Inseminaatio 2017

Omanapailua: Tänään tuli itsekin naistenpolilla käytyä ultrassa. Kp10 oli ja kuulema kaikki näytti priimalta, just niinkuin pitikin näille päiville. Helpotus sinänsä et keskenmenon tyhjennys onnistui niinkuin pitikin. Nyt sit ovista testaillen ja plussan tullessa soitettava inssi aika. :)
Lääkäri veikkasi plussaa kp14-15

Btw, testailetteko te muut 1 vai 2krt/pv?
 
Omanapailua: Tänään tuli itsekin naistenpolilla käytyä ultrassa. Kp10 oli ja kuulema kaikki näytti priimalta, just niinkuin pitikin näille päiville. Helpotus sinänsä et keskenmenon tyhjennys onnistui niinkuin pitikin. Nyt sit ovista testaillen ja plussan tullessa soitettava inssi aika. :)
Lääkäri veikkasi plussaa kp14-15

Btw, testailetteko te muut 1 vai 2krt/pv?

Testannut aina vain kertaalleen per päivä, aamusta. Naikkarille kun soitettiin inssi ovisaamuna :)
 
Mä aion jatkos testata kans 2xpäivä ku se yksi kierto meni ohi ku vaa tein aamusin testin. Eli oon kai sellane nopea ovuloija kans.

Kadonnut:voimia ❤
 
Hei, hiukka tyhmä kysymys tähän väliin.
Kun meillä tehdään inssi tosiaan lahjasiittiöillä, niin onko ennen inssiä miten järkeä pidättäytyä/harrastaa seksiä?
Toki se 3-4pv täytys miehen pidättäytyä jos omia simppoja käytettäis, mut miten tällaisessa tilanteessa, et onko minun kannalta järkevää miten touhuta?

Ja hyvää äitienpäivää meille kaikille lasta toivoville tai odottaville taikka jo saaneille upeille naisille! ❤
 
Mä oon ollu hetken foorumitauolla. Letrot söin taas kp3-7 (nyt kp8) ja perjantaina meen ultraan tsekkaa tilanteen. Inssiä ei varmaankaa päästä tekee tähän kiertoon, kun miehellä on nyt niin kiireistä töissä. Ja meillähän se inssi vaatii aina kokonaisen vapaapäivän ku niin pitkä matka hoitopaikkaan..

Toivottavasti jollaki ois hyviä uutisia! :)
 
Mä meen huomenna lääkkeelliseen tyhjennykseen, jotta saadaan tää tuulimuna ulos nopeasti. Sit vaan yritetään kasata voimia neljänteen inssiin. Pitänee odotella vuodon loppumisen jälkeen, että kuukautiset taas alkaa. Hiljaiseloa täällä siis.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille :Heartpink
 
Täällä 55kp.Yleensä kierto sen 28-33kp.Kolmannet kuukautiset pitäisi saada alkamaan syön nyt primolut kuuria että saisi kohtukuoleman jälkeen ne kolmannet kuukautiset alkamaan.Ekat ja tokat tuli hyvin.Seuraavassa kierossa missä ei ole primolut kuuria niin sitten inssi todennäköisesti kesäkuussa inssi.
 
Mä oon kanssa pitänyt vähän foorumitaukoa, mikä on kyllä sinänsä auttanut fiilikseen kun ei oo koko ajan miettinyt näitä asioita.

Nyt kolmas ja vika inssi tehtiin tänään. Oli muuten limakalvokin paksuuntunut kun se tässä ollut osa projektia - liekö Menopurin, miniaspirinin vai kropan "opettelun" ansiota! Nyt oli siis hyvä :)
Ivf:n suunnitteluaika ja "nollakäynti" on varattuna tän kierron testipäivälle, joten katsotaan miten käy.

Jaksamista kadonnut ja tsemppiä muille kanssa! :Heartred
 
Mulla ei ole muuta kuin odottelua. Viikon päästä pitäis menkkojen alkaa, jos on alkaakseen. Ei ole kyllä mitään raskausoireita. Mutta ei kai niitä oireita aina tulekaan.
 
Hei kaikille!

Olen aika pitkään jo seuraillut keskustelua, mutta en ole saanut aikaiseksi itse kirjoittaa.
Olen 28-vuotias (mies 29v.) ja lapsettomuustaustaa on nykyisen miehen kanssa kohta kaksi vuotta takana. Kärsin samoista ongelmista jo aikaisemmin, yhteensä noin neljä vuotta olen lasta yrittänyt.
Viime kesänä todettiin PCOS ja siitä lähtien olen syönyt metformiinia sekä nyt viidettä kiertoa clomifeniä.
Yhtään raskautta ei ole alkanut :banghead: :sad001
Yksi inseminaatio on tehty pari kuukautta sitten naistenklinikalla ja nyt tässä kierrossa olisi tarkoistus taas päästä itse asiaan.
Ovulaatiota ennustan aikaisintaan ensi perjantaille. Toivottavasti ei osuisi lauantaille ainakaan, koska silloin inssi jäisi välistä ja eikös naikkari jää kohta kesätauollekin(?) o_O
Tämä vauvaprojekti tuntuu kestävän ikuisuuden. Toivoisin edes yhtä haamuviivaa, että saisin jostain toivoa.
Aika syvissä vesissä tuli uitua mm. nyt äitienpäivänä.
Viimeksi inseminaatiossa siittiöitä oli tavallista vähemmän, vaikka ensimmäinen spermanäyte oli ok. Jännityksellä odotan nyt tätä inssiä, miltä siittiöiden tilanne vaikuttaa. Uskon, että tämä jää viimekseksi inssiksi, jos näyte on samaa luokkaa kuin viimeksi.

Tsemppiä kaikille samassa veneessä oleville ja toivon sydämestäni kaikille plussaa! :Heartred
 
Täällä myös vaan odottelua.. viikko vielä testipäivään. Tai kai se tulos selviää ko tiistaina ku on se ivf-info...? Ei mitään oireita. Ihme kyllä ei parin ekan päivän jälkeen ees mitään mitä luget normaalisti on aiheuttanu:wideyed: Tiiä nyt sitte, et onks se hyvä vai huono juttu.. Mut ootellaan ootellaan...
 
Tähti tervetuloa. Toivotaan oikea-aikaista ovista ja tietty mahollisimman lyhyttä vierailua tähän ryhmään:)
 
Takaisin
Top