Kiitos ihanat ( [emoji173] ) kannustavista kommenteista, mutta menkat alko tänään. Kyllä kroppansa tuntee kun sitä on monta vuotta niin tarkkaan kuunnellut. Kierto jäi normaalia lyhyemmäksi ja mun laskujen mukaan seuraava ovis osuu viikonlopulle. Paska maanantai tänään
Mulla aletaan ultraamalla ens viikolla ja sit katsotaan mitä lääkkeitä laitetaan, ohjeen mukaan kp 5 aloitetaan pistokset ja ovulaatio kun tulee niin irrotuspiikki, sit ne "pimppikapselit".
Jotenkin tää kylmyys menee nyt luihin ja ytimiin vaikka oon normaalisti aika kuumakalle. Voi kun tää paleleminen johtuis jostain muusta :D Hahaha
Pätkis, oho aika pitkään näkyi! :O just tänään laskeskelin että jos pregnylin puoliintumisaika on 33 h niin 11 pv piikistä ei pitäisi enää näkyä, mutta nämä on niin yksilöllisiä juttuja. Parempi vaan olla testaamatta liian aikaisin niin ei nouse toiveet turhaan. Ja kiva että siellä alkaa pian taas tapahtumaan!
NinskuPinsku, toivotaan että teidän ei tarvitse koko inssiin mennä
Anannaa, pahoittelut menkoista voisiko sitä ovista jouduttaa lääkkeillä niin ei menisi kierto hukkaan inssin kannalta?
Täällä taka-alalla olen seuraillut teidän juttuja, mutta en ole jaksanut kommentoida, kun on niin paljon kaikkea muuta tehtävää ollut lomalla. Meillä elokuu pidettiin tarkoituksella taukoa hoidosta. Ens kuussa sitten taas uusin voimin :)
Toivon kaikille plussanneille onnea ja meille yrittäville ihan hirveästi tsemppejä!
Larissa, paljon riippuu tietty myös folliultran tuloksesta, mutta on kai mahdollista vähän aikatauluttaa. Voi siis myös olla että ajoitettu yhdyntä jää ainoaks vaihtoehdoks. Ja sitähän me on kai kotona tehty aika pitkään jo
Soitin tänään taas polille uutta folliultraa varten. Kp 5 alan taas piikittää Bemfolaa ja sit 6.9. on folliultra. Lauantaina olis kaverin häät, tarvii ottaa piikki mukaan ja käydä häähumun keskellä tuikkaseen :D
Anannaa, toivotaan että aikataulut menee nappiin ja pääsette inssiin! :) ei ole paljoa uskoa itsellekään "koti-insseihin", olisi niillä reilussa 3 vuodessa tärpännyt jos tärppäisi :'D
Täällä toiveet nousi uudestaan korkealle.Tässä inseminaatio jälkeen kun on ollut fiilis että ei kuitenkaan tärppää eikä enää inseminaatiolla onnistuta me.Kuitenkin mennään viimeiseen inseminaatioon ja sen kautta ivf.Viime yö meni valvoen hieman nipistelyä vatsassa ja päivällä nyt myös hieman nipistelee vatsaa mutta ei niin kovasti kuin yöllä.Ens vikolla testailen torstaina-perjantain tietämillä.
Meillä oli viime viikolla kolmas inssi. Piinailua ensi viikon perjantaille, kivasti häidemme aattona saamme testin tehdä :D
Nyt ärsyttää klinikan lääkäri! Oli puhe, että tosiaan vaan kaksi inssiä tehtäisiin ennen Ivf siirtymistä, ettei tuhlata rahaa. Nyt tämä lääkäri keksikin, että tehdään neljäskin jos nyt ei tärppää. Mua niin kiukuttaa kun se muuttaa suunnitelmaa koko ajan! Muuten lääkäri on tosi mukava.
Tsempit Jero! :) Lääkärit on kyllä välillä vähän rasittavia kun muuttavat suunnitelmia lennosta... meillä muuttui tämä ivf-kierros kesken kaiken inssiksi, mutta se oli toisaalta hyvä ratkaisu kun folleja tuli vain 2.
Täällä dpo 9 ja yritän sinnitellä sunnuntaihin testaamisen kanssa :D
Ultrakuulumisia! Kolme isompaa follikkelia vasemmalla. 19mm, 14mm ja 12mm, limakalvo 8,9mm. Nyt vaan toivotaan ettei tuo pienin ehdi kasvaa mukaan, koska sitten eivät uskalla tehdä inssiä. Oikee munasarja edelleen kateissa ja lääkäri epäili kuten aiemminkin, että on inaktiivinen. Ja että sitä tuskin saadaan edes mahdollisessa ivf:ssä stimuloitua. Muttamutta, nyt vaikuttaisi siellä vasemmassa olevan myös n. 2cm kokoinen endometriooma :arghh: Kysyi siinä ultratessa, että onko epäilty endometrioosia ja että hänen mielestä tää nyt näyttää siltä että vois olla. Kerroin myös kuukautiskipujen pahentuneen ja että oikealla puolella on lähes päivittäin kipuja. Hänen mielestä tän inssin jälkeen voitas siirtyä ivf:ään tän endometrioosiepäilyn vuoksi, mutta se on sitten Oysin päätös että mitä tehdään. Oysista suosittelivat inssiä torstaille, mutta perjantaikin käy kun ei onneksi ollu aamulla vielä o+ kun testasin. Huomenna illalla pitäs itellä pistää Pregnyl, vähä jännittää ku en oo saanu mitään pistosopetusta et miten käy
Triana, mäki jouduin viime kierrossa pistää pregnylin ilman mitään harjoittelua. Sain vaan suulliset ohjeet hoitajalta puhelimitse. Mä valmistelin ruiskun ja mies sitten pisti. Ei muuten tuntunut yhtään miltään. Olin valmistautunut huutamaan kivusta