et mikä tahansa välillä kp 9-kp 17 ois ihan normaali.. Kunhan nyt ei viikonlopulle osu, ni hyvä ja tietty mitä aiemmin ni sen parempi..
 
Takaisin
Top