Inseminaatio 2017

Onnea inssiin Julianna89!

Tietääkö kukaan milloin OYSissa ultrataan jos inseminaatio onnistuu? Selviäisi varmaan soittamalla sinne, mutta en vielä viitsi soittaa ennen kuin itse uskon olevani raskaana. Eilen tein digitestin ja sain tulokseksi Raskaana 1-2 viikkoa, mutta edelleen jännitän että alkaako ne menkat kuitenkin.

Lähinnä pohdin tätä sillä, että kerkeääkö ultra olla ennen kuin ko. osasto menee kesän ajaksi kiinni.
 
Josbe mulle sanottiin viimeksi, että raskaustesti tehdä 2 viikon päästä inssistä, ja jos ois plussa tullu niin siitä 3 viikon päästä ultra :) Tiedätkö millon poli menee kiinni ja kuinka pitkäksi aikaa? Mulle ne ei oo puhunu vielä mitään kesäsulusta.
 
Kiitos tiedoista Triana ja TK. :)
Viime inssissä puhuttiin että kesäkuussa keretään vielä yksi kerta tekemään, jos ei nyt ota onnistuakseen. Kesäkuun taitaa siis olla auki ja oisko sitten ainakin heinäkuun kiinni.
 
Josbe okei, meki kerettäs kesäkuussa tekee sit yks inssi jos ei tässä kierrossa tärppää :) Toivotaan kuitenki että seuraavat käynnit meillä on ultrat! :wink
 
kiitos tsempeistä kaikille =)

Tähti: meille tehtiin kuus inssiä. Kahella kertaa sattu aika reippaasti, mut muilla kerroilla en tuntenu mitään.. Noi kaks kivuliaampaa kertaa oli myös sellasia, et ovis oli jo ehtiny tapahtua, ni oisko voinu johtuu siitä..? Sattu siis vaan se katetrin laitto, muuten ei tuntemuksia..
 
No nyt ollaan sitte ivf- jonossa. Jono on sen melkein kuus kuukautta joten koko kesän ja pitkälle syksyyn saa ottaa rennosti.. Pien tauko hoidoista ja kaikesta laskemisesta ja lyhyissä sykleissä elämisestä tekee varmasti hyvää, mut ois toki vähän lyhyempikin jono kelvannu.. mut eiköhän tuokin aika loppujen lopuks suht nopeesti mee.
Kaikkea hyvää, hirmusesti tsemppiä ja plussatuulia kaikille ketjulaisille :joyful:
 
Cecily: Oiii oii oiii!! Heti aamulla uutta testiä kehiin ja laita kuvaa tänne :happy: :p
Antaa toivoa itsellekin :angelic: Pidän peukkuja!
 
Kiitos, jotenki ihana jakaa asiaa teidän kans vaikka samal myös epäreilua kun täällä oottelee niin moni samaa ihmettä tapahtuvaksi. Mä huomenna soittelen ensin tuonne jkl osastolle ja kysyn et haluaako ne ultrailla vai menenk ihan omaan neuvolaan.
Tämä ihmeen alku siis lähti kasvuun täysin luomukierrosta, oikeastaan olin jo henkisesti valmistellu itseäni siihen että meitä ei ehkä onnista ikinä. Mut näköjään toivoa on, enää jännittää että pysyykö matkassa ja onko kaikki muuten ok, eli pitkät viikot ootella ultraa.

Huh, kiitos ja halaus kaikille, mä seuraan ja tsemppaan teitä, toivon että jokaiselle osuis eteen se epätodellinen hetki siellä vessassa kun testi näyttää plussaa. :smiley-angelic003
 
Takaisin
Top