Inseminaatio 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heitsu, mulla meni juurikin niin, että sunnuntaina pistin irrotuspiikin ja tiistaina oli inssi. Ultrassa näky silloin tiistaina keltarauhanen, ei munarakkulaa enää. Hieman ovistuntemuksia oli maanantaina iltapäivällä/illalla, tiistaiaamunakin vähän. Ei pystynyt lääkäri sanomaan milloin ovulaatio oli tapahtunut, itse veikkailen maanantaita. Inssi kuitenkin siis tehtiin silloin tiistaina. Siksi siis ei kovin kummoiset toiveet oo tähän inssiin... :(

Anannaa,Voi ei :( mulla ollut ongelmia munarakkuloiden kypsyyntymisessä niin ehkä syy se että tehdään inssi tuolla kaavalla.

Luin netistä onko irrotuspiikki ollut samoin kuin minulla nyt ja onko saatu raskauksia alkamaan siellä oli että raskausksia oli alkanut juuri samalaisista kerroista miten mulla tuo irrotuspiikki on.Kirves ei taida olla heitetty kaivoon sittenkään.

Mie en oikein tiedä oonko jo heittäny itse sen kirveen kaivoon. Ei oikeastaan enää kummempia oireita, tosin toisesta rinnasta tihku taas eilen maitoa, sitä tuli kyl keväälki vaik en raskaana ollut, et tiedä sit.
Ens to olis pp10 ja viimeks onnistuessa sain plussan jo silloin, mut en tiiä haluanko ollenkaan testailla vaan odottaa niit menkkoi ja 30.9 olevaa verikoetta. Ärsyttää miks välil tuntuu et nyt onnistu, ku ei varmaan kuitenkaan! :/

Täällä kp2 ja varasin just ajan follikkeliultraan ens viikon keskiviikolle. To tai pe sitten inssi jos kunnon folli löytyy. Täytyy varmaan Oysiin soittaessa sanoa, että mun puolesta tää saa olla viimenen inssi meille ja haluan että mun kipujen syytä aletaan tutkia tarkemmin. En vaan osaa olla lujana ja vaatia sitä magneettikuvausta, tuntuu että kipuja ja muita oireita vaan vähätellään :sorry:

Julianna voi kunpa sun uni enteilis oikeata ja pysyvää plussaa!

Triana,Epäiletkö endoa vai monirakkulaisia munasarjoja?Miten monta inssiä teillä on jo takana?Seuraava hoito on kai ivf?

Heitsu, endometrioosia on epäilty. Yks inssi vasta tehty, mutta söin nyt kesällä 4 kiertoa letroja että saadaan kuitenki kunnon folli ja ovis aikaan. Miehen simpat kumminki ok niin en usko että tää inssi auttaa meitä. Epäilen et on se endo ja sen takia huonot munasolut tai se estää kiinnittymisen tai tappaa siittiöt.

Moikka!
Osa ehkä muistaakin mut? Haluan tulla kertomaan vähän kuulumisia, kuten lupasin silloin ketjua vaihtaessa. Mulle tehtiin siis 6 inssiä, jonka jälkeen siirryttiin IVF hoitoihin. Ensimmäinen tuoresiirto ei tuottanut tulosta, mutta pakastetun alkion siirrosta pärähti eilen plussa testiin. Täällä usein harmitellaaan ivf jonoon siirtymistä, mutta meillä se ainakin toimi! Halusin vain jakaa oman kokemukseni ja tulla kertomaan, että sillä voi tosiaan onnistua! :) Tietysti toivon, että plussaisitte inssillä! Mutta jos edessä on ivf, niin älkää luopuko toivosta! :) <3 Tosiaan eilen vasta plussa tuli ja tässä voi käydä miten tahansa, mutta ainakin on kaksi viivaa testissä tällä hetkellä! Tämä teille tsemppinä :) Ja tosiaan ivf siirtyessä lupasin välillä tulla kertomaan kuulumisia, niin tässäpä niitä nyt sitten! Tsemppiä kaikille hoitoihin! <3

Tuossa vielä kuva testistä. Testipäiviä olisi oikeasti vasta ensi ma, mutta oyin varaslähdön oireiden takia :)

Liitteet

• 1503400993351.jpg
    1503400993351.jpg
    14 KB · Katsottu: 180
Moikka. Hetkeen en oo kirjoitellut. Toukokuussa mulla oli eka inssi ja kesä menikin luomuna, paitsi viime kierrossa letrozol. Menkat alkoi eilen ja huomenna alkaa piikitykset. Tuntuu jotenkin tympeältä nyt ne neulat, kun niin kovat menkkakivut. Mut jostainhan se on aloitettava. Tää on toka ja kuulemma vika inssi ja sit seuraava askel. Tää homma menee jo uniin..Siskoni sai sunnuntaina esikoisensa, liekkö sillä osuutta asiaa..Toivotaan meille kaikille parasta

Tänään dpo 13 ja nega. Hieman tuhruakin tullut.. No eihän tässä kovin hyvät mahikset ollukaan plussaan. Silti se joka kerta sattuu niin pirusti.

Vielä yks inssi kokeillaan. Jos yhtä huonot simpat siinä niin ivf. En tosin tiedä kestääkö mun terveys ivf hoitoja. :hungover:

Täällä oli tänään inssi.Johtofollikkelit oli kaikki tallessa ja inseminaatio onnistui hyvin.Follikkelit eivät olleet mitenkään surkastumaan päin vaikka sunnuntaina oli jo irrotuspiikki ajoitus siis oikea.Pesun tulos oli erinomainen kuulema tih 69,5milj/ml ja PR 98% hyvät mahdollisuudet.Toinen rakkula mikä näkyi jo edellisessä folliultrassa on ulkopuolella ja osoittautui nesterakkulaksi kystäksi ei siis mikään vaarallinen.Loppu viikosta alkaa lugesteronit.Piinaus alkakoon.Jatkoja myös mietimme jos ei ala tästä raskautta jostain syystä tai toisesta.Heti perään tehdään inseminaatio jos sekään ei tuota tulosta niin sitten siirrytään ivf:ään.

Hei te kohtalotoverit. :)
Meillä poli varas automaattisesti ajan verikokeisiin 16pv inssistä. Ootteko käyny verikokeissa vaik menkat on alkanu tai omat testit näyttäny negaa? Viime inssin jälkeen en itse menny verikokeisiin kun menkat alko sit ajallaan, mut mietin et olisko siit ollu jtn hyötyä silti käydä?

Hyppään tähän keskusteluun, sillä meidän ivf muuttui inssiksi, joka tehtiin maanantaina.

Julianna, mulle laittoivat ajan verikokeeseen 14 pv inssin jälkeen, mutta ollaan silloin reissussa niin käyn reissun jälkeen. Testaan ehkä kotona ennen reissua, jotta tietää uskaltaako ottaa mitään reissussa. ;) Mun pitää siellä verikokeessa käydä vaikka menkat alkaisikin (tuskin kylläkään alkaa kun menee lugeja 3 kpl 200mg päivässä), sillä vasta verikokeen jälkeen suunnittelevat uuden ivf:n

Millaisia tukilääkityksiä teillä on ollut inssin jälkeen? Mulla on noi luget, sitten lisänä prednisolone-kortisoni sekä pp6 gonapeptyl-piikki.

Onko kukaan onnistunut inssillä? Mulla ei hirvesti ole uskoa tähän hoitomuotoon... :/

Tsemppiä kaikille piinailuun ja hoitoihin!

Muokattu viimeksi:
Takaisin