Inseminaatio 2017

Meillä on tänää se kuudes ja viiminen inssi. Ovis plussa tuli eilen illalla eli vasta tässä aamulla pääsin varaamaan aikaa. Olikin sumplimista ja aika on sitte n.13.30. Tosin ohje on olla paikalla viimeistää 13.15. On kirjaimellisesti soviteltu aika muiden adiakkaiden väliin, ni oon sitte valmiina paikalla heti ku edellisen asiakkaan kanssa on valmista...
Hiukka hankalaa töidenkin suhteen ku oon tänää tietty just sellasessa kohteessa et ei oo oikein osaajia, mut saan jonku tuuraamaan kuitenki. Pitää pitää sellanen pikakoulutus olennaisimmista jutuista ja saahan miut sitte puhelimen kautta auttamaan paitsi toki inssin aikana..
Toivottavasti tää inssi nyt tuo sen kaivatun tuloksen, ni ei tarvii siirtyä tuonne ivf-puolelle :joyful:
 
Inssissä käyty.. Lähtökohdat on parhaat ikinä.. Simppoja on enemmän ku kertaakaan aiemmin, limis 9,1mm ja just kohta ovuloitumassa oleva follikin 21mm. Luget vielä kaveriks 200mg kolmesti päivässä. Nyt sitte yritetään olla positiivisin ja rauhallisin mielin seuraavat pari viikkoa:hilarious::rolleyes:
 
Nasukka tsemppiä! :rolleyes:

Täällä valmistaudutaan henkisesti uuteen yritykseen. Nyt kp2 ja ens viikon loppupuolella ultraan, saattaa käydä niin että viikonloppuna ois paras ajankohta inssille ja jää välistä taas.
 
Triana toivottavasti onnistuu. Vaik viikonloput on muuten äärimmäisen ihania, ni näissä tapauksissa kaikkea muuta..
Meillehän kaks inssiä on tehty niin, et vaikka perjantai aamuna ois vasta tullu ovis testiin plussa, ni on tehty silloin perjantaina. Ja jos ois plussa osunu sunnuntaille ni inssi heti maanantaina. Eli ainoot väärät ajat plussalle oli pe ilta tai lauantai.
Onkohan näissä klinikkakohtasia eroja?
Meillä toki on ollu luonnolliseen kiertoon kaikki, ni en tiiä vaikuttaako kuin paljon jos on lääkkeellinen kierto.
 
Meillä on Triana kierrot ihan samoissa kantimissa. Mulla tänään kp1. Huomenna soittoa Oyssiin ja mietitään mitä tehdään....[emoji4]
 
Nasukka kun meillä on hoitoon yli 200km niin ei tehdä ovisplussien perusteella inssejä, vaan mulla tosiaan letrot ja ultratessa follikkelin koon perusteella valitaan inssipäivä ja sillon pistetään pregnyl jos ei oo ovis vielä tapahtunu :) Näyttää jo nyt siltä, että menee kaikki aikataulut niin tiukille ja hankalaksi, että pidetään ehkä taukokierto vaikka kerkesinki jo seurantaultran varata.

Henta mones inssi teillä oli? Teettekö vielä?
 
Tsemppiä Nasukka, toivottavasti nyt onnistuu! :)

Huomen olis itselläkin kp10 ja folliultra. Oviskin ehkä tulossa ajallaan ens viikolla, kun testiviiva vasta hieman alkaa pilkistää.
Ristiriitaisen tuntemukset kyllä on. Ehkä tuon keskenmenon jälkeen joku pettymys suojaus tullut, kun ei jaksa olla yhtään innoissaan tulevasta inssistä. Ja mitä jos se onnistuukin, niin voiko siitä edes nauttia kun alitajunnassa odottaa vaan uutta keskenmenoa. Pikkuveljen kihlattu on rv9 ja olen siitä taas todella innoissani, oman onnistumisen kanssa jo tässä vaiheessa toivo menetetty. Toki sitä miettii, et jos nyt onnistuis perheenlisäys osuis helmikuulle, rakenneultra Teneriffan matkan päälle jne, mut sit taas "todellisuus" iskee päälle ja valmistautuu jo henkisesti et ens syksynä ollaan sit ivf-jonossa. Meille sanottiin et 2 inssiä ja sit ivf.n, et nopsas etenis kyllä vaikka jo se eka inssi saikin raskauden aikaan 8:ksi viikoksi.
 
Triana, meille on yksi inssi tehty ja nyt välikierto kun sattui pyhille ovis tässä kierrossa. Toinen inssi olisi nyt siis edessä. :) Mutta meidänkin pitää noita päiviä tässä laskea. Tiukka aikataulu minulla toukokuun työhön liittyvien koulutusten ja yrityksen perustamisen kanssa. Tänään selviää, kunhan pääseen polille soittamalla läpi.
 
Mulle tuli tänään ovistestisstä plussa ja aamupäivän ultra muutettiin inssiksi. Hyvä, että irtoaminen kävi itsestään eikä tarvitse nyt stressata, että osuuko viikonlopulle vai olisiko käytetty Pregnyliä.

Munasolu oli vähän yli 20mm ja limakalvon paksuuskin nn. 9mm, joten kaikki merkit hyvät. Nyt kun vielä tähdet sattuisivat oikeaan asentoon ja tämä meidän viimeinen inssi tuottaisi tuloksen...

Juupasjaapas tsemppiä sulle! Ei tämä tosiaan ole helppoa.

Ja kaikille muillekin tsempit, jotka piinailette!
 
Kissankäpälä, tsemppiä. Saadaan näköjään piinailla yhessä.. toivottavasti molemmille viiminen inssi tois sen kaivatun tuloksen :joyful:
 
Nasukka Todella toivon sitä!

Mulle tehtiin tosiaan inssi sinä päivänä, kun ovistesti näytti plussaa (eli tänään). Toivottavasti simpat pysyisi hengissä siihen saakka, kun munasolu on irronnut ja matkannut oikeaan kohtaan. Onko teille sanottu, että kuinka kauan pysyvät hengissä? Mulle on sanottu, että n. 3 päivää.

Sitä tulee ihan vainoharhaiseksi näiden hoitojen myötä. Tänään kolmisen tuntia toimenpiteen jälkeen yskäisin kovaa ja sitten lurahti housuun verensekaista nestettä ja varmaan jotain liukastetta/ainetta, jota käyttävät inssissä. Ajattelin heti, että nyt ne simpat tuli ulos ja siinä meni tämäkin yritys :wideyed:

No. Nyt ei auta kuin odottaa. Sitä lajia olenkin jo ihan hyvin harjoitellut.
 
Meille on sanottu et 2-4 päivää pysyisivät hengissä. Meille on kaks inssiä tehty samana päivänä ku ovis testi on näyttänyt plussaa. Ja tää viiminen nyt niin et plussa tuli edellisenä iltana, muut on menny niin et plussa aamulla ja inssi seuraavana päivänä. Miulla vaan ovis tapahtuu tosi nopeesti plussan jälkeen ni kaikki kerrat ku inssi on tehty plussan jälkeisenä päivänä, ni ovis on ehtiny tapahtuu. Ei sekään toki välttämättä haittaa, mut mielummin näin et on just tapahtumassa..
 
Meillä tulee vielä yksi välikierto. Mulla nyt kp3 ja puhelu Oyssiin toi sen tuloksen, että ainut päivä folliultralle jota ois mitään järkeä tehdä on kp8. Kp9 koko pulju kiinni. Inseminaatio ois todennäkösesti tehty kp13 ja sillon en kertakaikkiaan pääse klinikalle. :/ Toisekseen samanmoisilla päivillä tehtiin eka inssi ja lääkäri oli sitä mieltä sillon, että follattiin 'liian aikasin'. Kun Pregnylkin jäi kotiin pistettäväksi...Elikkäs nyt Letroja naamaan ja luomuyritystä tässäkin kierrossa. Otollisempia päiviä ja kiertoja odotellessa!
 
Meidän onni oli lyhytaikaista: tänään varhaisultrassa todettu tuulimunaraskaus. Odotellaan siis, josko tulisi itsestään vai pitääkö lääkkeillä tehdä tyhjennys...

Sen jälkeen sit neljäs inssi kutsuu. Olo on aika rikkinäinen, mut eipä tässä auta ku yrittää katsoa tulevaisuuteen
 
Myö saatiin tänää tieto, et jos ei tärppää tällä kertaa, ni mein ivf-info ois 23.5.. Koomisintahan tässä on se, et virallinen testipäivä on kuitenki vasta 25.5 :hilarious: Soitin ja ihmettelin asiaa, ni niin heikosti ois aikoja tarjolla, et mennään kuitenki tuolloin. Tutkitaan sitte siellä samalla, et mikä tilanne ja näkyyhän se mahollinen raskaus luultavasti jo testeissäkin tuolloin.. Ja onpahan sitte heti kuviot selvillä, jos ei kaikki mee puikkoihin tai saa verikokeitten kautta varmistuksen jos raskaana oiskin:joyful:
 
Takaisin
Top