Nasukka
Näppärä viestien naputtelija
Meillä on tänää se kuudes ja viiminen inssi. Ovis plussa tuli eilen illalla eli vasta tässä aamulla pääsin varaamaan aikaa. Olikin sumplimista ja aika on sitte n.13.30. Tosin ohje on olla paikalla viimeistää 13.15. On kirjaimellisesti soviteltu aika muiden adiakkaiden väliin, ni oon sitte valmiina paikalla heti ku edellisen asiakkaan kanssa on valmista...
Hiukka hankalaa töidenkin suhteen ku oon tänää tietty just sellasessa kohteessa et ei oo oikein osaajia, mut saan jonku tuuraamaan kuitenki. Pitää pitää sellanen pikakoulutus olennaisimmista jutuista ja saahan miut sitte puhelimen kautta auttamaan paitsi toki inssin aikana..
Toivottavasti tää inssi nyt tuo sen kaivatun tuloksen, ni ei tarvii siirtyä tuonne ivf-puolelle
Hiukka hankalaa töidenkin suhteen ku oon tänää tietty just sellasessa kohteessa et ei oo oikein osaajia, mut saan jonku tuuraamaan kuitenki. Pitää pitää sellanen pikakoulutus olennaisimmista jutuista ja saahan miut sitte puhelimen kautta auttamaan paitsi toki inssin aikana..
Toivottavasti tää inssi nyt tuo sen kaivatun tuloksen, ni ei tarvii siirtyä tuonne ivf-puolelle