Hei kaikille!
Olen aika pitkään jo seuraillut keskustelua, mutta en ole saanut aikaiseksi itse kirjoittaa.
Olen 28-vuotias (mies 29v.) ja lapsettomuustaustaa on nykyisen miehen kanssa kohta kaksi vuotta takana. Kärsin samoista ongelmista jo aikaisemmin, yhteensä noin neljä vuotta olen lasta yrittänyt.
Viime kesänä todettiin PCOS ja siitä lähtien olen syönyt metformiinia sekä nyt viidettä kiertoa clomifeniä.
Yhtään raskautta ei ole alkanut :banghead:
Yksi inseminaatio on tehty pari kuukautta sitten naistenklinikalla ja nyt tässä kierrossa olisi tarkoistus taas päästä itse asiaan.
Ovulaatiota ennustan aikaisintaan ensi perjantaille. Toivottavasti ei osuisi lauantaille ainakaan, koska silloin inssi jäisi välistä ja eikös naikkari jää kohta kesätauollekin(?)
Tämä vauvaprojekti tuntuu kestävän ikuisuuden. Toivoisin edes yhtä haamuviivaa, että saisin jostain toivoa.
Aika syvissä vesissä tuli uitua mm. nyt äitienpäivänä.
Viimeksi inseminaatiossa siittiöitä oli tavallista vähemmän, vaikka ensimmäinen spermanäyte oli ok. Jännityksellä odotan nyt tätä inssiä, miltä siittiöiden tilanne vaikuttaa. Uskon, että tämä jää viimekseksi inssiksi, jos näyte on samaa luokkaa kuin viimeksi.
Tsemppiä kaikille samassa veneessä oleville ja toivon sydämestäni kaikille plussaa!