Inseminaatio 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heitsu, komppaan muita eli ehkä se sun testipäivä ois 2.9. eikä 12.9. Siinä ois enemmän järkeä ;)

Triana, tsemppiä! Tule kertomaan kuinka kävi :)

Vielä sinnittelin ja en testannut ;) ajattelin että jos nyt testaan ja on nega niin vituttaa koko viikonlopun (ja oon töissä), mutta jos testaan vasta su ja oli tulos mikä hyvänsä niin voin suunnata ajatukset seuraavan päivän reissuun lähtemiseen ;)

Eilen illalla oli taas sellainen olo, että on tärpännyt ja nyt taas että ei vaan voi olla tärpännyt. :D olo on normaali ja jos jotain vihlontaa on välillä kohdussa niin luget tekee sitä. Pääsis jo tästäkin piinasta...

Larissa dpo 11

Mul oli kans noi tunne heittelyt, onnistu, ei onnistunu. Finnejä pamahti kasvoihin sillon alussa tosi paljon ja valkovuoto oli välil runsaampaa, hieman kellertävää. Ja lihapiirakoita teki kokoajan mieli, vaik yleensä ne ällöttää

Hehe lihapiirakat :D Mulla luget tekee jotain oireita, joten omaan oloon ei voi luottaa. Suurimman osan ajasta ei ole mitään oloja. Valkovuotoa (tai niitä mulle "normaaleja" loppukierron tuhruja) ei ole lugen takia. Pari päivää sitten tuli kunnon fiksaatiot että pitää saada kunnon kotona tehtyjä lihapullia, mielellään sellaisia missä on jotain riistaa. No eihän niitä mistään saa, mutta mies teki naudanlihasta eilen ja ne oli taivaallisia :) Mutta mulla on muutenkin aina kaikenlaisia ruokamielihaluja, ei ole ollenkaan outoa. Noh, negaa odottelen sunnunaille niin kuin aina ja siitä sitten edetään ja jäädään odottelemaan uutta ivf-yritystä.

Larissa, Luget on kyllä petollisia. Itselle ne aiheutti juurikin kaikkia oireita ja toiveet oli tokassa inssissä liiankin korkealla. Toivottavasti sulla olisi sunnuntaina plussa! :)

Heitsu, oon myös muiden kanssa samaa mieltä, että voisit jo hyvin testata. Mulla on insseissä ollut testipäivät aina noin kahden viikon päästä:)

Triana, toivottavasti menee hyvin tänään! Tsemppiä! :)

Julianna89, en olekkaan vielä onnittelut, niin paljon onnea! Ihana kun inssilläkin onnistuu:)

ON: Tiistaina käytiin neljännessä inssissä. Siittiöitä reilu kaksi miljoonaa, suurin osa b-liikkuvia. Oon kyllä jo ihan varma, että tää ei onnistu. Onneksi tän jälkeen päästään heti aloittaa IVF :rolleyes:

Tänään testattu nega.Uudestaan testaan ens viikolla reissun jälkeen.Epäilys on myös alkanut minulla myös että testipäivä ei ole tuolloin 12 päivä.

Tulen huutelemaan tänne väliin :) Täällä on tuttuja nimiä, toivon pikaista plussaa teille kaikille :)!

Ronya: teillä on vastaavanlainen tilanne kuin meillä eli siittiöitä vähänlaisesti ja nekin hitaampaa porukkaa. Onko teille lääkäri puhunut mitään onnistumisprosenteista tuolla määrällä? Ja onko syytä tuloksille löytynyt? Ollaan tahkottu nyt ICSI-hoidoilla mutta pysyvää tulosta ei ole tullut. Mietin että voidaanko saada inssi tai inssejä tähän väliin kun ei haluttaisi heti alkaa taas kasvattelurumbaa alusta.

Noniin, kotiuduttu reissulta ja nyt sitten piinaavat pari viikkoa edessä :nailbiting: Kaksi aika tasakokoista follia oli, ei ollu kerenny irrota vielä, limis ja miehen näyte hyvä :) Lääkäri ei kommentoinu mitenkään, kun kerroin että toinen lääkäri löysi mahdollisesti endometriooman.. Ei yllättäny kyllä. Eli eiköhän se yks inssi oo vielä edessä jos tää ei tärppää, pakko heti seuraavaan kiertoon yrittää saada onnistumaan ettei veny kauheesti se ivf-jonoon pääsy.

Heitsu, pahoittelut negasta :sad001 Toivottavasti kuitenkin vielä plussaksi muuttuu!

Rive, pahoittelut, että pysyvää tulosta ei ole tullut. Meille lääkäri ei oo mitään prosentteja sanonut. Sanoi, että kyllä noin 2milj on mahdollisuus onnistua :) Jos vaan ovulaatio tapahtuu normaalisti ja muuten kaikki ok. Meillä johtuu siittiöiden vähyys siitä, kun miehellä siemennesteen määrä normaalia pienempi. Normaali määrä kun on yli 1,5ml niin meillä vain 0,3ml. Viides osan siis vain normaali määrästä. Jos tavaraa tulisi enempi niin tilanne olisi varmasti ihan toinen :rolleyes: Mutta ei varmasti teillä ole inssille mitään esteitä!

Triana, toivottavasti nyt onnistuisi!

Heitsu pahoittelu negasta :sad001

Oli tullu omakantaan teksti eilisestä käynnistä. "Helppo inseminaatio, sperma hyvä nat 86 milj/ml, A+B 12+75%. Vas kaksi noin 17 mm follikkelia Cl ei nähtävissä." Mitenhän se folli oli muka kutistunu aiemmasta, jos keskiviikkona oli tosiaan jo 19mm? :wideyed: Ja tietääkö kukaan mitä tuo CI tarkottaa?

Nonniin, sieltä saapuivat menkat, odottelin niitä vasta huomiselle mutta "yllätyyyyyys"!

Jäin tässä miettimään, että nyt kun ekaa inssiä tullaa tekemään, että mitä jos ovisplussa tulee la tai su? Ehtiikö vielä inssin tekemään? Ja siis mulle annettiin ohje että soita kp 1 javaraa aika tohon ekaan ultraan niin ei ne varmaan lauantaisin ole auki?

Mulla ainakin tässä kierrossa kävi niin, että ovis plussa tuli lauantaina, kivut sunnuntaina ja 2 viikkoa plussasta alkoi siis menkat. Tänä aamuna kouraisi oikein kunnolla, ihan ku supistus, mietin vaan että voisko olla joku kiinnittymisyritys mutta irtos... who knows.

Triana, jos tuo siis on CL niin se voi tarkoittaa corpus luteumia eli keltarauhanen ei näkyvissä. Siihen en osaa sanoa voiko ne kutistua.. Mulla oli kerran yhdessä letrokierrossa vastaavanlainen tilanne. Ovisplussa oli jo ollut olin dpo3 ultrassa ja sielä oli edelleen ne 2 follia mutta olivat pienempiä eikä keltarauhasta näkynyt. Jäi epäselväksi se kierto että olinko ovuloinut vai ei...

Nonniin, sieltä saapuivat menkat, odottelin niitä vasta huomiselle mutta "yllätyyyyyys"!

Jäin tässä miettimään, että nyt kun ekaa inssiä tullaa tekemään, että mitä jos ovisplussa tulee la tai su? Ehtiikö vielä inssin tekemään? Ja siis mulle annettiin ohje että soita kp 1 javaraa aika tohon ekaan ultraan niin ei ne varmaan lauantaisin ole auki?

Mulla ainakin tässä kierrossa kävi niin, että ovis plussa tuli lauantaina, kivut sunnuntaina ja 2 viikkoa plussasta alkoi siis menkat. Tänä aamuna kouraisi oikein kunnolla, ihan ku supistus, mietin vaan että voisko olla joku kiinnittymisyritys mutta irtos... who knows.

Meillä ei tehdä inssiä jos inssipäivä osuu la tai su. Toki jos ovisplussa olis esim su vois inssin tehdä maanantaina. Ultraankaan ei pääse viikonloppuna jos ei sitte johonkin terveystaloon voi mennä niillä joskus lauantai aikoja. Jos kp1 osuu viikonlopuksi niin soittelet vaan sitte maanantaina. Kyllä ne sieltä neuvoo kuinka toimia :)

Pätkis joo niin se varmasti on tuo cl eli keltarauhanen, mä hölmö luulin että se on ci :hilarious: Toisaalta mä kuitenki pistin sen Pregnylin torstai-iltana ja inssi oli jo noin 17h kuluttua pistoksesta ja o+ sain testiin 3h ennenku pistin. Kivut ja turvotus oli kyllä eilen koko päivän sen mukaset että oisko ne sitten kuitenki myöhemmin irronnu :)

NinskuPinsku, tosiaan kun on eka vuoto päivä kp1, niin siitä seuraavana arkipäivänä soitat ultra-ajan ja yleensä se varataan kp10-11. Ja tosiaan se inssis on ikävä, kun jos ovisplussa tulee la, inssiä ei tehdä, polit ei oo auki vkl. Mutta jos ovis osuu sunnuntaille, niin heti ma inssiin. Ja mua on ohjeistettu loppu kierrossa tikuttamaan ovista aamuin illoin, ja komppaan kyl sitä kun mulla kuitenkin 2/3 inssistä raskaus alkoi. :)

Naikkarilla tekevät inssin ma jos ovisplussa on su. La plussa menee omatoimiseksi. Soitat siis kierron 3.pv eli ma :)

Täällä testattu nega :/ noh huomenna lähdetään Tallinnaan niin eipä tartte miettiä että uskaltaako ottaa lasin viiniä ruualla vai ei. Torstaina vasta verikokeeseen, joten siihen asti pakko käyttää lugeja, blaah. Pari päivää ollut ajoittain suht kovia menkkakipuja, joko luget tekee niitä tai sitten menkat yrittää alkaa ja luget estää vuodon.

Parempaa plussaonnea teille muille!

Larissa dpo 13 inssistä

Takaisin