Inseminaatio 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Julianne,Onhan tuo aikaisin mutta jotuku saa plussan jo noin aikaisin jo.Jos kerran edellis kerralla sait haamun ja olut raskaana niin uskon ja toivon että tulevasti olet raskaana.Varovaiset onnittelut <3

En oikein tiedä mitä täst ajattelisin. Eka en edes meinannu testiä uskaltaa näyttää miehelle, ku hälle km oli viimeks nii kova paikka. Jos nyt olisin raskaana, meniskö tää loppuun asti vai kokisko taas keskenmenon. Päätin kyl jo et parin pv pääst teen cb.n viikkotestin ja se näyttää tarkemmin mis mennään. Ja jos on plussa ar-ultraan meen vasta rv8+3 jälkeen kun tullaan pois Teneriffalta. En halua lomaa pilata sillä et ultras todettaiski tuulimuna tai viimeks just 8+3 tapahtunu sikiön kehityksen loppuminen.

Voi ei, Pätkis, pahoittelut :( Mä tuun luultavasti perässä, ti testipäivä...

Julianna, jopa minä (jolla on siis maailman huonoimmat viivalasit) näen haamun! :) Varovaiset onnittelut!

Larissa, mulla ei oo mitään tukilääkitystä inssin jälkeen.

Eilen illalla ja tänä aamuna vielä mietin, et olinko keksiny koko raskautumisjutun, mut onneks tän aamuinen one step testi (johon tosin en niin luotakaan) ja vähän väärin tehty (liian vähän aikaa uitettu) rsfu.n testi näytti hentoisen toisen viivan. Joten raskaana olen ainakin vielä tällä hetkellä! :)

Ja kannustukseksi muille inssiläiselle, kyllä ne inssitkin joskus tuottaa tulosta ja tuo sen kauan odotetun tuloksen.
Yritystä takana 3v 4kk, josko tämä vihdoin onnistuisi loppuun asti. :)

Julianna,Ihanaa <3 tosi paljon onnea!Antaa toivoa meille inssiläisille ja minulle ainakin.Samaan aikaan ja vielä samassa kuussa sulla oli keskenmeno kuin minulla oli kohtukuolema.

Tein aamulla malttamattomana testin (tiistaina olis oikeesti testipäivä) ja kuten arvata saattoi, ei siinä edes megatehokkailla viivalaseilla mitään muuta näkynyt kuin puhtaan valkoista. :( Ei oo kyllä juuri mitään oireitakaan. Rinnat on vähän arat muttei edes sen vertaa kun normaalisti ennen menkkoja. Nii ja normaalisti ennen menkkoja ilmestyy kipeitä finnejä mut niitä ei nyt oo...
Leuka rintaan ja kohti uutta inssiä siis. :)

Anannaa, pahoittelut :( mutta vielähän se voisi plussaksi muuttua?

Huomenna on viikko inssistä ja tänään pistin gonapeptyl-piikin tukemaan kiinnittymistä. Nyt kiinnitän itseni sohvalle ja otan lasin punkkua ;)

mulla olisi verikoe viikon päästä maanantaina, mutta ollaan silloin lähdössä Tallinnaan rentoutumaan muutamaksi päiväksi niin verikoe siirtyy muutaman päivän päähän. Teen ehkä kotona testin ennen reissua, luulisi dpo 13 testissä edes jotain näkyvän jos on näkyäkseen.

Esikoinen näkyi plussana kun menkat oli vkon myöhässä, sitä ennen ei minkäänlaista haamua edes. Lisäksi olen molemmista raskauksista ollut täysin oireeton, alusta loppuun. Että kaikki on vielä mahdollista :)

Anannaa, josko vielä ei vaan näkynyt testissä. Itsellänikään ei ollu mtn normi raskausoireita, ei rinnat kipeet tai muutakaan ihmeellistä. Ainut oire on nytkin, et hiukset rasvoittuu tosi nopsaa ja sit tietty ne unet, mut ei muita niin konkreettisia.

Viimeistä viikkoa viedään enne ku projektit alkaa, eli sunnuntain pitäisi alkaa menkat, parasta olisi tietenkin se, että tulis plussa ennen sitä :D Mitenkäs teillä joilla "pumpattu" paljon hormooneita, lähtikö paino nousuun tms?

Mulle ei varsinaisesti hormonien piikittäminen ole tuonut onneksi painoa lisää tai turvotusta. Mutta tässä kun on vuosien ajan vuorotellen hoidettu lapsettomuutta ja vuorotellen endoa niin e-pillerit ja hormonitoiminnan pysäyttäminen endon hoitoon toi turpean olon. Mutta nekin kilot/nesteet hävisi kun sain lopettaa ne lääkkeet :) Tsemppiä! Siitä se lähtee :) onko sulla mitkä lääkkeet käytössä?

Aika pitkään näkyy toi irroituspiikki testissä (pregnyl 5000 yksikköä). Piikistä 9 pv ja edelleen haamun esiaste testissä :D noh, nyt ainakin tietää että Kiinan testit toimii ;) raskautta ei voi vielä näkyä kun on vasta dpo 7. Kuvassa ei meinaa näkyä, mutta livenä kyllä.

ImageUploadedByVau Foorumi1503906944.967624.jpg

Takaisin