Inseminaatio 2017

Larissa, itse olisin kyllä toivonut jo ivf:ää ennen vuodenvaihdetta. Ei oo enää uskoa mihinkään letroihin ja koti yhdyntöihin. Uskon myös että on olemassa jokin syy siihen ettei tärppää ja se tuskin liittyy siittiöihin. Toki ihmeet on aina tervetulleita! :)
 
Okei. Mulla dpo 7 nyt ja eilisestä asti ollut todella kovia vatsakipuja. Viimeksi ei lugejen kanssa ollut tuollaista niin yhdistin sen siksi pregnyliin.
Pregnyl on raskaushormonia. Aika erikoista, jos siitä tulisi sivuoireita/kipuja. Jos sulla on viikko oviksesta/inssistä, niin eikö ne kovat kivut ennemmin olisi niitä kiinnittymiskipuja? :wink
 
RanaRidibunda: En yhtään osaa sanoa, kun ei koskaan ole tälläistä kipua ollut :) Lugeja söin aijemmassa kierrossa mutta pregnyl on uusi lääke minulle. Ajattelin että kun se hcg hormoni säilyy melkein kaksi viikkoa niin se voisi tehdä noita oireita :) Kiinnityminen siis olisi jossain tässä dpo 5-7?
 
Itseasiassa kiinnittyminen alkaa noin dpo 7 (kun alkion ikä on 6 pv) ja jatkuu useita päiviä ennen kuin hcg:ta alkaa erittymään. Ei siis ole mikään hetkellinen tapahtuma :wink

Herukka toivotaan että olisi alkaneesta raskaudesta johtuvia kipuja :) Miksi muuten syöt luget? Yleensä ne otetaan alakautta, sillä silloin vaikutus on paikallisempi ja parempi.

Pätkis, no höh :sad001 Miksi ne turhaan venyttää teidän pääsyä ivf:ään...? :sad001

Heitsu. kiitos ja toivotaan :)
 
Larissa: otin luget suun kautta kerran kun lähdin töihin kiireellä enkä halunnut että ne valuu pois samantien. Ei ollut hyvä idea, kun kävi niin huippaamaan :sad001 muuten alateitse vaikka se niin ällöä onkin.

Tuo "söin" sana siis väärä. Laitoin ehkä osuvampi :)
 
Larissa, lääkäri sanoi ettei halua mun kohdalla lähteä "soitellen sotaan". Kun on oli se luomu raskautuminen alkuvuodesta ja sitten kun on niin paljon haasteita ivf hoidon toteuttamisessa mun kohdalla. Papereissa luki että haasteena useat lääkeaineallergiat, vasen munasarja on kiinnittyneenä kohdun päällä joten sitä ei voida tyhjentää. Ivf tulokset saattaa jäädä heikoiksi JOS oikean puoleinen munasarja tuottaa heikosti follikkeleita.

Tosin tuohon mä en usko että tulis heikosti oikealta. Kyllä letrojen kanssa molemmat tuottaa yhtä hyvin ja usein oikea puoli on se missä on ollu enemmän folleja...

Mutta näillä mennään.. Ei uskalla enemmän vaatia ettei ne tuu taas toisiin ajatuksiin eikä tee meille ollenkaan ivf:ää :)
 
En tiedä kuuluuko tämä edes tänne kun ei edes mitenkään liity inssiin.Tämä kierto on välikierto ja seuraava kierto jos tulee on sitten inssi.Edelinen kierto oli missä tehtiin inssi.Täällä ovis oli 14kp kohdalla kaikkien oireiden perusteella en tikuttanut tässä kierossa ovista.Oviksen jälkeen nyt parina päivänä ja ennen ovista parina päivänä lähinnä koko kierron aikana on ollut tälläistä etovaa oloa,rinnat kuin Pamela Andersonilla,kipuilua mahassa,löysää vatsaa ja kuukautiset oli aika niukat.Laitoin niukat kuukautiset inseminaatio lääkeiden piikkiin.Kuukautisetkin alkoi lugesteronin käytön jälkeen oikeaan aikaan.Mutta tämä etova olo ja muut oireet.Eilen oli niin paha olo että wc asuin melkein koko ajan viime yö oli niin paha että mies meinasi soittaa ambulanssin paikalle.Mitään raskautumiseen edistäviä lääkkeitä ei tässä kierrossa ole mukana ainoastaan vitamiinit mitkä on pitkään jo ollut käytössä.Missäköhän vika?
 
Maurizio,Toivottavasti pian pääsette julkiselle puolelle :) tai tärppi tulee ettei julkisen puolen hoitoja edes tarvisi :)
 
En tiedä kuuluuko tämä edes tänne kun ei edes mitenkään liity inssiin.Tämä kierto on välikierto ja seuraava kierto jos tulee on sitten inssi.Edelinen kierto oli missä tehtiin inssi.Täällä ovis oli 14kp kohdalla kaikkien oireiden perusteella en tikuttanut tässä kierossa ovista.Oviksen jälkeen nyt parina päivänä ja ennen ovista parina päivänä lähinnä koko kierron aikana on ollut tälläistä etovaa oloa,rinnat kuin Pamela Andersonilla,kipuilua mahassa,löysää vatsaa ja kuukautiset oli aika niukat.Laitoin niukat kuukautiset inseminaatio lääkeiden piikkiin.Kuukautisetkin alkoi lugesteronin käytön jälkeen oikeaan aikaan.Mutta tämä etova olo ja muut oireet.Eilen oli niin paha olo että wc asuin melkein koko ajan viime yö oli niin paha että mies meinasi soittaa ambulanssin paikalle.Mitään raskautumiseen edistäviä lääkkeitä ei tässä kierrossa ole mukana ainoastaan vitamiinit mitkä on pitkään jo ollut käytössä.Missäköhän vika?

Eikö ne luget olleet sellaisia, että aiheuttavat raskausoireita? Onko niiden käyttö ollut ihan äsken, vai voivatkohan noi oireet tulla viiveellä..?
 
Eikö ne luget olleet sellaisia, että aiheuttavat raskausoireita? Onko niiden käyttö ollut ihan äsken, vai voivatkohan noi oireet tulla viiveellä..?
Minulla siis ollut jo kuukautiset meidän inseminaatiosta ei tullut tärppiä siis ei ole mitään lääkettä käytössä ihan luomuna mennään miehen kanssa.Tämä nykyinen kierto on välikierto ja nyt menossa 4dpo.
 
Henta aikaisintaan 14 päivää inssistä. (itse kyllä lipsunut mut ei mitään hyötyy/haittaa... Irrotuspiikin hormonit näkyy positiivisena testissä jos liian aikaisin testaa.
 
Takaisin
Top