Inseminaatio 2017

Meillekin annettu ohjeeksi että 2 viikkoa inssistä. Vaan eipä ole tarvinnut testejä tuhlailla, vuoto on alkanut jo 2 päivää ennen kuin kaksi viikkoa on täyttynyt.

Meille ei siis toinenkaan inssi tuottsnut tulosta. Jahka täältä Espanjasta kotiudun, soittelen suunnitteluaikaa IVF:ään. Jos aikataulut pitää, IVF tehdään viikolla 45.

Kaikille siis tsemppiä tänne, toivottavasti tännekin saadaan plussia! :)
 
Testi tehty ja negatiivinenhan sieltä tuli kuten epäilinkin. Tammikuussa varmaan vasta seuraava inssi kun loppuvuosi on niin kiireinen. Miehen kanssa puhuttin, että jos ei seuraavakaan onnistu niin ensi kesänä kovempiin hoitoihin ja se oli sitten siinä. Toki onhan tässä monta kuukautta aikaa. Mutta kyllä sitä vaan miettii, että missä se vika piilee :sad001
 
Mulla ois huomenna kaks viikkoa inssistä. Ei mitään merkkejä menkoista toistaiseksi. En oo nyt tästä inssistä lipsunu etukäteen testailemaan...Ohjeita on näköjään yhtä monta kuin on antajaa. [emoji4] Meille eka inssissä sanottiin että 2vko jälkeen testaus ja nyt taas toista. Taidanpa rauhassa ootella vklopun yli. :)
 
MuuMuu,Miten teidän hoidot on lähtenyt menemään?

No itellä on nyt huomenna folliultra, siitä selviää taas, että kummalla puolella (vai molemmilla, kuten suunnitelma olisi) folli kehittyy.

Lääkityksenä kp 3-7 oli Letrozol 1tbl/pv, niinkuin ennenkin, mutta kp8-> Bemfola vaihdettiin takaisin Gonal F: n. Annostusta nostettiin 50 yksiköstä ensin viimekierron 62,5: n ja nyt sitten 75: n.

Huomenna siis ollaan viisaampia, kuinka edetään.
 
No itellä on nyt huomenna folliultra, siitä selviää taas, että kummalla puolella (vai molemmilla, kuten suunnitelma olisi) folli kehittyy.

Lääkityksenä kp 3-7 oli Letrozol 1tbl/pv, niinkuin ennenkin, mutta kp8-> Bemfola vaihdettiin takaisin Gonal F: n. Annostusta nostettiin 50 yksiköstä ensin viimekierron 62,5: n ja nyt sitten 75: n.

Huomenna siis ollaan viisaampia, kuinka edetään.
Tsemppiä huomiseen!
 
Hentalla samat meiningit kun meikäläisellä. En vaan tiedä viittinkö testata huomenna vaan teenkö samoin kun sinä. Mielummin voisi odotella niitä menkkoja, eli myös viikonlopun yli :) onko mitään poltteluja ollut?
 
Herukka: Ei oo kyllä ollu mitään ihmeellistä. Päätin, etten tässä kierrossa edes 'kuulostele' itseäni sillä lailla. Ei sitten niin pety, jos ei tärppää. :) Oon onnistunu tosi hyvin olla aattelematta koko asiaa! Ollu niin hulinata ja paljon muuta mietittävää. Mites siellä? :)
 
Henta: kp 5-8 munasarjapolttelun jälkeen ei ole ollut muuta oikeestaan kun eilinen vatsan super turvotus ja sellanen olo, että menkat alkaa ihan seuraavalla sekuntilla. Tänään tosiaan testipäivä ja tein viimeisen rfsu testin mikä löytyi kaapista. Testi näytti tietenkin negatiivista. En oikein tiedä mikä järki tossa testipäivässä on, koska yleensä pitää aina odottaa menkkojen alkuun. Mulla menkkoihin vielä 4pv. Mä oon myös hyvin pysynyt vahvana, enkä oo oikein tätä asiaa ajatellut. Nyt vaan oli 3 follia inseminaatiossa, niin olisi ajatellut, että kun oli tripla mahdollisuus niin olisi tärpännyt. Nooh katsotaan vielä maanantaihin :)
 
Mulle annettiin ohjeeksi mennä verikokeeseen 14 pv inssistä (eli dpo 14) Ivf:ssä oli verikoe 14 pv alkionsiirrosta (mikä on jo dpo 16)
 
Moikka, saako liittyä keskusteluun?

Taustaa sen verran että naispari. Yritystä kuusi vuotta, "silloin tällöin", aktiivisempaa nyt vuoden 2017 aikana, 2017syksyllä käyty peräkkäin 2 inssissä... eli siis takana yli kymmenen inseminaatiota....

Täällä aiemminkin olen kirjoitellut, mutta jättänyt taka-alalle stressin poistoksi. Nyt taas kun kolmas peräkkäinen inssi epäonnistumisien jälkeen ALKAA USKO loppua, ja tunnen tarvitsevani itse tukea! Josko tätä alkaisi jälleen seurailla ja saada vertaistukea! Vielä en ole yhtää kerinnyt lukemaan juttujanne, mutta aion ehtiä pian, halusin vain kirjoittaa ensin.

Täällä kp3 ja suunnitelmana inssi letroilla. Ensimmäiset 7,5mg napattu tänään.

Ja niin taustaa vielä sen verran, minussa kaikki ns. Kunnossa, huoh, pitäisi olla, vaan ei tärppää... viimeksi viimekierrossa otettu kaikki mahd. Verikokeet oli ok. Paitai ig a ilmeisesti puuttuu, mikä lääkärin mukaan voi olla että minulta on puuttunut aina, koska mitään liikaa infektio herkkyyttä ei ole yms miten se voisi oireillakkaan. Onko kellään tästä kokemuksia?

Huh, heti helppas [emoji8]
 
Tinkanen, pitkä tie on teilläkin jo takana :sad001 tosta iga:sta en osaa sanoa mitään, vaikka multakin on se otettu. Tuskin kannattaa huolestua vaikka se puuttuu. Aika monta inssiä olette jaksaneet käydä! :O Oletteko ajatelleet että ivf voisi jossain vaiheessa olla vaihtoehto? Onhan se toki kalliimpaa, mutta onnistumisen mahdollisuudet olisivat myös aika paljon paremmat ja siinä selviäisi myös mikä on sun munasolujen laatu. Tsemppiä!

Ja anteeksi, jos jotakin häiritsee että heilun täällä keskustelussa mukana vaikka meillä oli vain se yksi inssi ja nyt tulossa taas ivf. Sanokaa vaan, jos koette että olen väärässä paikassa :wink
 
Larissa,Minua ei ainakaan haittaa :)
Tinkanen,Tervetuloa teillepä on tehty monta inssiä ja vieläpä epäonnistunut.Olen samalla linjalla Larissan kanssa että olisiko teille hyödyksi enemmän IVF hoito.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä ei tärppiä. Menkat alko rytinällä. Itkuhan se pääsi. On se kyllä yks perkele! No. Huomenna taas soittoa polille.
 
Takaisin
Top